17. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 71516171819 ... UtolsóUtolsó
321-340, összesen: 419

  1. #321
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2010. 03.
    Hsz-ok
    563

    Alap

    Idézet dedra8v: Hozzászólás megtekintése
    Egy példa: utazol autópályán 5.ben. Nem akarsz gyorsítani, csak tartod az adott sebességet, teszem azt 120 km/h. Sok minden más függvénye , még, de nekem ilyenkor az OFF LAncián ON a negatív tartományban állt a mutató. Sok 'ha' van még, de amennyiben a programod is támogatja (gyári / gyárközeli...nincs nyakon öntve benzinnel),akkor mivel részterhelésen van a motor és tartja a beleírt AFR-t, kevesebb benzin fog fogyni a tankodból. Ha van töltőnyomásmérő az autódban, akkor láthatod, mennyit tölt a csiga. Nálam, ha nem volt szembeszél...stb.... akár 150-160 km/h nál is lehetett 'mínusz' töltőnyomással gurulni a járművel... persze, a gördülési ... légellenállás stb... miatt itt már többet fogyasztott a jármű, mint a példabeli 120 km/h- nál...

    Töltő mindíg tölteni fog, a szállított levegő mennyisége más.... Persze, ha például felakad a wastegate, akkor nem lesz nyomásod... Amint beindítod a motort, és van kipufogógáz, a csiga elkezd pörögni... persze, ez még nem felépült töltőnyomás...
    Oké, ezt így értem, de nekem attól még 130-as tempónál is simán 12-13 litert eszik gyári ecuval.

  2. Az alábbiaknak tetszik Szuti hozzászólása:


  3. #322

    Alap

    Idézet Szuti: Hozzászólás megtekintése
    Oké, ezt így értem, de nekem attól még 130-as tempónál is simán 12-13 litert eszik gyári ecuval.
    Peugeot 206RC-m meg a 306GTI-m is ennyit evett....más az élmény amit az evo ad ezért, no stress :-DDD
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  4. #323
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.009

    Alap

    Idézet Szuti: Hozzászólás megtekintése
    Oké, ezt így értem, de nekem attól még 130-as tempónál is simán 12-13 litert eszik gyári ecuval.
    Nem vagyok hozzáértö,de ahogy én tudom gyári progival ez még jó is.Én pl tök boldog vagyok,h városba beéri 12-14literrel,én 20al számoltam mikor vettem (tudom...akkor toljan neki )
    EVO VIII GSR

  5. #324
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2010. 03.
    Hsz-ok
    563

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Peugeot 206RC-m meg a 306GTI-m is ennyit evett....más az élmény amit az evo ad ezért, no stress :-DDD
    Nincs stressz, csak azt írtátok, hogy neked elmegy 8 literrel. Ez érdekel csak, hogy mitől van.

  6. #325
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Szuti: Hozzászólás megtekintése
    Oké, ezt így értem, de nekem attól még 130-as tempónál is simán 12-13 litert eszik gyári ecuval.
    mert túl van etetve és nem gyújtásból megy, mint egy rendesen beprogramozott kocsi. ---> szignóm...
    Kell egy jó program

  7. #326

    Alap

    Idézet Szuti: Hozzászólás megtekintése
    Nincs stressz, csak azt írtátok, hogy neked elmegy 8 literrel. Ez érdekel csak, hogy mitől van.
    Nekem nagy turbó volt rajta és "szívóban" evett keveset már a kezdetektől mert a GT3076 kb 4000-től ment rendesen a GT35 meg 5000-től....

    Gyáriról nem tudok nyilakozni.

    Másrészt én is folyton dús programon voltam, vagyok....kiszegényíteni és határra terhelni pénztakarékosság miatt nem szoktuk DCSvel.

    Tiédet is ki lehet szegényíteni....és üzemanyagot spórolhatsz sokat, csak utána beugrik egy besült motor és ott megfordul a megtérülési mutató :-D

    Esetleg pár literrel lejjebb lehet húzni ha nem tolod neki durván és a mostani beállításod túl dús... de én inkább fogyasztok többet ha az biztonságosabb, mert az működik akkor is ha lassan megyek, meg ha terhelésen, tiltásig....stb :-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  8. 3 tagnak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  9. #327
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Puma, te is tudod, hogy épp ésszel ez úgy néz ki, hogy zero engine load-nál van kiszegényítve, és ahogy beterheli egy kicsit is a motort, már dúsan megy. Ez a szép az írható ecu-s kocsikba...

    Le lehet azt dadogásig venni, ha tényleg zéró a terhelés és nem magas a fordulat sem.

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Nekem nagy turbó volt rajta és "szívóban" evett keveset már a kezdetektől mert a GT3076 kb 4000-től ment rendesen a GT35 meg 5000-től....

    Gyáriról nem tudok nyilakozni.

    Másrészt én is folyton dús programon voltam, vagyok....kiszegényíteni és határra terhelni pénztakarékosság miatt nem szoktuk DCSvel.

    Tiédet is ki lehet szegényíteni....és üzemanyagot spórolhatsz sokat, csak utána beugrik egy besült motor és ott megfordul a megtérülési mutató :-D

    Esetleg pár literrel lejjebb lehet húzni ha nem tolod neki durván és a mostani beállításod túl dús... de én inkább fogyasztok többet ha az biztonságosabb, mert az működik akkor is ha lassan megyek, meg ha terhelésen, tiltásig....stb :-)
    Kell egy jó program

  10. Az alábbiaknak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  11. #328
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Itthon hol tudok értelmes áron venni M800 csatlakozó tüskéket?


