16. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 61415161718 ... UtolsóUtolsó
301-320, összesen: 419

  1. #301
    Rezidens Roland avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Budapest XVI.
    Hsz-ok
    861

    Alap

    Szerintem beszélj a DynoProjectel is! Ők régebb óta témában vannak!(-:

    Üdvözöllek: Roland

  2. Az alábbiaknak tetszik Roland hozzászólása:


  3. #302
    Rezidens Stunczer avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Dunakeszi
    Hsz-ok
    2.977

    Alap

    Idézet Adi: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok,

    Köszönöm az infókat ötleteket! Beszélek Gergővel.

    Ádám
    Aztán nehogy motorrobbantás legyen a vége, mint az én autómnál, amit Gergő csinált.
    Tisztázzátok le előre, hogy milyen "garanciát" vállal a munkájára.
    Enyémre semmit se vállalt utólag.....


    Többieknek szól: Nem vitát akarok generálni, de az én esetemből tanulva, ezzel is számolni kell.
    EVO X GSR

  4. Az alábbiaknak tetszik Stunczer hozzászólása:


  5. #303
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet Roland: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem beszélj a DynoProjectel is! Ők régebb óta témában vannak!(-:

    Üdvözöllek: Roland
    ennyi még szerencse hogy lehet választani !

  6. Az alábbiaknak tetszik VGergo hozzászólása:


  7. #304
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet Stunczer: Hozzászólás megtekintése
    Aztán nehogy motorrobbantás legyen a vége, mint az én autómnál, amit Gergő csinált.
    Tisztázzátok le előre, hogy milyen "garanciát" vállal a munkájára.
    Enyémre semmit se vállalt utólag.....


    Többieknek szól: Nem vitát akarok generálni, de az én esetemből tanulva, ezzel is számolni kell.
    Köszönjük Stunczi a figyelmeztetést, látom haza érkeztél a nászútról !
    Ha ez a 9es is bírja és megy mindig akkor "talán" egy kis fogyasztás csökkentő program azért sikerülni fog...



    Azt megjegyezném hogy ilyen teljesítmény mellett 1450ccm injektorral ( közel a gyári méret 3x ), E85, nagy tengelyek, 1000rpm alapjárat, 12.5 liter fogyaszt 140-150 autópályán ! És ugye tudjuk hogy E85-ból 27-30% több kell neki

    Garanciáról meg annyit, hogy ha elolvad a dugattyú terhelés -progizás közben, vagy látszik a tetején hogy szét volt csörgetve a motor és elreped, netán hengerfejes lesz, vagy a logban / programban látszik hogy ez bizony halálra volt húzva igenis van garancia..

    Gondolom pár kedves ember már megkeresett Ádám de ha ezek után is felhívnál, várom szívesen - ha más nem beszélgetünk egyet elmondom megmutatom a lehetőségeket ! Nálam fizetni bármiért is csak akkor kell ha tetszik elégedett vagy vele, sőt ha gondolod megcsinálom járhatsz vele 1-2 hetet figyeld mennyivel változott a fogyasztásod , rugalmassága az autónak és utána ráérsz rendezni ha úgy érzed azt kaptad amit vártál !

  8. 9 tagnak tetszik VGergo hozzászólása:


  9. #305

    Alap

    Idézet Adi: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok,

    Köszönöm az infókat ötleteket! Beszélek Gergővel.

    Ádám

    Szia, akkor most pártatlanul bármilyen turbós autód is lenne, egy jótanács.Nekem mindegy kihez viszed.

    Lelkileg dolgozd fel még most mielőtt bármit csinálsz hogy ha erősebbre tuningoltatod akkor mindenképpen csökkenni fog a motor élettartama és akár el is törhet valami, be is sülhet, teljes motor is kuka lehet ami orvosolható egy új motorral.....semmi gond, csak sok költség.

    Azaz lelkileg próbáld élvezni majd az erősebb autót és élményt még ha később valami gond is lesz, annyi élményt kell hogy szerezzen neked plusszban, hogy amikor tömkremegy akkor is pozitív élmény maradjon a "feleslegesen" kidobott pénz :-D

    Garancia semmire sincs, amit ráköltessz azt vagy élvezed ameddig tudod vagy negatív esetben buktad hiba esetén tuning közben.

