16. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 6141516171826 ... UtolsóUtolsó
301-320, összesen: 568

  1. #301
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    találjuk fel az 1.9-es evót. Ha jól számolom 82-es löket kell hozzá 86-os furaton. Na az olyan lenne mint a varrógép. Biztos menne 15.000 rpm-et és lenne 1400 lovas. Tetszik?
    Kell egy jó program

  2. #302

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    találjuk fel az 1.9-es evót. Ha jól számolom 82-es löket kell hozzá 86-os furaton. Na az olyan lenne mint a varrógép. Biztos menne 15.000 rpm-et és lenne 1400 lovas. Tetszik?
    Aha...az R6-osom is elforog 15500-at :-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  3. #303

    Alap

    Idézet RSTom: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem meg egy EVO-t nem gyorsulásra kell használni annál sokkal de sokkal jobb AUTÓ!!
    A Nissan GTR, 997 Biturbo, Dodge Viper, M6.....ezek is...
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  4. Az alábbiaknak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  5. #304
    Rezidens RSTom avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.601

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    A Nissan GTR, 997 Biturbo, Dodge Viper, M6.....ezek is...
    Értem én az iróniát h ez a magyar valóság......csak arra akartam célozni h rengeteg energiát és pénzt ölsz bele egy olyanvalamibe aminek (én) nem látom értelmét. Erre a célra vannak sokkal hatékonyabb megoldások is.....

    Speciel ezek közül az M6 ami másra nem is (igaz gyorsulni sem) jó, aminek kicsit is köze van a motorsporthoz...
    '92 Acura NSX red/blk
    '05 Evo VIII RS - eladva :-(

  6. #305
    Rezidens Dino74 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.530

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    A Nissan GTR, 997 Biturbo, Dodge Viper, M6.....ezek is...
    az te csak hiszed!

  7. #306
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Miért ne lehetnének az evo-k jók gyorsulásra? Szerintem bárhová lehet jó evót építeni, utcára, pályára, dragra. Mig utcára elsősorban a strokeresítés (2.3) javasolt addig pályázni főleg a 2.2-esek jók, mig dragra a 2.0-sok.
    lehet, hogy van ilyen dogma, de csak papíron. A hungaroringen én azt gondolom az egyik leggyorsabb evo- legalábbis tutti top 3-ban van - az enyém és lám strokeres és az is marad. A mini rallin is sikerült annyi kupát haza vinnem, hogy leszakad a polc és kettő literes nem nagyon végzett előttem.

    Szóval maradjunk annyiban, hogy ha ARÁNYOS kocsit akarsz és még jól is menjen, akkor stroker a tutti. Persze van 1000 lovas gép meg ilyen faszságok, de most komolyan, ez bárkit is érdekel?? A Miki a tutti bizonyíték rá, hogy egy síma strokerrel hülyére lehet verni az egész mezőny - nem kell itt a fotelfizikát nyomatni.

    Egyébként neked milyen autód van??
    Kell egy jó program

  8. 3 tagnak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  9. #307
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    lehet, hogy van ilyen dogma, de csak papíron. A hungaroringen én azt gondolom az egyik leggyorsabb evo- legalábbis tutti top 3-ban van - az enyém és lám strokeres és az is marad. A mini rallin is sikerült annyi kupát haza vinnem, hogy leszakad a polc és kettő literes nem nagyon végzett előttem. Persze van 1000 lovas gép meg ilyen faszságok,
    MEGALOL

