találjuk fel az 1.9-es evót. Ha jól számolom 82-es löket kell hozzá 86-os furaton. Na az olyan lenne mint a varrógép. Biztos menne 15.000 rpm-et és lenne 1400 lovas. Tetszik?
találjuk fel az 1.9-es evót. Ha jól számolom 82-es löket kell hozzá 86-os furaton. Na az olyan lenne mint a varrógép. Biztos menne 15.000 rpm-et és lenne 1400 lovas. Tetszik?
Kell egy jó program
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Értem én az iróniát h ez a magyar valóság......csak arra akartam célozni h rengeteg energiát és pénzt ölsz bele egy olyanvalamibe aminek (én) nem látom értelmét. Erre a célra vannak sokkal hatékonyabb megoldások is.....
Speciel ezek közül az M6 ami másra nem is (igaz gyorsulni sem) jó, aminek kicsit is köze van a motorsporthoz...
'92 Acura NSX red/blk
'05 Evo VIII RS - eladva :-(
lehet, hogy van ilyen dogma, de csak papíron. A hungaroringen én azt gondolom az egyik leggyorsabb evo- legalábbis tutti top 3-ban van - az enyém és lám strokeres és az is marad. A mini rallin is sikerült annyi kupát haza vinnem, hogy leszakad a polc és kettő literes nem nagyon végzett előttem.
Szóval maradjunk annyiban, hogy ha ARÁNYOS kocsit akarsz és még jól is menjen, akkor stroker a tutti. Persze van 1000 lovas gép meg ilyen faszságok, de most komolyan, ez bárkit is érdekel?? A Miki a tutti bizonyíték rá, hogy egy síma strokerrel hülyére lehet verni az egész mezőny - nem kell itt a fotelfizikát nyomatni.
Egyébként neked milyen autód van??
Kell egy jó program
Bocsi a bele vau ért. Olvasgatom ezt az eszmecserét,én mint vidéki laikus zöldfülü felmerült bennem néhány kérdés! Minek a 800 lovas motor mint a vidóba? Nem láttam a fent emlitett videot ahol a 2,0 jobb volt mint a 2,3 és igy télleg csak laikusként kérdezem,mindenki a loerövel foglalkozik,de mi van a tömeggel? Mert arrol sokkal kevesebbet beszélnek,hiába erös a gép ha nehéz.Ha a verseny sorozatokat nézzük 500 lóerö++ az átlag teljesítmény amit használnak,mert fölötte kicsit kalandos az élet (tudom van böven kivétel ahol erösebb a gépsárkány!) Egy evo 4-500 le. után nem értelmetlen már?? Onnan már valami más vas kellene ha feljebb gondolkodik az ember,vagy nem? Lsd. a tömeg kérdésre ott van az Ariel Atom 300 le + kb 500 kg Bocsi a bele vauért. Üdv.
Meg a futómű, fék, gumi na és persze a pilóta. Azok nélkül mit sem ér a motor. A mi kategóriánkban 100-200 Le-vel erősebb autók is vannak mégis mindig elvertük őket, pedig a futóművünk sem elég jó még és rendes gumink is ritkán volt. Mondjuk jó nézni a belsőn ahogy egy szar útón megy az EVO tök simán 110-el 5.-ben, mi meg 3.-ban pattogunk össze vissza, végig küzdve az autóval.
IMI-nek megnézném a másik 4782db kocsiját...
Cefet rövid a váltó ebben is. Nekem szinte ez az egyetlen bajom az én kocsimmal. Erő lenne még benne, 200-ról gyorsul mint a barom, aztán lefekszik a fordulatszámmérő mutató és 260 körül véget ér az élet... Ami nem lenne nagy baj, de utaző 200-220-nál forog, mint a flex.
Más: jól látom, hogy nem kuplungol a mókus? Vagy csak gyors, mint a jedik?
Tegnap kérdezte egy benzinkutas, hogy miért raknak egy ilyen kocsiba csak 2 Literes motort, ha azt akarják, hogy erős legyen. Meglepett a kérdés, nem mondom.![]()
Ez az új Jedi trükk a programozóknál. Egyenes váltó meg gyujtás vagy benzin vágás, nem tudom, hogy mi a módszer. Gondolom a kábel a váltóban valami szenzor lehet, ami ha érzékeli a kar mozdulását elveszi a bentiznt/gyújtást (franc tudja) és így "terhelés mentesen" át lehet húzni az egyenes váltót. - Legalábbis ha jól értelmezem a fórumon leírtakat -
Akinek ilyen csoda van a gépében leírhatná részletesen, hogy mégis hogy működik, mert csak legendákat hallottam róla..