    Sok sikert, kívánom hogy élvezd a tuningot, én is tuningoltatok folyton és élvezem és ha nem jön össze akor "leszarom" megcsináltatom újra még erősebbre és élvezem az erőt ameddig csak lehet :-))))))
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  10. 8 tagnak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  11. #306
    Rezidens Marschall avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 04.
    Hsz-ok
    618

    Kacsint

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Szia, akkor most pártatlanul bármilyen turbós autód is lenne, egy jótanács.Nekem mindegy kihez viszed.

    Lelkileg dolgozd fel még most mielőtt bármit csinálsz hogy ha erősebbre tuningoltatod akkor mindenképpen csökkenni fog a motor élettartama és akár el is törhet valami, be is sülhet, teljes motor is kuka lehet ami orvosolható egy új motorral.....semmi gond, csak sok költség.

    Azaz lelkileg próbáld élvezni majd az erősebb autót és élményt még ha később valami gond is lesz, annyi élményt kell hogy szerezzen neked plusszban, hogy amikor tömkremegy akkor is pozitív élmény maradjon a "feleslegesen" kidobott pénz :-D

    Garancia semmire sincs, amit ráköltessz azt vagy élvezed ameddig tudod vagy negatív esetben buktad hiba esetén tuning közben.

    Sok sikert, kívánom hogy élvezd a tuningot, én is tuningoltatok folyton és élvezem és ha nem jön össze akor "leszarom" megcsináltatom újra még erősebbre és élvezem az erőt ameddig csak lehet :-))))))
    perfect.........

  12. #307
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap



    OFF
    gergő...stunci..

    esetleg, nem gondoltatok még arra, hogy leülnétek egy KV/tea/sör ..akármi mellé, megbeszélni a dolgokat... nem kéne túl nagy feneket keríteni a dolognak....talán...talán még a miki is ott lehetne ..mediátorként...?!?

    ON
    béke, srácok

  13. #308
    Rezidens Stunczer avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Dunakeszi
    Hsz-ok
    2.977

    Alap

    Idézet dedra8v: Hozzászólás megtekintése


    OFF
    gergő...stunci..

    esetleg, nem gondoltatok még arra, hogy leülnétek egy KV/tea/sör ..akármi mellé, megbeszélni a dolgokat... nem kéne túl nagy feneket keríteni a dolognak....talán...talán még a miki is ott lehetne ..mediátorként...?!?

    ON
    béke, srácok
    Leültünk, látszólag megegyeztünk, aztán Ő eltűnt.
    Én benne vagyok.
    EVO X GSR

  14. 2 tagnak tetszik Stunczer hozzászólása:


  15. #309
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.010

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    Köszönjük Stunczi a figyelmeztetést, látom haza érkeztél a nászútról !
    Ha ez a 9es is bírja és megy mindig akkor "talán" egy kis fogyasztás csökkentő program azért sikerülni fog...



    Azt megjegyezném hogy ilyen teljesítmény mellett 1450ccm injektorral ( közel a gyári méret 3x ), E85, nagy tengelyek, 1000rpm alapjárat, 12.5 liter fogyaszt 140-150 autópályán ! És ugye tudjuk hogy E85-ból 27-30% több kell neki

    Garanciáról meg annyit, hogy ha elolvad a dugattyú terhelés -progizás közben, vagy látszik a tetején hogy szét volt csörgetve a motor és elreped, netán hengerfejes lesz, vagy a logban / programban látszik hogy ez bizony halálra volt húzva igenis van garancia..

    Gondolom pár kedves ember már megkeresett Ádám de ha ezek után is felhívnál, várom szívesen - ha más nem beszélgetünk egyet elmondom megmutatom a lehetőségeket ! Nálam fizetni bármiért is csak akkor kell ha tetszik elégedett vagy vele, sőt ha gondolod megcsinálom járhatsz vele 1-2 hetet figyeld mennyivel változott a fogyasztásod , rugalmassága az autónak és utána ráérsz rendezni ha úgy érzed azt kaptad amit vártál !
    Csak hogy megfogjuk a topic lényegét azért ezek az adatok nem rosszak,elég jót lép és mellé a fogyasztás is elég baráti,már-már hibrides... Grat a tulajának!

  16. #310
    Haladó Adi avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 07.
    Hsz-ok
    27

    Alap

    Sziasztok,

    Továbbra is köszönöm az infókat, elnézést, nem akartam egy régi problémás esetet felszínre hozni.
    Egyenlőre nem kerestem senkit, első körben ki akarom próbálni az autót gyári beállításokkal stabil menet mellett mit csinál pályán, ezt még egyszer sem bírtam ki, de fejlődök, szeptemberben lesz aktuális a kérdés (addig még első fék csere...)

