Teljes nézet : hidraulikus kezifek
Robevo
2009. 07. 21., 00:10
Fiuk , kene egy kis segitseg.
Hozzatok fordulok mivel otthon van az igazi rally es rally kocsik :)
Kellene nekem jo minosegu kep a H.Kezifek elhelyezesrol es ha van nehany kep vagy otlet a beszerelesrol.
Nagyon sokat sokat segitene a hozza szolasotok + kepek.
Elore is koszonom Robi
ilyen a kezifek amit kaptam /tudom hogy nem a legjobb , de ingyen van/
http://www.performancespares.com.au/images/2-1.jpg
http://www.ksport.co.uk/_kit/products/hyd-handbrake.jpg
Mx Roli
2009. 07. 21., 00:54
Szia!
Igazábol ez nem a legjobb választás egy X-be , de simán, és egyszerűen beszerelhető. Gondolom az ABS ki van kötve , így még egyszerübb , mert ezzel a rendszerrel nem fog működni az ABS. Mivel ez szimpla henger.
A bekötés lényege , hogy a hátramenő fékcsőbe kell ezt sorba bekötni , méghozzá a piros kupak helyére, a másikba meg a féknyergekhez menő csöveket kötöd, és máris kész .De ajánlott a rendszer elé beszerelned 1 fékerrő szabályzót.
Képeket találsz az enyémről ( igaz az dupla hengeres) a fék rovatban .
Üdv: Roli
Robevo
2009. 07. 21., 02:19
koszi!
Az itteni szabalyok szerint nem is lehet ABS a kocsidban, szoval az mar ki van kotve. :)
Koszi a valaszt. Meg keresem a kepeidet.
HKSTOMEVO9
2010. 02. 28., 19:47
Ez a legolcsóbb homológ cucc,4 csöves.
http://www.rallyandracing.biz/mitsubishi-evo-4-9-parts/master-cylinder-for-hydraulic-handbrake-1004.html?lang=1
MES-Racing
2010. 02. 28., 19:55
Ez a legolcsóbb homológ cucc,4 csöves.
http://www.rallyandracing.biz/mitsubishi-evo-4-9-parts/master-cylinder-for-hydraulic-handbrake-1004.html?lang=1
Igen, erre gondoltam tegnap este én is.
HKSTOMEVO9
2010. 02. 28., 20:08
Igen, erre gondoltam tegnap este én is.
Maradok a külön körös megoldásnál,egy munkhengerrel,nem kavar be az ABS-nek sem és a legjobb lesz.Lesz 2 plusz kis nyereg.
Mx Roli
2010. 02. 28., 20:44
Maradok a külön körös megoldásnál,egy munkhengerrel,nem kavar be az ABS-nek sem és a legjobb lesz.Lesz 2 plusz kis nyereg.
hmmmm. és hogyan fogatod fel? szerintem sokkal többe fog kerülni, mintha vennél 1 dupla hengert. és az sem zavar be az ABS-nek.
szerintem a plusz nyergek, meg hozzá a sok cullang elég morbid megoldás.
Sanci
2010. 03. 01., 05:47
Nem beszélve arról, hogy az + rugózatlan tömeg.
HKSTOMEVO9
2010. 03. 01., 08:16
Volt ilyen rendszer gyári autóba is,én láttam,nem gyagyizás volt.Nem Mitsu.
Azon kívül így a költség,még mindíg a fele a négycsöveshez képest.
Még rágom,rugózatlan tömeg,nem wrc.
HKSTOMEVO9
2010. 03. 01., 08:35
szereplési faktor növelő tényező!
http://img517.imageshack.us/img517/6200/duenelitanceracingservi.jpg
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.