Csak nekem tűnik RC-nek?
Csak nekem tűnik RC-nek?
ez nem RC, ez egy rommá törni készülő ötös
Kell egy jó program
Utoljára szerkesztette: jordan6; 2012. 05. 08. 06:03-kor
hát igen, legyen ez örök tanulság mindenkinek aki el méri a tempót, nem kapálózni, egyenesen féken állva ki kell engedni, ha lelassult kettest dug, padló és ki jön a kavicsból egyben - lásd legutóbb Ricsivel az euroringen az jó volt nem Ricsó
Kell egy jó program
egyébként emberünk felkészültségét egyértelműen jelzi az, hogy még ki sem volt tekerve a kormány balra.... igazi láma
Kell egy jó program
Sok embernek van erös gépe,de az nem jelenti azt,hogy vezetni is tud. A 2 nem jár együtt. Vagy másképp mondva van aki már megtörte az evoját és van aki megfoglya törni. Ez a delikvens már 1. táborát népesiti. [-o< mi atyánk védelmez az ilyen tapasztalatól engem és minden evos társam![-o< [-o< [-o<
www.nieszmotorsport.hu
06 30 9 715 133
Igen ez egy érdekes kérdés, mert pl USA-ban pályanapon KÖTLEZŐEN le kell engedni az ablakot! A múltkor feltettem egy videot az NSX-ről és a kinti NSX fórumosok szinte röhögve írták, h micsoda engedékenység van itt EU-ban h felhúzott ablakkal megyünk. Ott azért kell lehúzni hogy ki tudjanak szedni az autóból gyorsabban ha valami gond van....mindekettőnek van előnye hátránya, de én special felhúzva sokkal jobban szeretem..
'92 Acura NSX red/blk
'05 Evo VIII RS - eladva :-(
Köszi a konstruktív hozzáállást, nem tudom minek ilyen mondatokat írni, hogy minek kéne mennem, szerinted.... szerintem meg jobban tetted volna, ha lángos sütőnek mész? Így most jó?
négy képből nem azt állapítottam meg, hogy mit rontott el, hanem azt, hogy nem volt ellenkormányzás. A gumi nyomokból azért elég egyértelmű, hogy hogy mozgott a kocsi, innen fogva azért elég valószínű, hogy be akarta venni mindenáron azt a kanyart, ahelyett, hogy kiengedte volna. És mivel a kocsin nincs ütközéses sérülés, nyilván nem kilökték, vagy egyéb külső hatás áldozata lett. Túl gyorsan ment és kész. De persze ha kötözködni akarsz, akkor nyilván semmilyen ész érv nem fog meggyőzni...
Jedi lovagok meg nem léteznek.
Kell egy jó program
na ilyen egy tipikus UTCAI HARCOS, aki zart palyan, pl "versenykörülmenyek" között foggalma sincs hogy mit kel csinalni(megindul a segge, tolja az elejet stb stb..) varosba zöld lampatol piros-ig nagy kiraly, felengedik egy ilyen helyre elsokal, es foggalma sincs arrol hogy minek van elötte a kormany....vagy hogy ne satu fekezzen, hanem ku...jon visza 2-öt es alljon a gazon,(mert ezzel a "ne kapalozzon alljon a feken" dologgal nem ertek egyet) ez nem rally palya itt nincsnek fak, oszlopok, korlat ahogy nezem lett volna hely.....................hacsak nem toltak le a palyarol...
Utoljára szerkesztette: Martin 87; 2012. 05. 15. 13:47-kor
Vissza 2, és álljon rá a gázra???? Akkor gondolom a kormányt is eléggé szaporán kell forgatni, hogy ebből jól kitudjon jönni az ember!!?
Na ez a hatalmas marhaság!!!! Ebből szokott az lenni, hogy neki csapódnak a ringen is a falnak, és nem egyszer volt már rá példa. ha Neked ez terv bejött akkor szerencsés srác vagy!
A helyes az, hogy kinyomott kuplunggal ráállsz a fékre, és mereven tartod a kormányt! HRing. 4-es kanyarjában egyszer keresztbe fordultunk nyílt napon 100 fölött(maradandó élmény volt!), és ha nem ezt csinálja Dávid, akkor ugyanúgy járunk, mint az előttünk lévő Maseratti, vagy a Subaru akik neki csapódtak a falnak!
Utoljára szerkesztette: Roland; 2012. 05. 15. 19:14-kor
"A helyes az, hogy kinyomott kuplunggal ráállsz a fékre, és mereven tartod a kormányt!" - ha ezt barmilyen autos közegben hangoztatod, necsodalkozz ha total idiotanak neznek majd !!!!!!!!!!!!!
ha neked az nem tünt meg fel, hogy koppra allorafekezett kerekekkel, mereven tartott kormannyal csuszol tehetetlenül a semmibe, akkor sztem ne ülj autoba.
Utoljára szerkesztette: Martin 87; 2012. 05. 15. 18:57-kor
Jelenleg 3 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 3 vendég)