Just for Fun
Én úgy látom, hogy le sem veszi a gázról a lábát a koma váltáskor,
szóval Íme IMI konfigja:
SPECS
ENGINE
Displacement: 2021cc
Bore x Stroke: 85,5 x 88mm
Extreme Tuners custom Turbo T3 frame
Compressor’s impeller 72mm (diameter)
Compressor’s A/R 0,76, Turbine’s A/R 0,86
Extreme Tuners custom 1500+Ps specs pistons 13:1cr 12000rpms
Extreme Tuners chromoly 4340 custom pins
Extreme Tuners Aluminum rods 1500+Ps 164mm length
custom Age 12mm 625 stud kit
custom Age 625 rod bolts
Extreme Tuners custom forged 88mm 4340 billet crank 10.8kgr
Extreme Tuners custom port stage 3 cylinder head
Extreme Tuners titanium valves
Extreme Tuners berilium valve seats
Extreme Tuners stage 3 custom cams
mechanical lifters
HKS cam gears
HKS timing belt
Small battery kit ETS
custom Extreme Tuners 12000+rpm capable spring kit – valvetrain kit
Magnus intake manifold
Extreme Tuners 1200Ps fuel kit
1600cc injectors
aeromotive fuel regulator
Boomba Racing Throttle Body flatshift system + ecu
Extreme Tuners Custom ECU management system with traction control
4bar map sensor
HKS ignition
Custom ETS 1400Ps spec intecooler Kit
Tial blow off valve
Tial new gen ext wastegate 60mm
Extreme Tuners Custom stainless steel exhaust tubular manifold
Custom exhaust pipe 80mm
GReddy titanium tail pipe
TRANSMISSION
Extreme Tuners custom 3plate (178kgr torque clutch cintered)
Extreme Tuners billet lightweight flywheel
Extreme Tuners custom dogbox for 1400+Ps (custom ratios)
RearDif solid cast us spec 1400+Ps capable
Transfer case Quaife
Drive axle driveshaft shop
SUSPENSION
custom KW variant 3 new stainless suspension
BRAKES
D2 racing 380mm frond big brake kit 10pot with billet calipers
D2 racing 333mm rear big brake kit 6pot with billet calipers
WHEELS
18in x 9,5 wheels
Semi-slick federal 245/35-18
CAR WEIGHT (no fuel)
1477kg
Roll (2nd gear)
60-100 1,4s
60-120 2,19s
60-160 4,03s
60-200 5,99s
100-200 4,59s
Acceleration (3rd gear)
100-120 0,75s
120-160 1,86s
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
a gyári mitsu főtengely 2.3-as strokernél 530 lovat bírt 1 évig, majd E85 programozás közben eltört.
8500-körül váltottam mindig...7000-en rajtprogram...
Most kovácsolt főtengely, 2.3 motor, 6800rajtprogram, 8500 váltás 9000rpm szabályzás..azaz jól túlterhelem a rendszert....
Gyári főtengely is szépen túl van méretezve a 280 ló 2 liter alapból, de tapasztalatom szerint ez a vége.
hajtókarhossz passz...az autóm kb 600LE.
Gyári dugók, hajtókarok, siklócsapágy vége 460 ló, 8000rpm váltás, 1.8 bár GT3076R-nél....folyton lecsapágyasodott...siklócsapágy elkenődött.Utána lett stroker, shell 100, 2 bár körül 1350-es csúcsok voltak.
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Akkor sorjában: az evo gyári főtengelye nagyon jó és sokat bír, általában egy 2.0-as tuning során az az utolsó amit cserélni szoktak, tudomásom szerint 700 lóerőt is elbír.
A gyári hajtókar/dugattyú konfignál először a hajtókar adja meg magát, híresztelések, tapasztalatok alapján valahol 450-500 ló között, de ez nagyon változó, erősen függ a használat módjától, üzemanyagtól, programtól , programozótólstb.
A gyári csapágyak nagyon jók, semmi értelme versenycsapágyakat rakni, sokan még 900 lóhoz is gyári csapágyakat használnak. A lényeg, hogy jól legyen összerakva a motor és a megfelelő méretű csapágy legyen kiválasztva (egy adott méretne belül is több alméret van, elképzelhető, hogy gyárilag is a motor hengerenként más almérető csapágyakkal van összerakva). Elvileg a a megfelelő méretű csapág kiválasztását adott hőfokon (20C) kell elvégezni, a hőtágulás miatt csak az ezen a hőfokon mért hézagértékek a mérvadók. Gyanítom, hogy neked sem a csapágyak minőségével volt a probléma..
A 9 ezres fordulatszám kb 10.500-nak felel meg a 2.0 literesen, szerintem ezt azért nem kéne. Én semmilyen esetben nem forgatnám túl 8.200-nál (a 2.3-ast).
2.3-ashoz elvileg nincsen long rod version, azért mondom csak elvileg, mert a gyakorlatban vannak sufnis próbálkozások, lehet ilyeneket olvasni, de tény, hogy komplett long rod verziójú stroker kittet még nem láttam semelyik cégnél sem hírdezni.
Ha egyszer majd tovább akarod fejleszteni a motorodat, javaslom, hogy építsd vissza egy hosszú hajtókaros 2 literesre. Azt aztán nyugodtam forgathatod majd akár 11 ezerig is és változatlan konfig mellett több lóerőd lesz![]()
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Gyári motorra vigyázol nem lesz az csapágyas a fordulatszámtól meg az erőtől![]()
Azt hogy meddig forog a motorod nagyban meghatározza hogy mekkora turbót teszel rá, milyen tengelyt használsz az adott ccm-hez . A turbó mérete, tengely pedig alapvetően behatározza az elérhető erőt illetve honnan indul el az autó . Szerintem ha ezeket tudod, eldöntötted akkor könnyebb lesz kitalálni hogy melyik stroker motort válaszd, milyen körülmények között fogod használni az autót .
Sok féle stroker motor variáció van.. főtengellyel és blokkal variálva : 2100ccm, 2200ccm, 2300ccm ( akár forgosabb is ), 2400ccm... Hosszú hajtókart 64-es blokkba lehet tenni mivel 6mm magasabb a blokk .
Stroker motor alkalmas mindennapi használatra,élettartammal mi a helyzett? Nem akarok fejleszteni,csupán kiváncsi vagyok,elég a 2.0.![]()
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)