Kevlározott szintert biztos nem találsz a Whistler oldalán.
http://szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok
Kevlározott szintert biztos nem találsz a Whistler oldalán.
http://szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok
Richie kérdésére válaszolva:
Nekem már volt minden, szinter, kevlár stb. Szerintem a kéttárcsásra spórolj össze, mert a többi kidobott pénz szerintem (és jóval többe lesz a végén a kéttárcsás), bár attól függ hogyan használod, de pár kemény rajt és végük van az egytárcsásoknak. (bár nekem a hks kéttárcsás sem bírja) De ha esetleg mégis lentről kezded van egy szett ACT-m, felújítandó ha érdekel viheted.
www.papirtigris.com klubkártyával kedvezmény !
Ha megbántottalak FQ bocsáss meg és elnézést kérek, nem ez volt a célom. Én sem tudok mindent. Viszont amit leírok, annak utána nézek. Javaslom Te is ezt tedd máskor.
Azért, hogy világos legyen számodra a dolog:
A legfelső fotón hagyományos kuplungtárcsa (ferodor) anyaga van feldúsítva kevlár szálerősítéssel és magasabb hő tűrésű műgyantát használnak hozzá, csúsztatáskor ezért nem lesz olyan büdös, mint a gyári. Téged nyílván az tévesztett meg, hogy az oldal tetején "Szinterkuplungok" címszó szerepel. Persze ettől még lehetsz feltaláló
Peace
http://szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok
nekem egy rajtot bír a HKS, ha az nem jön össze és újra kell akkor már nagy nyomáson nem fogta meg negyedik - ötödikben a 700NM-ert... Jó kuplung, de itt a tudása határa. Sajnos az a fő baj vele, hogy könnyen hajlamos vetemedni a nyomólapja (esztergapadon kiválóan javítható) és ezután már messze nem tart meg annyi nyomatékot.
Kell egy jó program
Semmi sem tart örökké. Nekünk 184-es 3 tárcsás Tilton van a Corollán, de ez is fogyott a szezon végére. Hátsókerék + hosszú 1-el nem lehet úgy rajtolni, mint az Evokkal, óvatosan kell, hogy ne csak esztergáljunk egy helyben, valószínüleg ez eszegeti. Az egyik belső tárcsát meg kéne már síkoltatni, meg pár szegecset kellett cserélni. Viszont versenyen gond nem volt vele soha.
Sziasztok!
Használtan vettem az evo IX-em gyári állapotban és gyári kuplunggal 25.000 km-rel. Majd 10.000 km használat után elkezdett megcsúszni a kuplungom, akkor az itt olvasottak alapján a Whistler kevlár erősítésü tárcsa + gyári nyomólapot megerősítést választottam. Kb 5.000 km használat után a hungaroringen hallottam, ha gyorsan raktam a negyediket, hogy reccsen, de utána utcán már nem. Közben az autóm kapott egy kipufogót és egy programot N. Ferinél (nagyon jó lett), de ma megadta magát a kuplungom. Az felújított kuplungban max 5.000 km van. Mostani tapasztalatom, hogy remeg a kuplungpedál és az autó is döcögve indul el és nem veszi könnyen a sebeséget. Olyan érzésem van mintha, nem nyitna szét leljesen. Csúszni nem csúszott meg soha!
Ha van valami tippetek, hogy mi lehet vele kérlek osszátok meg velem.
Köszi:
Dani
Ja, állórajtot csak vizes úton kapott és összesen kétszer, szárazon soha.
Utoljára szerkesztette: Sipos; 2012. 10. 22. 17:04-kor
Szerintem az lesz, de lehet kell valami mást is cserélnem, mert ma kipróbálatam, hogy változott e valami és már nem tudom egyik sebeségbe sem berakni. Nem nyit szét a kuplung. Egy korábbi kocsimban már volt ilyen és akkor kuplung munkahengert kellett cserélnem, igaz akkor, ha pumpáltam a pedált működött, most az sem segít.
Ez az egyik, a másik meg az, hogy ott a beltérben is lehet kuplungot állítani, hogy jobban kiemeljen, persze ettől magasabb lesz a fogáspontja - de egy próbát ez is megér. Hány lovasra csinálta az az elvetemült a kocsidat? Ha jól tudom 1.5-bárt tölt be, ami 400 paci egy kilencesnél.... Ez gyári kuplunggal nem fog menni...
Kell egy jó program
Azt is meg fogjuk nézni. Én is gondoltam, hogy nem fogja bírni a gyári kuplung, de most pont a fordítottja a gond. Megnézzük ezeket az "egyszerű" dolgokat, ha nem megy biztosan kap egy jó kuplungot. Hogy hány lóerő lett azt nem tudom, mert még nem mértünk. Még kap egy új AC-ét és utána megnézzük. Amúgy jól tudod, mikor betölt 1,5-1,6-ot tölt és utána 1,1-et tart.
Kell egy jó program
Kuplung szétszedve és kiderült, hogy leszakadt a kevlár 1/3-a.
Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek elfekvőben kuplungja vagy, hogy exedy kuplungot kitől tudok itthon beszerezni? Exedy stage 1-2-ben gondolkodom, de érdekel hasonló megoldás más márkában is.
Nekem se csinaltak meg jol.Nem nyitott ki rendesen a duplatarcsas es erre azt mondtak,hogy igy sikerult...Majdnem foldhozvagtam magam idegembe!!!!Meg most is idegbe jovok ha ra gondolok.Persze a leocsarolt Martin faszanyosan megcsinalta.
Sorry, utálom az ilyen postokat amit most fogok írni, de ha vissza olvastok én már a legelején megmondtam, hogy a kevlár egy fos. Én is próbáltam egy- azaz egy rajtot bírt és az egész kifüstölt - a tükörben integettem neki. Felejtő. Szinter kuplunggal kell menni.
Kell egy jó program
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)