Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Mi is a túlméretezéses koncepción vagyunk.
Jelenleg az üzemanyagrendszerem 1850-es csúcsokkal 2db walbroval, megnövelt átmérőjű csövekkel 1000lovat is kiszolgálna ha kellene...
Jelenleg a 600-650LE-re mondott JE-EAGLE párosom van motorbelsőben ugyanennyire garantált kovácsolt főtengellyel....ezt nem fogjuk megfújni 800lóra mert eltörik szerintem...
Ha tudnék olyat venni ami 1000LE-re gyártott, akkor az üzemanyagrendszer nem lesz akadálya a projectnek és akkor az enyém is menne úgy mint a ruszki vörös, csak meg kellene fújni rendesen :-DDDD
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
A video végén ott szerepel, hogy 600 ft-lbs, azaz 816 Nm, és mindez egy 2.1 destroke-ból aminek elsősorban a pörgőség az erőssége nem pedig a magas nyomatékleadás. Szerintem még a legfaszább üzemannyaggal is kb 730-740 Nm-et lehet kihozni abbol a motorból, azaz minimum 10%-os csúszás lehet a mérésben .
Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 09. 29. 06:13-kor
Ez a stroker olyan mint Gyugyójé volt, csak egy hangyafasznyit gyorsabb:
Emlékeztetőül:
Csak így stopperrel 1 secet ver rám 100-200-ban, ami arányos a nyomás többlethez és ahhoz, hogy ő ötödikben megy egy hat! gangos váltóval, ami rövidebb és jobb gyorsulást ad, mint az öt gangos ötödikje. Mondjuk nem járnék 2.2 báron ezért az egy secért... Én másféllel értem el a videon látható dolgokat.
Kell egy jó program
Nem pont ide tartozik, de ha már szóba jött:
ennyit arról, hogy a 6MT-s váltók nem bírják a nyomatékot..
Tény, hogy a hatosnak sokkal jobb az elosztása, mint az 5 gangosnak. Láttam gyorsulni 5MT kontra 6MT-vel, ugyanazzal a motorkonfiggal, kb 4. végéig együtt menntek, aztán 5.-ben mindig elmennt a 6-os váltós.
Régóta foglalkoztatott az a kérdés, hogy mi a különbség a mondjuk a "sima" 2.3 stroker és pl. a Buschur vagy az AMS által kínált 2.3 RPM vagy 2.3 RR motorok között. Sajnos erről szinte sehol nem lehet olvasni, vagy úgy lehetne rájönni, hogy valaki vesz egy komplett fűzött blokkot, szétszedi és megnézi vagy máshogy.. Megjegyzem, hogy a blokk természetesen marad a 4g63 (mert úgye ez a lényeg benne).
Ha érdekel bárkit ez a téma, illetve tudja valaki a megoldást, vagy akár van ötlete, akkor ne tartsa magában
Ez csak tipp: de ha egy kicsit is igényesek magukra akkor azért a vagyonért csinálnak egy rendes 100-as főtengelyt és nem egy széria főtengelyt sóznak rá a kedves vevőre. Ugyanis ahány normál neves 2.3-as kitet én láttam, mindegyikben gagyi széria főtengely volt - max egy kicsit kibalanszírozzák. Tomei is gagyi.
Kell egy jó program
na, a tippem után kicsit meggoogliztem a dolgot és elsőre találtam olyat, hogy "inside 2.3rr engine" ahol feketén fehéren le van írva, hogy azért az AMS 2.3RR nem kutyafasza, rendes főtengelye van és vannak lényeges apró okos ki megoldások a dugónál is.
tessék:
http://forums.evolutionm.net/automot...rr-engine.html
Utoljára szerkesztette: hunevo6; 2012. 12. 22. 09:01-kor
Kell egy jó program
Nem pont erre gondoltam.
Leírom egyértelműbben a problémát:
Az "alap" 2.3 az úgye 100-as löket, 150-es hatkókarhossz, azaz 1,5 rod ration-s (150:100=1,5).
Viszont az RPM vagy RR megjelölésű 2.3-as motorok valami oknál fogva többet tudnak forogni, mint az alap 2.3-as társaik.
A kutya nyílván valahol ott van elásva, hogy az RPM vagy RR motorok rod ratio-ja nem 1,5, hanem értelemszerűen több.
A konkrét kérdés az, hogy tudja-e valaki, hogy ennél a verziónál mennyi a löket és mekkora a hajtókarhosz, vagy akár mekkora a rod ratio? Nyílván ha már a három ismeretlen közül 2 megvan, a harmadik adni fogja már magát. A blokk úgye marad a 4g63.
Közben elolvastam a linkelt részt. Az AMS nem árulja el a lényeget, kérdezik tőle a rod ration-t, de nem válaszol rá, azaz annyit mond, hogy "custom" és kész. Mindenesetre nem értem ezt a nagy titkolózást, mert elvégre bárki aki ezt megveszi az bármikor szétbonthatja és megnézheti, sőt pl. a löket szétbontás nélkül is biztosan meghatározható.
Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 12. 22. 11:48-kor
nem 100-as löketű a főtengely ( 95.5-96 környéki ) és hosszú hajtókaros, rövid szoknyás dugattyúval . Tulajdonképpen átmenet a hagyományos 2.3 100-as löketű stroker és 2.2 stroker között jó minőségű könnyű erős anyagokból megmunkált alkatrészekkel.
Egy jó állapotú gyári főtengely kiegyensúlyozva hibátlan, főleg ár-érték arányba. Sima Eagle helyett biztos ez választanám .
Közel jó a válasz, de csak kb ennyi a löket, hosszú hajtókarból meg több méret van. A rövid szoknyás meg nem mond semmit, mert az alap stroker dugó is rövid szoknyás. A gond az, hogy ilyen stroker kitet nem lehet venni, csak komplett fűzött blokkot. Szerintem, ha valakinek tönkremegy egy ilyen motorja, akkor nem rendelhet közvetlenül a MANLEY-től dugót, vagy hajtókart, csak a BUSCHUR-on, vagy az AMS-en keresztül.
A gyári főtengely minimum 600-700 lóig bírja, ha törik, akkor az általában szerelési hiba miatt van, (extrém vezetési szokásokat kivéve persze ). És nyugodtan össze lehet rakni a gyári csapágyakkal, azok a legjobbak.
Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 12. 23. 05:17-kor
Lehet hogy érdekes lehet valakinek.
http://www.scribd.com/doc/30244880/S...itsubishi-4G63
Starion is egy fajta betegség
Jelenleg 3 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 3 vendég)