23. oldal, összesen: 25 ElsőElső ... 132122232425 UtolsóUtolsó
441-460, összesen: 496

  1. #441
    Rezidens SXV450 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 12.
    Hely
    Gyöngyös
    Hsz-ok
    353

    Alap

    Még határértéken van!
    Csatolt képek Csatolt képek

  2. Az alábbiaknak tetszik SXV450 hozzászólása:


  3. #442
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.172

    Alap

    Legalább nem ráz, és nem melegszik el!

  4. #443
    Rezidens kicsievo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2013. 05.
    Hsz-ok
    2.078

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Legalább nem ráz, és nem melegszik el!
    Cserebe a fekerod is a nullahoz konvergal

  5. #444
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2014. 06.
    Hsz-ok
    179

    Alap

    Csak fel kell szabályoztatni

  6. Az alábbiaknak tetszik Zoli hozzászólása:


  7. #445
    Rezidens Ceofang avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    665

    Alap

    Hali! Tudtok ajánlani olyan budapesti -vagy környéki- szervizt (vizsgahelyet), ahol tudnak mérni fékhatást összkerekes autón? Olyan kellene, ami a hátsókat is meg tudja mérni pontosan.
    ///// Ceofang /////

  8. #446
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.402

    Alap

    Idézet Ceofang: Hozzászólás megtekintése
    Hali! Tudtok ajánlani olyan budapesti -vagy környéki- szervizt (vizsgahelyet), ahol tudnak mérni fékhatást összkerekes autón? Olyan kellene, ami a hátsókat is meg tudja mérni pontosan.
    Elvileg bárhová be tudsz menni ahol vizsgáztatnak csak használják a görgőt!

  9. #447
    Rezidens Musitz laci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 06.
    Hely
    Kapospula
    Hsz-ok
    706

    Alap

    Sziasztok!
    Olyan kérdésem lenne hogy aki Ferodo DS3000-s fékbetétet használ az tudna e nekem mesélni róla hogy mik a tapasztalatai, mennyit kell melegíteni, hogy fog, mennyire koptatja a tárcsát, meg hasonlók jó és rossz tapasztalat is jöhet?
    Köszönöm!
    Utoljára szerkesztette: Musitz laci; 2015. 11. 19. 17:09-kor

  10. #448
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.709

    Alap

    E36 M3-on ette a tárcsát. 1,5-2 betét alatt kuka lett.

  11. #449
    Rezidens Musitz laci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 06.
    Hely
    Kapospula
    Hsz-ok
    706

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    E36 M3-on ette a tárcsát. 1,5-2 betét alatt kuka lett.
    Az nem is annyira rossz a Carbone Lorraine nekem már két szett tárcsát elkoptatott a betétből csak 2mm hiányzik!

  12. #450
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    12.184

    Alap

    Idézet Musitz laci: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!
    Olyan kérdésem lenne hogy aki Ferodo DS3000-s fékbetétet használ az tudna e nekem mesélni róla hogy mik a tapasztalatai, mennyit kell melegíteni, hogy fog, mennyire koptatja a tárcsát, meg hasonlók jó és rossz tapasztalat is jöhet?
    Köszönöm!
    Én sokat használtam utcán, és nagyon szerettem. Melegíteni nem ill. alig kell, a tárcsát eléggé koptatja, de nem megyek sokat. És csikorog, azt meg szeretem

  13. Az alábbiaknak tetszik Miki hozzászólása:


  14. #451
    Rezidens jlaci74 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 01.
    Hely
    Nyíregyháza
    Hsz-ok
    637

    Alap

    Idézet Musitz laci: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!
    Olyan kérdésem lenne hogy aki Ferodo DS3000-s fékbetétet használ az tudna e nekem mesélni róla hogy mik a tapasztalatai, mennyit kell melegíteni, hogy fog, mennyire koptatja a tárcsát, meg hasonlók jó és rossz tapasztalat is jöhet?
    Köszönöm!
    Én Ladában használtam ( versenyautóban ) , ott kellett melegíteni , első pedál-lenyomásnál szinte nulla fékhatás, de melegen fog mint a ződfesték ... ,
    és ahogy Miki is írta nyikorog , versenyfeeling garantált , ill a féktárcsát szó szerint esztergálja ...

  15. 2 tagnak tetszik jlaci74 hozzászólása:


  16. #452
    Rezidens Musitz laci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 06.
    Hely
    Kapospula
    Hsz-ok
    706

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Én sokat használtam utcán, és nagyon szerettem. Melegíteni nem ill. alig kell, a tárcsát eléggé koptatja, de nem megyek sokat. És csikorog, azt meg szeretem
    Akkor nem sokkal kíméletesebb a tárcsával mint a Carbone lorraine és ugyanúgy csikorog is! Köszi az infót Miki!

  17. #453
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.273

    Alap

    Fékető eloszlást mennyire bonyolult állítani az EVO-n?
    Hétvégén kellett egy komolyabbat fékeznem az M7-esen és a hátulja beblokkolt az eleje meg még nem... Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Persze ABS valahol a kukában van a lakásban, ebbe nem való
    Just for Fun

  18. #454
    Rezidens Ceofang avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    665

    Alap

    Az Evoban gyarilag ugy tudom eleg intelligens fekero-eloszto dolgozik (kerekenkent kepes osztani az erot), viszont szerves resze az ABS-nek. Ha ki van kotve az ABS-t, akkor nem tudom hogyan tudjak allitani a tengelyeken.
    ///// Ceofang /////

  19. #455
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2014. 06.
    Hsz-ok
    179

    Alap

    Nekem meg az elsők blokkolnak inkább, ABS itt is kiiktatva.

  20. #456
    Bennfentes
    Csatlakozás dátuma
    2010. 08.
    Hsz-ok
    90

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Fékető eloszlást mennyire bonyolult állítani az EVO-n?
    Hétvégén kellett egy komolyabbat fékeznem az M7-esen és a hátulja beblokkolt az eleje meg még nem... Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Persze ABS valahol a kukában van a lakásban, ebbe nem való
    Engedd ki a kéziféket! Elvileg normális ha nincs ABS-ed.

  21. #457
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.572

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Fékető eloszlást mennyire bonyolult állítani az EVO-n?
    Hétvégén kellett egy komolyabbat fékeznem az M7-esen és a hátulja beblokkolt az eleje meg még nem... Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Persze ABS valahol a kukában van a lakásban, ebbe nem való
    Miután kiszedték az abs-t a hatosomból, ugyan ezzel a gonddal küszködtem. Szereltettem be fékerő elosztót, sokat javult, de nem lett tökéletes. Ringen slickkel még elment, de utcán eléggé mókás volt, esőben meg egyenesen életveszélyes, hogy folyamatosan keresztbe akart állni fékezésnél.
    Mikor felkerült előre az alcon fék, egy fokkal megint jobb lett, de sosem tudtam annyira beengedni a célegyenes végén féktávon, mint a nyolcasnak, ami nem volt hebrákolva.

  22. #458
    Rezidens Gzsolt avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 02.
    Hely
    ÉRD
    Hsz-ok
    287

    Alap

    Sziasztok!

    Ha, valakinek van tippje, hogy 320x32 (gyári méret) méretben TIME Attackot bíró féktárcsa mi lehet, jelezzen.
    Vagy esetleg polcon van?
    Vagy honnan lehet beszerezni?
    Következő esemény május 19.

    Köszi

  23. #459
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2010. 03.
    Hsz-ok
    562

    Alap

    Lehet, hogy le leszek hurrogva, de én Ebc-vel megyek és nincs vele bajom, de pl volt Tarox, amivel vettem a fékrendszert és az megrepedt fél év alatt. Mondjuk akkor nem volt odavezetve hideg levegő.


    [QUOTE=Gzsolt;156380]Sziasztok!

    Ha, valakinek van tippje, hogy 320x32 (gyári méret) méretben TIME Attackot bíró féktárcsa mi lehet, jelezzen.
    Vagy esetleg polcon van?
    Vagy honnan lehet beszerezni?
    Következő esemény május 19.

    Köszi[/QUOTE

  24. #460
    Rezidens kicsievo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2013. 05.
    Hsz-ok
    2.078

    Alap

    Idézet Gzsolt: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!

    Ha, valakinek van tippje, hogy 320x32 (gyári méret) méretben TIME Attackot bíró féktárcsa mi lehet, jelezzen.
    Vagy esetleg polcon van?
    Vagy honnan lehet beszerezni?
    Következő esemény május 19.

    Köszi
    Pfc csorgos uszo vagy Giro disc 2 reszes. De csakis odavezetett levegovel. Lattam egy merest ahol palyakorulmenyek kozott az odavezetett levego 70! fokkal jobban visszahutotte mint anelkul.
    En a helyedben visszamennek a gyari evoX kombohoz es levego odavezetshez.
    Tudok kontaktot aranyra andonizalt X-es nyergre 2 reszes gyari tacsaval es ds3000 betetre. 10km-es a tarcsa meg a betet.
    Utoljára szerkesztette: kicsievo; 2017. 04. 27. 22:13-kor

23. oldal, összesen: 25 ElsőElső ... 132122232425 UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód kikapcsolva