9. oldal, összesen: 13 ElsőElső ... 7891011 ... UtolsóUtolsó
161-180, összesen: 243

  1. #161
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Mert aztán arról te feltaláló tudtal-e, hogy van olyan marha aki a titán meg az alumínium otvozeteket kitalálta (persze.. Te mindenről tudsz) ? Oda van írva, ő gyártja, csak tudja mi van benne.
    Kevlározott szintert biztos nem találsz a Whistler oldalán.

    http://szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok

  2. #162
    Rezidens Papírtigris avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 04.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.039

    Alap

    Richie kérdésére válaszolva:

    Nekem már volt minden, szinter, kevlár stb. Szerintem a kéttárcsásra spórolj össze, mert a többi kidobott pénz szerintem (és jóval többe lesz a végén a kéttárcsás), bár attól függ hogyan használod, de pár kemény rajt és végük van az egytárcsásoknak. (bár nekem a hks kéttárcsás sem bírja) De ha esetleg mégis lentről kezded van egy szett ACT-m, felújítandó ha érdekel viheted.
    www.papirtigris.com klubkártyával kedvezmény !

  3. #163
    Törzsvendég streetfighter 450 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    98

    Alap

    Idézet Papírtigris: Hozzászólás megtekintése
    Richie kérdésére válaszolva:

    Nekem már volt minden, szinter, kevlár stb. Szerintem a kéttárcsásra spórolj össze, mert a többi kidobott pénz szerintem (és jóval többe lesz a végén a kéttárcsás), bár attól függ hogyan használod, de pár kemény rajt és végük van az egytárcsásoknak. (bár nekem a hks kéttárcsás sem bírja) De ha esetleg mégis lentről kezded van egy szett ACT-m, felújítandó ha érdekel viheted.
    Nekem a HKS tökéletesen bírja a rajtokat, egyik pénteken 30 percen belül 20 rajtot produkált hibamentesen.
    Ha érdekel van egy szett dupla tárcsás eladó.
    Forgalomban abszolút könnyen használható.

  4. #164
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Mert aztán arról te feltaláló tudtal-e, hogy van olyan marha aki a titán meg az alumínium otvozeteket kitalálta (persze.. Te mindenről tudsz) ? Oda van írva, ő gyártja, csak tudja mi van benne.
    Ha megbántottalak FQ bocsáss meg és elnézést kérek, nem ez volt a célom. Én sem tudok mindent. Viszont amit leírok, annak utána nézek. Javaslom Te is ezt tedd máskor.

    Azért, hogy világos legyen számodra a dolog:
    A legfelső fotón hagyományos kuplungtárcsa (ferodor) anyaga van feldúsítva kevlár szálerősítéssel és magasabb hő tűrésű műgyantát használnak hozzá, csúsztatáskor ezért nem lesz olyan büdös, mint a gyári. Téged nyílván az tévesztett meg, hogy az oldal tetején "Szinterkuplungok" címszó szerepel. Persze ettől még lehetsz feltaláló
    Peace

    http://szinterkuplung.hu/szinter_kuplungok

  5. 4 tagnak tetszik EVO-010 hozzászólása:


  6. #165
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet streetfighter 450: Hozzászólás megtekintése
    Nekem a HKS tökéletesen bírja a rajtokat, egyik pénteken 30 percen belül 20 rajtot produkált hibamentesen.
    Ha érdekel van egy szett dupla tárcsás eladó.
    Forgalomban abszolút könnyen használható.
    nekem egy rajtot bír a HKS, ha az nem jön össze és újra kell akkor már nagy nyomáson nem fogta meg negyedik - ötödikben a 700NM-ert... Jó kuplung, de itt a tudása határa. Sajnos az a fő baj vele, hogy könnyen hajlamos vetemedni a nyomólapja (esztergapadon kiválóan javítható) és ezután már messze nem tart meg annyi nyomatékot.
    Kell egy jó program

  7. #166
    Törzsvendég streetfighter 450 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    98

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    nekem egy rajtot bír a HKS, ha az nem jön össze és újra kell akkor már nagy nyomáson nem fogta meg negyedik - ötödikben a 700NM-ert... Jó kuplung, de itt a tudása határa. Sajnos az a fő baj vele, hogy könnyen hajlamos vetemedni a nyomólapja (esztergapadon kiválóan javítható) és ezután már messze nem tart meg annyi nyomatékot.

    Szerencsém volt, eddig tökéletes
    A fix közepű van a kocsidban?

  8. #167
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet streetfighter 450: Hozzászólás megtekintése
    Szerencsém volt, eddig tökéletes
    A fix közepű van a kocsidban?
    igen, fix a közepe
    Kell egy jó program

  9. #168
    Rezidens Erikaviking77 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 09.
    Hely
    Csopak
    Hsz-ok
    834

    Alap

    Semmi sem tart örökké. Nekünk 184-es 3 tárcsás Tilton van a Corollán, de ez is fogyott a szezon végére. Hátsókerék + hosszú 1-el nem lehet úgy rajtolni, mint az Evokkal, óvatosan kell, hogy ne csak esztergáljunk egy helyben, valószínüleg ez eszegeti. Az egyik belső tárcsát meg kéne már síkoltatni, meg pár szegecset kellett cserélni. Viszont versenyen gond nem volt vele soha.