    Ádám

  17. Az alábbiaknak tetszik Adi hozzászólása:


  18. #311
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.010

    Alap

    Idézet Adi: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok,

    Továbbra is köszönöm az infókat, elnézést, nem akartam egy régi problémás esetet felszínre hozni.
    Egyenlőre nem kerestem senkit, első körben ki akarom próbálni az autót gyári beállításokkal stabil menet mellett mit csinál pályán, ezt még egyszer sem bírtam ki, de fejlődök, szeptemberben lesz aktuális a kérdés (addig még első fék csere...)

    Ádám
    Elsö tapasztalataim szerint folyamatos 130-150 tempo mellett siman ki lehet vele jönni 10-10,5böl,söt az elsö tank amiben benne volt a programozas+jonehany közuti km elözésekkel,falukkal ilyesmikkel,az lett 14,06 ami elég econak mondhato,es ugye ez VIIIas,a IXben a miveccel szerintem meg jobb a dolog...mielött közfelhabarodast okoznek azért elmondom tegnap este mar kipihenten az osztrak fel-le kanyargokban "kicsit"többet sikerült kihozni belöle...,de az elmenyt es az erzest nem lehet literben merni

  19. Az alábbiaknak tetszik bajno hozzászólása:


  20. #312
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 04.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    13.043

    Alap

    de a Tied már optimalizált programmal megy.

  21. #313
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.010

    Alap

    Idézet jordan6: Hozzászólás megtekintése
    de a Tied már optimalizált programmal megy.
    Igen,azert is irtam,mert bar nincs tapasztalat gyari ertekekröl,de amiket olvastam az több ennel,tehat erdemes foglalkozni a dologgal,jot tesz neki egy optimalizalas.

  22. Az alábbiaknak tetszik bajno hozzászólása:


  23. #314
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    nekem strokerrel, meredek szárnnyal, slick gumival, Eger-Budapest 150-es tempóra tartva 11.5 liter / 100 volt amikor még kilences turbó volt rajta.
    Kell egy jó program

  24. #315

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    nekem strokerrel, meredek szárnnyal, slick gumival, Eger-Budapest 150-es tempóra tartva 11.5 liter / 100 volt amikor még kilences turbó volt rajta.
    Ha felteszitek a GT35R-t akkor turbóindulás alatt tudsz menni 130-at majd szívóban gyári váltóval és meg fogsz lepődni hogy még vagy 2 liter mínusz :-DDDD

    Én szívóban jártam vele sokat autópályán :-DDDD 1 szájegyes volt.....bár ahogy lementem onnan gyorsan visszatornáztam pár élményelőzéssel...sőt....h az autópályán volt arcátlanul kötekedő porsches vagy valami akkor ott is durva lett......8-16-24 litert tudott enni ha akartam épp :-DDDD A 8 liter szívó volt....10-12-meg kultúrált szabálybetartó közlekedéssel....

    nem kevés dologtól függ a fogyasztás :-DDDD
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  25. Az alábbiaknak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  26. #316
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Ha felteszitek a GT35R-t akkor turbóindulás alatt tudsz menni 130-at majd szívóban gyári váltóval és meg fogsz lepődni hogy még vagy 2 liter mínusz :-DDDD

    Én szívóban jártam vele sokat autópályán :-DDDD 1 szájegyes volt.....bár ahogy lementem onnan gyorsan visszatornáztam pár élményelőzéssel...sőt....h az autópályán volt arcátlanul kötekedő porsches vagy valami akkor ott is durva lett......8-16-24 litert tudott enni ha akartam épp :-DDDD A 8 liter szívó volt....10-12-meg kultúrált szabálybetartó közlekedéssel....

    nem kevés dologtól függ a fogyasztás :-DDDD
    szerintem tök mindegy, hogy turbó betöltési fordulat előtt vagy azon mész, a fogyasztást az adja, hogy tudsz-e stabilan 130 körül menni, ahol még nem eszement a légellenállás, és itt ezen fordulaton a tunered kiszegényítette-e a keveréket szinte dadogásig ahol csak gyújtásból mész. Ha igen, akkor 10 körül mész, vagy lejjebb.
    Kell egy jó program

