EVO-010:
Jaja, bár nem volt teljesen elkopva az első. Ennek ellenére elég sűrűn olyan hangja volt mintha hozzáérne a lemezke a tárcsához.
Szóval jártás, az a véleményem hogy legkevésbé a motort kell járatni. Ezeket azért elég rendesen összekoptatják a gyárban.
Első 1-2 ezer inkább kell féknek, kuplungnak, meg minden egyébb kopó alkatrésznek.
Én is próbáltam kimélni, de azért rövid ideig az elejétől kapott a kicsike.:D
ÉS bár nem valószínű de kicsit néha nekem érdekes hangja van a motornak, olyan szelepektől jövőnek tűnik. Persze a szervízben azt mondták ez teljesen normális. /olyan mondta aki most látott elöszőr X-est és azt se tudta, hol kell lebontani az aját olajcseréhez.:(
Szóval következő olajcserénél kicsit rábirom őket alaposabb munkára, az már úgyis 15000-s szervíz lesz. Amúgy meg 100e-ig van gari.:D