  10. #169
    Törzsvendég Sipos avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    118

    Alap

    Sziasztok!
    Használtan vettem az evo IX-em gyári állapotban és gyári kuplunggal 25.000 km-rel. Majd 10.000 km használat után elkezdett megcsúszni a kuplungom, akkor az itt olvasottak alapján a Whistler kevlár erősítésü tárcsa + gyári nyomólapot megerősítést választottam. Kb 5.000 km használat után a hungaroringen hallottam, ha gyorsan raktam a negyediket, hogy reccsen, de utána utcán már nem. Közben az autóm kapott egy kipufogót és egy programot N. Ferinél (nagyon jó lett), de ma megadta magát a kuplungom. Az felújított kuplungban max 5.000 km van. Mostani tapasztalatom, hogy remeg a kuplungpedál és az autó is döcögve indul el és nem veszi könnyen a sebeséget. Olyan érzésem van mintha, nem nyitna szét leljesen. Csúszni nem csúszott meg soha!
    Ha van valami tippetek, hogy mi lehet vele kérlek osszátok meg velem.

    Köszi:
    Dani

    Ja, állórajtot csak vizes úton kapott és összesen kétszer, szárazon soha.
    Utoljára szerkesztette: Sipos; 2012. 10. 22. 17:04-kor

  11. #170
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Sipos: Hozzászólás megtekintése
    Sziasztok!
    Használtan vettem az evo IX-em gyári állapotban és gyári kuplunggal 25.000 km-rel. Majd 10.000 km használat után elkezdett megcsúszni a kuplungom, akkor az itt olvasottak alapján a Whistler kevlár erősítésü tárcsa + gyári nyomólapot megerősítést választottam. Kb 5.000 km használat után a hungaroringen hallottam, ha gyorsan raktam a negyediket, hogy reccsen, de utána utcán már nem. Közben az autóm kapott egy kipufogót és egy programot N. Ferinél (nagyon jó lett), de ma megadta magát a kuplungom. Az felújított kuplungban max 5.000 km van. Mostani tapasztalatom, hogy remeg a kuplungpedál és az autó is döcögve indul el és nem veszi könnyen a sebeséget. Olyan érzésem van mintha, nem nyitna szét leljesen. Csúszni nem csúszott meg soha!
    Ha van valami tippetek, hogy mi lehet vele kérlek osszátok meg velem.

    Köszi:
    Dani

    Ja, állórajtot csak vizes úton kapott és összesen kétszer, szárazon soha.
    Itt az ideje venni egy rendes kuplungot - a gyári felejtős
    Kell egy jó program

  12. #171
    Törzsvendég Sipos avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    118

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    Itt az ideje venni egy rendes kuplungot - a gyári felejtős

    Szerintem az lesz, de lehet kell valami mást is cserélnem, mert ma kipróbálatam, hogy változott e valami és már nem tudom egyik sebeségbe sem berakni. Nem nyit szét a kuplung. Egy korábbi kocsimban már volt ilyen és akkor kuplung munkahengert kellett cserélnem, igaz akkor, ha pumpáltam a pedált működött, most az sem segít.

  13. #172
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Alap

    Idézet Sipos: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem az lesz, de lehet kell valami mást is cserélnem, mert ma kipróbálatam, hogy változott e valami és már nem tudom egyik sebeségbe sem berakni. Nem nyit szét a kuplung. Egy korábbi kocsimban már volt ilyen és akkor kuplung munkahengert kellett cserélnem, igaz akkor, ha pumpáltam a pedált működött, most az sem segít.
    Próbáltad már légteleníteni, a pedáloldali munkahengert? Az gyakrabban lesz levegős. Egy próbát megér. Ilyen kevés km után kizártnak tartom, hogy (gyári nyomólappal) cserélni kellene. Nekem is IX-es pedál oldali munkahenger van fent a X-esen, erősített 1350 kg-os nyomólappal, de hibátlan.

  14. #173
    Törzsvendég Sipos avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    118

    Alap

    Idézet EVO-010: Hozzászólás megtekintése
    Próbáltad már légteleníteni, a pedáloldali munkahengert? Az gyakrabban lesz levegős. Egy próbát megér. Ilyen kevés km után kizártnak tartom, hogy (gyári nyomólappal) cserélni kellene. Nekem is IX-es pedál oldali munkahenger van fent a X-esen, erősített 1350 kg-os nyomólappal, de hibátlan.
    Még nem, de nem tudom, hogy azt hogy kell, de majd megkérek valakit.
    Köszönöm a tippet!

  15. Az alábbiaknak tetszik Sipos hozzászólása:


  16. #174
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet EVO-010: Hozzászólás megtekintése
    Próbáltad már légteleníteni, a pedáloldali munkahengert? Az gyakrabban lesz levegős. Egy próbát megér. Ilyen kevés km után kizártnak tartom, hogy (gyári nyomólappal) cserélni kellene. Nekem is IX-es pedál oldali munkahenger van fent a X-esen, erősített 1350 kg-os nyomólappal, de hibátlan.
    Ez az egyik, a másik meg az, hogy ott a beltérben is lehet kuplungot állítani, hogy jobban kiemeljen, persze ettől magasabb lesz a fogáspontja - de egy próbát ez is megér. Hány lovasra csinálta az az elvetemült a kocsidat? Ha jól tudom 1.5-bárt tölt be, ami 400 paci egy kilencesnél.... Ez gyári kuplunggal nem fog menni...
    Kell egy jó program

  17. #175
    Törzsvendég Sipos avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    118

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    Ez az egyik, a másik meg az, hogy ott a beltérben is lehet kuplungot állítani, hogy jobban kiemeljen, persze ettől magasabb lesz a fogáspontja - de egy próbát ez is megér. Hány lovasra csinálta az az elvetemült a kocsidat? Ha jól tudom 1.5-bárt tölt be, ami 400 paci egy kilencesnél.... Ez gyári kuplunggal nem fog menni...
    Azt is meg fogjuk nézni. Én is gondoltam, hogy nem fogja bírni a gyári kuplung, de most pont a fordítottja a gond. Megnézzük ezeket az "egyszerű" dolgokat, ha nem megy biztosan kap egy jó kuplungot. Hogy hány lóerő lett azt nem tudom, mert még nem mértünk. Még kap egy új AC-ét és utána megnézzük. Amúgy jól tudod, mikor betölt 1,5-1,6-ot tölt és utána 1,1-et tart.

  18. Az alábbiaknak tetszik Sipos hozzászólása:


  19. #176
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Sipos: Hozzászólás megtekintése
    Azt is meg fogjuk nézni. Én is gondoltam, hogy nem fogja bírni a gyári kuplung, de most pont a fordítottja a gond. Megnézzük ezeket az "egyszerű" dolgokat, ha nem megy biztosan kap egy jó kuplungot. Hogy hány lóerő lett azt nem tudom, mert még nem mértünk. Még kap egy új AC-ét és utána megnézzük. Amúgy jól tudod, mikor betölt 1,5-1,6-ot tölt és utána 1,1-et tart.
    Igazából az számít, hogy mennyi a nyomás 5.500 rpm-nél, ugyanis itt van a lóerő csúcsa annak a turbónak. Ha itt megvan legalább 1.4-1.5 bár akkor kb 400 lovas, ha itt van az általad írt 1.1, akkor 360-370 körül van csak. Persze mindennek semmi köze a kuplungod mostani szarakodásához.
    Kell egy jó program

  20. #177
    Törzsvendég Sipos avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    118

    Alap

    Kuplung szétszedve és kiderült, hogy leszakadt a kevlár 1/3-a.
    Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek elfekvőben kuplungja vagy, hogy exedy kuplungot kitől tudok itthon beszerezni? Exedy stage 1-2-ben gondolkodom, de érdekel hasonló megoldás más márkában is.

  21. #178
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet Sipos: Hozzászólás megtekintése
    Kuplung szétszedve és kiderült, hogy leszakadt a kevlár 1/3-a.
    Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek elfekvőben kuplungja vagy, hogy exedy kuplungot kitől tudok itthon beszerezni? Exedy stage 1-2-ben gondolkodom, de érdekel hasonló megoldás más márkában is.
    Nem csinálják meg gariba, vagy nem is kérdezted?
    Nem szokott a Whistleres kuplungokkal gond lenni, egy telefont megérne.

  22. Az alábbiaknak tetszik bunker hozzászólása:


  23. #179
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 03.
    Hely
    Fülek sk
    Hsz-ok
    360

    Alap

    Nekem se csinaltak meg jol.Nem nyitott ki rendesen a duplatarcsas es erre azt mondtak,hogy igy sikerult...Majdnem foldhozvagtam magam idegembe!!!!Meg most is idegbe jovok ha ra gondolok.Persze a leocsarolt Martin faszanyosan megcsinalta.

  24. #180
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Sorry, utálom az ilyen postokat amit most fogok írni, de ha vissza olvastok én már a legelején megmondtam, hogy a kevlár egy fos. Én is próbáltam egy- azaz egy rajtot bírt és az egész kifüstölt - a tükörben integettem neki. Felejtő. Szinter kuplunggal kell menni.
    Kell egy jó program

9. oldal, összesen: 13 ElsőElső ... 7891011 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. Kuplung szerkezet
    By VGergo in forum Keres
    Hsz-ok: 4
    Utolsó hozzászólás: 2010. 02. 24., 19:57

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód kikapcsolva