  27. Az alábbiaknak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  28. #317
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Ha stand alone ECU-zik az ember, mi lesz a kopogás érzékelővel?
    Ahogy olvasom, nem túl sok ECU tudja ezt a funkcót, főleg mert autóspecifikus dolog a kopogás, tehát progizni is meredek.
    Szal ez a funkció megy a levesbe? Úgy is elég zörgős egy pöckölt motor egy rendes jelhez?
    Egyszerűen fülre progizva, vagy erősitős megoldás? Vagy ...?
    Utoljára szerkesztette: simigeri; 2012. 10. 07. 11:01-kor

  29. #318
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Ha stand alone ECU-zik az ember, mi lesz a kopogás érzékelővel?
    Ahogy olvasom, nem túl sok ECU tudja ezt a funkcót, főleg mert autóspecifikus dolog a kopogás, tehát progizni is meredek.
    Szal ez a funkció megy a levesbe? Úgy is elég zörgős egy pöckölt motor egy rendes jelhez?
    Egyszerűen fülre progizva, vagy erősitős megoldás? Vagy ...?
    Ebben a témában mindenki mást gondol- amit én tudok mondani az annyi, hogy Gabó fülre belőtte a gyújtást aztán annyi. Sosem volt semmiféle probléma a kopogással!
    Kell egy jó program

  30. #319
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2010. 03.
    Hsz-ok
    563

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    szerintem tök mindegy, hogy turbó betöltési fordulat előtt vagy azon mész, a fogyasztást az adja, hogy tudsz-e stabilan 130 körül menni, ahol még nem eszement a légellenállás, és itt ezen fordulaton a tunered kiszegényítette-e a keveréket szinte dadogásig ahol csak gyújtásból mész. Ha igen, akkor 10 körül mész, vagy lejjebb.
    Csak hogy ma is tanuljak valamit, hogy tudtok menni szívó üzemmódban? Ki lehet iktatni, hogy ne töltsön a turbó?

  31. #320
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap

    Idézet Szuti: Hozzászólás megtekintése
    Csak hogy ma is tanuljak valamit, hogy tudtok menni szívó üzemmódban? Ki lehet iktatni, hogy ne töltsön a turbó?

    Egy példa: utazol autópályán 5.ben. Nem akarsz gyorsítani, csak tartod az adott sebességet, teszem azt 120 km/h. Sok minden más függvénye , még, de nekem ilyenkor az OFF LAncián ON a negatív tartományban állt a mutató. Sok 'ha' van még, de amennyiben a programod is támogatja (gyári / gyárközeli...nincs nyakon öntve benzinnel),akkor mivel részterhelésen van a motor és tartja a beleírt AFR-t, kevesebb benzin fog fogyni a tankodból. Ha van töltőnyomásmérő az autódban, akkor láthatod, mennyit tölt a csiga. Nálam, ha nem volt szembeszél...stb.... akár 150-160 km/h nál is lehetett 'mínusz' töltőnyomással gurulni a járművel... persze, a gördülési ... légellenállás stb... miatt itt már többet fogyasztott a jármű, mint a példabeli 120 km/h- nál...

    Töltő mindíg tölteni fog, a szállított levegő mennyisége más.... Persze, ha például felakad a wastegate, akkor nem lesz nyomásod... Amint beindítod a motort, és van kipufogógáz, a csiga elkezd pörögni... persze, ez még nem felépült töltőnyomás...

16. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 61415161718 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 2 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 2 vendég)

Hasonló témák

  1. VAG tuning
    By bunker in forum Egyéb vetélytárs márkák
    Hsz-ok: 29
    Utolsó hozzászólás: 2016. 12. 09., 11:33
  2. Hűtés tuning
    By MES-Racing in forum Motor
    Hsz-ok: 60
    Utolsó hozzászólás: 2014. 03. 27., 09:39
  3. GT-R tuning
    By Miki in forum Nissan GT-R
    Hsz-ok: 70
    Utolsó hozzászólás: 2013. 08. 06., 22:10
  4. chip tuning
    By quattromann in forum Motor
    Hsz-ok: 5
    Utolsó hozzászólás: 2008. 07. 02., 08:12
  5. Mazda GTR tuning alkatrészek
    By MES-Racing in forum Eladó - privát hirdetések
    Hsz-ok: 23
    Utolsó hozzászólás: 2008. 02. 15., 15:27

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva