Idézet:
EclipseGST:
Idézet:
hunevo6:
Totál utcai kuplung érzet - nem egy ponton fog, nem ugrál, nem ragad le - (és ránt amikor felmelegszik a csúsztatástól)
erről egy kicsit részletesebben tudnál irni nekem?
ugyanis az utolsó versenyen azért kaptam ki a döntőben mert nem tom mi történt de abszolút digitálissá vált a kuplung ... először úgy befulladtam rajtnál hogy leállt a motor, utana meg ugy befulladt hogy kb 1500 ra esett a fordulatom ...
ez akkor azért volt mert tulmelegedett a kuplung ?
igen amit írsz az tipikus elmelegedési tünet, ugyan ezt tapasztalni ha egész nap araszoltál a kocsival - alapjáratok kicsúsztatásnál is lehet érezni hogy egyszer csak bekap - ránt egyet. Ez nagyban - pl verseny- kurva szar mert abszolút nem modulálható innentől fogva
Arról már nem is beszélek hogy ha egyszer idáig eljut a darab akkor sajna nagy esélyed van arra is hogy megvetemedtek a nyomólapok is :cry:
általános okosság (sajnos nekem is későn mondták az első szinter kuplungnál) hogy egy rajt után 20 perc szünet !!
és soha ne tartsd rajt után kinyomva a kuplung pedált - gondolván hogy úgy hül - mert olyankor tud vetemedni.
legjobb kuplung hűtés ha szépen egyenletes tempóban tudsz valahol 5.-ben 80 körül gurulni, majd leállítod a verdát és felnyitod a gépháztetőt