  10. #308
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    Bocsi a bele vau ért. Olvasgatom ezt az eszmecserét,én mint vidéki laikus zöldfülü felmerült bennem néhány kérdés! Minek a 800 lovas motor mint a vidóba? Nem láttam a fent emlitett videot ahol a 2,0 jobb volt mint a 2,3 és igy télleg csak laikusként kérdezem,mindenki a loerövel foglalkozik,de mi van a tömeggel? Mert arrol sokkal kevesebbet beszélnek,hiába erös a gép ha nehéz.Ha a verseny sorozatokat nézzük 500 lóerö++ az átlag teljesítmény amit használnak,mert fölötte kicsit kalandos az élet (tudom van böven kivétel ahol erösebb a gépsárkány!) Egy evo 4-500 le. után nem értelmetlen már?? Onnan már valami más vas kellene ha feljebb gondolkodik az ember,vagy nem? Lsd. a tömeg kérdésre ott van az Ariel Atom 300 le + kb 500 kg Bocsi a bele vauért. Üdv.

  11. #309
    Rezidens Erikaviking77 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 09.
    Hely
    Csopak
    Hsz-ok
    834

    Alap

    Meg a futómű, fék, gumi na és persze a pilóta. Azok nélkül mit sem ér a motor. A mi kategóriánkban 100-200 Le-vel erősebb autók is vannak mégis mindig elvertük őket, pedig a futóművünk sem elég jó még és rendes gumink is ritkán volt. Mondjuk jó nézni a belsőn ahogy egy szar útón megy az EVO tök simán 110-el 5.-ben, mi meg 3.-ban pattogunk össze vissza, végig küzdve az autóval.

    Idézet peterz81: Hozzászólás megtekintése
    Bocsi a bele vau ért. Olvasgatom ezt az eszmecserét,én mint vidéki laikus zöldfülü felmerült bennem néhány kérdés! Minek a 800 lovas motor mint a vidóba? Nem láttam a fent emlitett videot ahol a 2,0 jobb volt mint a 2,3 és igy télleg csak laikusként kérdezem,mindenki a loerövel foglalkozik,de mi van a tömeggel? Mert arrol sokkal kevesebbet beszélnek,hiába erös a gép ha nehéz.Ha a verseny sorozatokat nézzük 500 lóerö++ az átlag teljesítmény amit használnak,mert fölötte kicsit kalandos az élet (tudom van böven kivétel ahol erösebb a gépsárkány!) Egy evo 4-500 le. után nem értelmetlen már?? Onnan már valami más vas kellene ha feljebb gondolkodik az ember,vagy nem? Lsd. a tömeg kérdésre ott van az Ariel Atom 300 le + kb 500 kg Bocsi a bele vauért. Üdv.

  12. #310
    kzs13
    Vendég

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Miért ne lehetnének az evo-k jók gyorsulásra? Szerintem bárhová lehet jó evót építeni, utcára, pályára, dragra. Mig utcára elsősorban a strokeresítés (2.3) javasolt addig pályázni főleg a 2.2-esek jók, mig dragra a 2.0-sok. Ez is csak az evo-k sokoldaluságát mutatja.
    Addig is egy kis ízelítő videó :
    IMI-nek megnézném a másik 4782db kocsiját...
    Cefet rövid a váltó ebben is. Nekem szinte ez az egyetlen bajom az én kocsimmal. Erő lenne még benne, 200-ról gyorsul mint a barom, aztán lefekszik a fordulatszámmérő mutató és 260 körül véget ér az élet... Ami nem lenne nagy baj, de utaző 200-220-nál forog, mint a flex.

    Más: jól látom, hogy nem kuplungol a mókus? Vagy csak gyors, mint a jedik?
    Tegnap kérdezte egy benzinkutas, hogy miért raknak egy ilyen kocsiba csak 2 Literes motort, ha azt akarják, hogy erős legyen. Meglepett a kérdés, nem mondom.