  12. #329
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap Tudtam, de nem sejtettem

    Az igazsághoz azonban az is hozzátartozik, hogy a járművön bárminemű, az emissziós rendszerébe történő beavatkozás engedélyköteles, így a chiptuning és a hardveres átalakítás sem engedélyezett. Ezt mindenkinek szem előtt kell tartani.

  13. #330
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Az igazsághoz azonban az is hozzátartozik, hogy a járművön bárminemű, az emissziós rendszerébe történő beavatkozás engedélyköteles, így a chiptuning és a hardveres átalakítás sem engedélyezett. Ezt mindenkinek szem előtt kell tartani.

  14. #331
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Csak olvastam egy cikket, s ez szembe jött velem.
    Persze érthető az ok, de eddig nagyon nem is gondolkodtam ilyenen, hogy akár ez sem tetszhet a KPM-nek.

  15. #332
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.009

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Csak olvastam egy cikket, s ez szembe jött velem.
    Persze érthető az ok, de eddig nagyon nem is gondolkodtam ilyenen, hogy akár ez sem tetszhet a KPM-nek.
    Hát én személy szerint a legkevésbé se emiatt aggódnék,elöbb lönének agyon a nyitott kipuff vagy a xenon,vagy egyebek miatt +a Gergö elvileg úgy irta az Ecut,hogy ha rádugják a gépet még azt se látják hogy ki van iktatva a katalizátor. A zöldkártya meg ugyis okosba készül...
    EVO VIII GSR

  16. #333
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2011. 10.
    Hely
    Budapest / Szombathely
    Hsz-ok
    1.991

    Alap

    Idézet bajno: Hozzászólás megtekintése
    Hát én személy szerint a legkevésbé se emiatt aggódnék,elöbb lönének agyon a nyitott kipuff vagy a xenon,vagy egyebek miatt +a Gergö elvileg úgy irta az Ecut,hogy ha rádugják a gépet még azt se látják hogy ki van iktatva a katalizátor. A zöldkártya meg ugyis okosba készül...
    milyen zöldkártya ?

    -C0pp3rM!n3-
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII F(uckin') Q(uick) MIVEC

  17. #334
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2012. 06.
    Hsz-ok
    650

    Alap

    Idézet Coppermine: Hozzászólás megtekintése
    milyen zöldkártya ?

    -C0pp3rM!n3-
    valaki tud jóáron Motec-et vagy hasonlót ami tudja az als-t stb.. és lehet loggolni...?

  18. #335
    Haladó
    Csatlakozás dátuma
    2013. 01.
    Hely
    Sátoraljaújhely
    Hsz-ok
    35

    Alap ECU programzomásni

    Tudnátok valakit ajánlani aki át tudná programozni a motor elektronikát? Most is van benne chiptuning de nem tudom milyen sajnos igy vettem, kapott egy nyitott 3" kipufogo rendszert illetve egy direkt szűrőt és össze kéne kicsit fésülni...

  19. #336
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.009

    Alap

    Idézet zoleeboy: Hozzászólás megtekintése
    Tudnátok valakit ajánlani aki át tudná programozni a motor elektronikát? Most is van benne chiptuning de nem tudom milyen sajnos igy vettem, kapott egy nyitott 3" kipufogo rendszert illetve egy direkt szűrőt és össze kéne kicsit fésülni...
    Szerintem a Gergövel (VGergo) beszélj,nekem meg még jó pár embernek innen ö csinálta az autóját...
    EVO VIII GSR

  20. Az alábbiaknak tetszik bajno hozzászólása:


  21. #337

    Alap

    Idézet András: Hozzászólás megtekintése
    valaki tud jóáron Motec-et vagy hasonlót ami tudja az als-t stb.. és lehet loggolni...?
    Mitsuba kell??
    www.nieszmotorsport.hu
    06 30 9 715 133

  22. #338
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2012. 06.
    Hsz-ok
    650

    Alap

    Idézet nferi: Hozzászólás megtekintése
    Mitsuba kell??
    igen

  23. #339
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2010. 03.
    Hsz-ok
    563

    Alap

    Erről tudtok valamit esetleg?

    http://www.ecumaster.com/

  24. #340

  25. 2 tagnak tetszik Miki hozzászólása:


17. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 71516171819 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. VAG tuning
    By bunker in forum Egyéb vetélytárs márkák
    Hsz-ok: 29
    Utolsó hozzászólás: 2016. 12. 09., 11:33
  2. Hűtés tuning
    By MES-Racing in forum Motor
    Hsz-ok: 60
    Utolsó hozzászólás: 2014. 03. 27., 09:39
  3. GT-R tuning
    By Miki in forum Nissan GT-R
    Hsz-ok: 70
    Utolsó hozzászólás: 2013. 08. 06., 22:10
  4. chip tuning
    By quattromann in forum Motor
    Hsz-ok: 5
    Utolsó hozzászólás: 2008. 07. 02., 08:12
  5. Mazda GTR tuning alkatrészek
    By MES-Racing in forum Eladó - privát hirdetések
    Hsz-ok: 23
    Utolsó hozzászólás: 2008. 02. 15., 15:27

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva