Hali!
Valakinek van tapasztalat ezzel a márkával?
Performance MeisterR Coilovers
Hova lehet besorolni? Mondjuk tudja azt mint egy BC coilovers?
Printable View
Hali!
Valakinek van tapasztalat ezzel a márkával?
Performance MeisterR Coilovers
Hova lehet besorolni? Mondjuk tudja azt mint egy BC coilovers?
Semmi tapasztalat? :(
Az alapverzió mindegyiknél ugyanaz, csak a színük más, a bc meg az xyz még ezeknek is a legalja. Ha már rugóstag akkor már kw
Youtube alapján nehéz minősíteni egy lengéscsillapítót, leginkább a referenciák (versenyek, ahol mérik is...) számítanak.
Szóval minimum KW vagy ilyesmi ;) De egyébként egy Lexusba minek, milyen célra?
BC-n minden kis állítást éreztem, keménységen vagy rugófeszességen....
Na most ismerősi körbe akiknek ksport vagy d2 van azok szidják, hiába a sok állítási lehetőség akkor is beton kemény marad. BC talán USA cucc, a többi meg kinai..... szerintem nem lehet egy kalap alá venni őket. :)
nézd, biztos valami kibaszott nagy sniper lehetsz, ha te a 2005ös dízel korollán minden klikket észreveszel, viszont ha meg így van akkor mit kérdezel itt meg bárkit is? Tudtommal egy ember van itt a fórumon akinek bc van, de gondolom szégyelli és inkább lapít ;)
ennyit a szuper cuccról, amit az amcsik gyártanak, mert ami usa az jó ;)
Én ezzel ugy vagyok, hogy ami túl olcsó, az valószinü nem véletlen, én most nézegetek futómüvet, és én úgy matekolok, hogy a gyári szett ára *2-vel, ott már el lehet kezdeni nézelödni.
De amúgy örülök hogy foglalkoztok a témával! :D
KW kicsit több, mint amit írtál és egy precíziós műszer az "olcsó" 300ezres szettekhez képest. Nem hiába kerül közel a duplájába. És ugye a clubsport is "csak" egy belépőszintű race szett.
Nekem volt d2 az evóban (32 fokozatban állítható parasztvakítás), szarabb mint a gyári (köridők ezt mutatták). Nem is maradt benne sokáig. Max arra jó, hogy jól nézzen ki az autó, mert lejjebb van. Ja először be sem akarták szerelni Kspeedben. :)
Véleményt kértél, kaptál sokat, ne önigazolást várj! Vagy ha már eldöntötted akkor vedd meg! :)
Remélem nem rám gondoltál! :)
Tapasztalatom az, hogy annyira nem jó. Mondjuk nem vagyok egy etalon, a kocsi sem ment sokat.
Kinti fórumok szerint a kocsimba való BC jobb pályán és utcán is mint a TEIN. Nekem nincs összehasonlitási alapom.
Csak azt tudom, hogy annyira nincs rugóútja, bárhozvá tekerek bátmi, felüt, koppan, tépi szét a kasztnit minden egyes kis gödör, bukkanó.
Pályára persze lehet hogy jó, csak ahoz ki kéne menni pályázni :D
Nekem BC BR type volt, utcán csak annyir volt a rugó megfeszítve hogy az épp fixen álljon, ne lötyögjön.... valamint a gátlókeménység meg közepes állásban, így relatív komfortos maradt.
Pályán adtam neki + rugóelőfeszítést és a gátlokeménységet is maxra tekertem.... tök más volt vezetni. Erre írtam azt hogy amit állítgattam azt lehetett is érezni, nem úgy mint egy D2 nél ami mindenhol kemény.
Ha ez a Performance Meister is tudná a BC szintet hozni akkor lehet megvenném, de a D2 keménységű cucc akkor felejtős.
Lexussal nem fogok pályázni, de azt sem akarom hogy beton kemény futomű legyen alatta.
Ezek a 5-600 ezer ft os, gondolom már külső tartájos rendszerek amikről beszéltek csak azoknak jók akik tényleg többet vannak pályán géppel, mint utcán és a legjobb időt hajkurásszák. :)
Elvbern a BC-hez is lehet venni különböző keménységő rugókat.
Én félek, hogy nálam nem a rugóval van a baj. Emberi erővel gyakorlatilag mozdithatalan a kasztni, mégis felkoppan az eleje. Teszem hozzá, magyar topik, magyar autó, és magyar UTAK:)
Nálunk volt Civicbe való egy utas D2 teljesen jól reagált az állításra, és a ki-be is változott ahogy állítottuk, pedig egyutas volt.
Ettől függetlenül egy másik fórumon megállapításra került az, hogy majdnem mindegyik (ezek AE86-hoz valók voltak) egy helyen készül, még linket is láttam anno róla. Tanulva abból, hogy mi elköltöttünk egy kissebb vagyont és nem lettek igazán jók soha a Katona féle Bilsteinek, aztán vettünk egy komoly 3 utas szettet amivel bazi erős rugókkal is sokkal jobb lett. Ahogy én láttam 1200-1500 Eu körül már vannak Golf, Clio stb 2-3 utas Proflexek is. Meg az Öhlinsnek is van utcai verziója, a Bilsteinnek is van, ezek biztos minőségi, működő kipróbált termékek, a kínaiak meg vagy működnek vagy nem. Én biztos nem vennék ilyen távolkeleti csillogó kirakatbavaló kacatot, mert az lesz az igazán drága. Mi már megtanultuk.
[QUOTE=Lasi;134475]Nem tudom mivel lehet a gond, nagyobb rugófeszességnél is?[/QUOTE
Utóbbi esztendőkben sok ilyen D2 és társai szettek felbukkantak. Nagyjából úgy működnek ezek, mint a boltokban kapható tíz féle 99 Ft-os energiaital: mindegyik a Red Bullt meg a Burnt koppintja, ugyanott készülnek (Tajvan), olyan dobozba rakják amit a megrendelő kitalál, kicsit variálnak az ízzel. Gyenge utánzatok a tapasztalataim alapján, kidobott pénz.
Nem szeretnék elmenni amellett, hogy Lasi úgy érzi hogy nem fogadja be a társaság. Szerintem a befogadással nincs gond, de azt ezen a fórumon senki ne várja, hogy ha valaki szerint ez a gátló kaka, akkor is azt mondja hogy jó, mert hogy új tag, és legyen egy kis öröme. Szerintem azzal sokkal többet segítünk, ha a valós véleményünket mondjuk!
Amúgy meg gyere el a következő találkozóra, ismerd meg a társaságot face-to-face, és mindjárt máshogy fogod olvasni a fórumot ;)
[QUOTE=Erikaviking77;134476]Nálunk volt Civicbe való egy utas D2 teljesen jól reagált az állításra, és a ki-be is változott ahogy állítottuk, pedig egyutas volt.
Ettől függetlenül egy másik fórumon megállapításra került az, hogy majdnem mindegyik (ezek AE86-hoz valók voltak) egy helyen készül, még linket is láttam anno róla. Tanulva abból, hogy mi elköltöttünk egy kissebb vagyont és nem lettek igazán jók soha a Katona féle Bilsteinek, aztán vettünk egy komoly 3 utas szettet amivel bazi erős rugókkal is sokkal jobb lett. Ahogy én láttam 1200-1500 Eu körül már vannak Golf, Clio stb 2-3 utas Proflexek is. Meg az Öhlinsnek is van utcai verziója, a Bilsteinnek is van, ezek biztos minőségi, működő kipróbált termékek, a kínaiak meg vagy működnek vagy nem. Én biztos nem vennék ilyen távolkeleti csillogó kirakatbavaló kacatot, mert az lesz az igazán drága. Mi már megtanultuk.
Ez nem is lehet vita kérdése, proflex és öhlins... valamint a blistein mind nagyon komoly, nívos cucc.
B@szki :D míg összeraknak egy szett Reiger-t vagy Öhlins-t, ezek összeraknak 100-at :D:D:D:D:D:D:D:D
más kávéház XD egy kicsit több a mérés-számítás
https://www.youtube.com/watch?v=gA4Mzn21eN4
beszéltem az emberrel.... nem mondott rossz árakat, de van most egy másik a H/P, autocrossban, rallyban, rallycrossban is használják elég sok komoly autóban, pl Koutny Div1-es Fiesta, csehek szinte mindenki ezzel megy, nagykocsik is.... aki a PROFLEX-nél volt szervizes-fejlesztő stb ö csinálta ezt a céget, kaptam is képet elöl hatul csonkállványos megoldásra(független lesz hátul is, teszek s1600 csonkállványt) egy H/P Top Race 3 utas gátlóra. Elméletileg Proflex-nél jobb! de nem egy Reiger... viszont nagyon baráti ára van. Rallycrossosok, Autocrossosok dicsérik, jól állítható, baráti ára van a revizionak is stb... De rallycrossra pl: challenge, vagy eb nem is kell fullos Reiger vagy BOS, főleg a jó minőségű pályákra. Tudom hogy ez auto, moto-hajtás függő is, de lett már ezzel a futóművel is futamgyöztes olyan autó ami mögött olyan végzett amibe 12ezer euros BOS volt.... és jól is mozognak az autók, amikben H/P van. Majd használat közben derül ki a teljes igazság....
http://kepfeltoltes.hu/140330/945046...toltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/140330/943564...toltes.hu_.jpg
Ahhoz képest hogy nem hallottam még a BC futómüröl, ma mibe botlok : http://evo-forum.ch/index.php?page=T...threadID=12068 , és új ára ott van ahol a Bilstein B16...http://onlineshop.autowyrschag.ch/pr...f4rlvlqudh3t50
mivel "egyedi" kell nekem meg kis súlyhoz(más szelepezés) stb... 4000 eurot mondott a 3 utas-ra(elől hátul csonkállványos verzióra, ha hátra gl szemes kell az olcsóbb).
Nem foglalkoznék vele, de megy 4-5 elég jo referencia vele, és panasz nincs rá! Autocrossban tartósan első 5-ben autóznak vele(Fejfár is ment vele, most azt hiszem Protlum van bent neki, de Régiben H/P volt, amivel ugye Eb bajnok is volt), rallycross eb-n s1600 autó is volt absz. 4. amiben ilyen van szóval... Ár érték arányban szinte verhetetlen... elkészítés 6-8 hét között, ha más méret kell, más szelepezés stb !
Polcon van neki Evo 4-9-ig, Colt T16 hoz, Fabia WRC-hez, Mitsu WRC-hez stb...
Lasi, Viktornak a Celicában is D2 volt, de utcán minden csatornafedélen olyat felütött a kasztnin, hogy teljesen haszálhatatlan volt. Nekem ugye egy hasznàlt Tein került a kocsiba, amit Katonáék újítottak fel. Szerintem nagyon jó lett úgy, hogy fingot sem értek hozzá, de az autó szépen, kezelhetően mozog. Azt meg végképp nem tudom, hogy mondjuk egy gyári Tein Superstreethez képest milyen, de ültem sokat mindkét kocsiban és a D2 minőségű cuccot én semmiképpen sem erőltetném, főleg egy Lexusban.
D2 csak annyira kerül szóba, hogy fos kinai.... Én nem akartam venni.
Kérdés az volt hogy a topik eleján szereplő cuccot ismeri e valaki, és van e olyan jó mint a BC, mert az nekem anno bevált.
Eztán jött a szócsata hogy mind kinai szar. :D
Az utolsó mondatom arról szól, hogy ha ez a márka is olyan minőségű, mint a D2, akkor nem erőltetném.