  13. #311
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.291

    Alap

    Idézet kzs13: Hozzászólás megtekintése
    Más: jól látom, hogy nem kuplungol a mókus? Vagy csak gyors, mint a jedik?
    Ez az új Jedi trükk a programozóknál. Egyenes váltó meg gyujtás vagy benzin vágás, nem tudom, hogy mi a módszer. Gondolom a kábel a váltóban valami szenzor lehet, ami ha érzékeli a kar mozdulását elveszi a bentiznt/gyújtást (franc tudja) és így "terhelés mentesen" át lehet húzni az egyenes váltót. - Legalábbis ha jól értelmezem a fórumon leírtakat -

    Akinek ilyen csoda van a gépében leírhatná részletesen, hogy mégis hogy működik, mert csak legendákat hallottam róla..
    Just for Fun

  14. #312
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet kzs13: Hozzászólás megtekintése
    IMI-nek megnézném a másik 4782db kocsiját...
    Cefet rövid a váltó ebben is. Nekem szinte ez az egyetlen bajom az én kocsimmal. Erő lenne még benne, 200-ról gyorsul mint a barom, aztán lefekszik a fordulatszámmérő mutató és 260 körül véget ér az élet... Ami nem lenne nagy baj, de utaző 200-220-nál forog, mint a flex.

    Más: jól látom, hogy nem kuplungol a mókus? Vagy csak gyors, mint a jedik?
    Tegnap kérdezte egy benzinkutas, hogy miért raknak egy ilyen kocsiba csak 2 Literes motort, ha azt akarják, hogy erős legyen. Meglepett a kérdés, nem mondom.
    Én úgy látom, hogy le sem veszi a gázról a lábát a koma váltáskor,
    szóval Íme IMI konfigja :

    SPECS

    ENGINE
    Displacement: 2021cc
    Bore x Stroke: 85,5 x 88mm
    Extreme Tuners custom Turbo T3 frame
    Compressor’s impeller 72mm (diameter)
    Compressor’s A/R 0,76, Turbine’s A/R 0,86
    Extreme Tuners custom 1500+Ps specs pistons 13:1cr 12000rpms
    Extreme Tuners chromoly 4340 custom pins
    Extreme Tuners Aluminum rods 1500+Ps 164mm length
    custom Age 12mm 625 stud kit
    custom Age 625 rod bolts
    Extreme Tuners custom forged 88mm 4340 billet crank 10.8kgr
    Extreme Tuners custom port stage 3 cylinder head
    Extreme Tuners titanium valves
    Extreme Tuners berilium valve seats
    Extreme Tuners stage 3 custom cams
    mechanical lifters
    HKS cam gears
    HKS timing belt
    Small battery kit ETS
    custom Extreme Tuners 12000+rpm capable spring kit – valvetrain kit
    Magnus intake manifold
    Extreme Tuners 1200Ps fuel kit
    1600cc injectors
    aeromotive fuel regulator
    Boomba Racing Throttle Body flatshift system + ecu
    Extreme Tuners Custom ECU management system with traction control
    4bar map sensor
    HKS ignition
    Custom ETS 1400Ps spec intecooler Kit
    Tial blow off valve
    Tial new gen ext wastegate 60mm
    Extreme Tuners Custom stainless steel exhaust tubular manifold
    Custom exhaust pipe 80mm
    GReddy titanium tail pipe

    TRANSMISSION
    Extreme Tuners custom 3plate (178kgr torque clutch cintered)
    Extreme Tuners billet lightweight flywheel
    Extreme Tuners custom dogbox for 1400+Ps (custom ratios)
    RearDif solid cast us spec 1400+Ps capable
    Transfer case Quaife
    Drive axle driveshaft shop

    SUSPENSION
    custom KW variant 3 new stainless suspension

    BRAKES
    D2 racing 380mm frond big brake kit 10pot with billet calipers
    D2 racing 333mm rear big brake kit 6pot with billet calipers

    WHEELS
    18in x 9,5 wheels
    Semi-slick federal 245/35-18

    CAR WEIGHT (no fuel)
    1477kg

    Roll (2nd gear)
    60-100 1,4s
    60-120 2,19s
    60-160 4,03s
    60-200 5,99s
    100-200 4,59s

    Acceleration (3rd gear)
    100-120 0,75s
    120-160 1,86s

  15. 2 tagnak tetszik kormendi hozzászólása:


  16. #313
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    1477 kg??? De miért??

  17. #314

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    1477 kg??? De miért??
    A bőrös fullos 8-asnak a forgalmiban is ez van.

    Enyémből most kapirgáltak ki 3 tesco szatyornyi bitument...kíváncsi leszek hány kilóra sikerül leszedni, szélvédő is kijött, műanyag lesz az is, nameg a tetőablak...
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  18. #315

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Ez az új Jedi trükk a programozóknál. Egyenes váltó meg gyujtás vagy benzin vágás, nem tudom, hogy mi a módszer. Gondolom a kábel a váltóban valami szenzor lehet, ami ha érzékeli a kar mozdulását elveszi a bentiznt/gyújtást (franc tudja) és így "terhelés mentesen" át lehet húzni az egyenes váltót. - Legalábbis ha jól értelmezem a fórumon leírtakat -

    Akinek ilyen csoda van a gépében leírhatná részletesen, hogy mégis hogy működik, mert csak legendákat hallottam róla..
    Tolós váltó + váltó elektronika + ecu, lekommunikálják egymással.
    Nekem is duruzsolják már 1 éve hogy legyen és akkor nem kell szarakodni a váltással.Ha lesz szólok :-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  19. #316

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Úgy gondolom, hogy korántsem merítettük ki a strokeresítéssel kapcsolatos témát, ahogy látom, olvasom, fórumunk "top evóinak" lökettérfogata is folyamatosan változik, hol fel, hol meg le. Ebből úgy gondolom, hogy elég nagy zűrzavar van a fejekben a témával kapcsolatban, ideértve jómagamat is. Hangos gondolkodásnak szánom ezt a témafolytatást, habár gyanítom, hogy azok akik járatosak a témában (vagy legalábbis úgy gondolják magukról) , inkább csendben lapítani fognak annak érdekében, hogy a "műhelytitkaikat" megtartsák.

    A strokeresítés során két fő probléma merül fel, az egyik a löket növekedése, a másik a hajtókar/löket hosszarányának megváltozása. Az elöbbi következtében megnövekszik az ugyanazon fordulatszámhoz (stock motorhoz viszonyítva) tartozó dugattyúsebesség, az utóbbi miatt pedig az eredeti 1,7-es arányszám 1,5-re csökken (88 vs 100-as löket, azaz pl. 2.0 vs 2.3-as motor esetében).
    A "nagy könyvek" azt mondják, hogy a dugattyúsébességnek nam ajánlatos meghaladnia a 26 m/s értéket. Megjegyzem, hogy ezt a sebességet egy 2.0-as motor kb. 8.900 -as fordulaton, mig a 2.3-as már 7.800 -ason eléri. A dugattyúsebesség alapján egy 2.3-as motornál az eredeti 7.000-es piroslimitnek 6.150-nél, mig a ford.szabályzásnak kb. 6.730-nál kellene lennie.

    A másik komoly probléma a hajtókarhossz/lökethossz csökkenése miatt keletkezik. Minél kissebb ez a szám annál nagyobb "oldalerővel" nyomja a dugattyú oldala a hengerfalat, amiatt is a strokeres motoroknál a hengerfal közepe jobban kiszeret púposodni, mint a 2.0-nél. Megjegyzem, hogy tudomásom szerint pl. a F1-es motoroknál ez az arányszám 2 felett van.
    A gyakorlatban egy szétszedett motor esetében, ezt úgy vehetjük észre legjobban, hogy sokkal nehezebb egy strokeres short blockot megforgatni, mint egy 2.0-est, amikor a dugattyú a "lökete közepénél" fog járni sokkal jobban meg lesz szorulva, mint a 2.0-as motor.
    Ez ellen a legjobb orvosság a hajtókarok hosszabbra cserélése, ilyenkor az eredeti 150-es hajtókarhosszt, 156, vagy akár 162 hosszúságura cserélik, ezeket hívják long rod version motoroknak. Ezek a motorok jobban bírják a fordulatot, ugyanakkor értelemszerűen a lökettérfogat, nem változik.

    Lenne még bőven mit írni, de nem akarom az egész délelöttömet ezzel tölteni, ha valaki úgy gondolja, hogy érdekli a téma és van hozzászólnivalója szívesen folytathatjuk.
    a gyári mitsu főtengely 2.3-as strokernél 530 lovat bírt 1 évig, majd E85 programozás közben eltört.
    8500-körül váltottam mindig...7000-en rajtprogram...

    Most kovácsolt főtengely, 2.3 motor, 6800rajtprogram, 8500 váltás 9000rpm szabályzás..azaz jól túlterhelem a rendszert....
    Gyári főtengely is szépen túl van méretezve a 280 ló 2 liter alapból, de tapasztalatom szerint ez a vége.
    hajtókarhossz passz...az autóm kb 600LE.

    Gyári dugók, hajtókarok, siklócsapágy vége 460 ló, 8000rpm váltás, 1.8 bár GT3076R-nél....folyton lecsapágyasodott...siklócsapágy elkenődött.Utána lett stroker, shell 100, 2 bár körül 1350-es csúcsok voltak.
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  20. #317
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    a gyári mitsu főtengely 2.3-as strokernél 530 lovat bírt 1 évig, majd E85 programozás közben eltört.
    8500-körül váltottam mindig...7000-en rajtprogram...

    Most kovácsolt főtengely, 2.3 motor, 6800rajtprogram, 8500 váltás 9000rpm szabályzás..azaz jól túlterhelem a rendszert....
    Gyári főtengely is szépen túl van méretezve a 280 ló 2 liter alapból, de tapasztalatom szerint ez a vége.
    hajtókarhossz passz...az autóm kb 600LE.

    Gyári dugók, hajtókarok, siklócsapágy vége 460 ló, 8000rpm váltás, 1.8 bár GT3076R-nél....folyton lecsapágyasodott...siklócsapágy elkenődött.Utána lett stroker, shell 100, 2 bár körül 1350-es csúcsok voltak.
    Akkor sorjában: az evo gyári főtengelye nagyon jó és sokat bír, általában egy 2.0-as tuning során az az utolsó amit cserélni szoktak, tudomásom szerint 700 lóerőt is elbír.
    A gyári hajtókar/dugattyú konfignál először a hajtókar adja meg magát, híresztelések, tapasztalatok alapján valahol 450-500 ló között, de ez nagyon változó, erősen függ a használat módjától, üzemanyagtól, programtól , programozótól stb.

    A gyári csapágyak nagyon jók, semmi értelme versenycsapágyakat rakni, sokan még 900 lóhoz is gyári csapágyakat használnak. A lényeg, hogy jól legyen összerakva a motor és a megfelelő méretű csapágy legyen kiválasztva (egy adott méretne belül is több alméret van, elképzelhető, hogy gyárilag is a motor hengerenként más almérető csapágyakkal van összerakva). Elvileg a a megfelelő méretű csapág kiválasztását adott hőfokon (20C) kell elvégezni, a hőtágulás miatt csak az ezen a hőfokon mért hézagértékek a mérvadók. Gyanítom, hogy neked sem a csapágyak minőségével volt a probléma..


    A 9 ezres fordulatszám kb 10.500-nak felel meg a 2.0 literesen, szerintem ezt azért nem kéne. Én semmilyen esetben nem forgatnám túl 8.200-nál (a 2.3-ast).

    2.3-ashoz elvileg nincsen long rod version, azért mondom csak elvileg, mert a gyakorlatban vannak sufnis próbálkozások, lehet ilyeneket olvasni, de tény, hogy komplett long rod verziójú stroker kittet még nem láttam semelyik cégnél sem hírdezni.

    Ha egyszer majd tovább akarod fejleszteni a motorodat, javaslom, hogy építsd vissza egy hosszú hajtókaros 2 literesre. Azt aztán nyugodtam forgathatod majd akár 11 ezerig is és változatlan konfig mellett több lóerőd lesz

  21. Az alábbiaknak tetszik kormendi hozzászólása:


  22. #318

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Akkor sorjában: az evo gyári főtengelye nagyon jó és sokat bír, általában egy 2.0-as tuning során az az utolsó amit cserélni szoktak, tudomásom szerint 700 lóerőt is elbír.
    A gyári hajtókar/dugattyú konfignál először a hajtókar adja meg magát, híresztelések, tapasztalatok alapján valahol 450-500 ló között, de ez nagyon változó, erősen függ a használat módjától, üzemanyagtól, programtól , programozótól stb.

    A gyári csapágyak nagyon jók, semmi értelme versenycsapágyakat rakni, sokan még 900 lóhoz is gyári csapágyakat használnak. A lényeg, hogy jól legyen összerakva a motor és a megfelelő méretű csapágy legyen kiválasztva (egy adott méretne belül is több alméret van, elképzelhető, hogy gyárilag is a motor hengerenként más almérető csapágyakkal van összerakva). Elvileg a a megfelelő méretű csapág kiválasztását adott hőfokon (20C) kell elvégezni, a hőtágulás miatt csak az ezen a hőfokon mért hézagértékek a mérvadók. Gyanítom, hogy neked sem a csapágyak minőségével volt a probléma..


    A 9 ezres fordulatszám kb 10.500-nak felel meg a 2.0 literesen, szerintem ezt azért nem kéne. Én semmilyen esetben nem forgatnám túl 8.200-nál (a 2.3-ast).

    2.3-ashoz elvileg nincsen long rod version, azért mondom csak elvileg, mert a gyakorlatban vannak sufnis próbálkozások, lehet ilyeneket olvasni, de tény, hogy komplett long rod verziójú stroker kittet még nem láttam semelyik cégnél sem hírdezni.

    Ha egyszer majd tovább akarod fejleszteni a motorodat, javaslom, hogy építsd vissza egy hosszú hajtókaros 2 literesre. Azt aztán nyugodtam forgathatod majd akár 11 ezerig is és változatlan konfig mellett több lóerőd lesz
    Hát, kb kevés pénzzel 3-4 év mire kipróbálok valamit rendesen....a 2.3 is folyton finomítgatva van hogy fel se robbanjon, de jobb legyen....kellene nekem sok pénz és akkor már most lenne egy 2.0 és egy 2.6 is...próbának, ha szétmegy hát szétmegy, de tapasztalat. :-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  23. #319
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Gyári motorra vigyázol nem lesz az csapágyas a fordulatszámtól meg az erőtől

    Azt hogy meddig forog a motorod nagyban meghatározza hogy mekkora turbót teszel rá, milyen tengelyt használsz az adott ccm-hez . A turbó mérete, tengely pedig alapvetően behatározza az elérhető erőt illetve honnan indul el az autó . Szerintem ha ezeket tudod, eldöntötted akkor könnyebb lesz kitalálni hogy melyik stroker motort válaszd, milyen körülmények között fogod használni az autót .

    Sok féle stroker motor variáció van.. főtengellyel és blokkal variálva : 2100ccm, 2200ccm, 2300ccm ( akár forgosabb is ), 2400ccm... Hosszú hajtókart 64-es blokkba lehet tenni mivel 6mm magasabb a blokk .

  24. #320
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    Stroker motor alkalmas mindennapi használatra,élettartammal mi a helyzett? Nem akarok fejleszteni,csupán kiváncsi vagyok,elég a 2.0.

16. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 6141516171826 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva