Nagyjából lámpákra gondoltam és azért kinéznék gyorsulásira is
Nagyjából lámpákra gondoltam és azért kinéznék gyorsulásira is
Véleményem szerint egy evó ilyen utcai használatra alkalmatlan, ha rajtolgatni szeretnél. Vagyis az én tapasztalataim azok, hogy egy közel utcai autó még használható bőven, gyári kuplungal, esetleg exedy-vel. Egy viszonylag épített autóra van szükséged, ami elmenni A-ból B-be nem lesz kellemes, na meg ez olcsónak se mondható.
Miben nyilvánulna meg a nem "olcsóság" Mik azok amik hamarabb tönkremennének? Most vegyük ki az állórajtolgatást.
Egy ilyen épitettben mik mehetnek szét? Egy gyári egy programmal és nyitott kipufogóval milyen extra szervizt igényel?
Nos a Seatomba közel 1 év alatt több mint 1 milla ment feleslegesen és hetente mindig van valami apró kis baja. Kezd megőrjíteni ezért is adom el. Eljutottam vele arra a pontra hogy nem bízom a kocsimban.
Bocs a gyári alatt gyári autót értettem tehát széria és csak kipufogó + program
Milyen üzemórás???
Semmi probléma nincs a mindennapi használattal! Ha bírja tankolni és nem zavarja a zaj, akkor nyugodtan. Ugyanolyan autó az Evo, mint bármelyik másik erősebb vas, azzal a különbséggel, hogy normális programmal a motorja kimegy a világból és a gyári futóműve kb. mindent kibír. Ezen nem kell majd évente szilentet meg lengőkart cserélni.
Én évekig használtam minden nap a nyolcasomat és jóval kevesebbszer hordtam szervizbe, mint az Audi S4-em ami előtte volt.
Semmi extra költséged nem lenne és nem szopnál vele soha, ha normális helyen iratod meg az ECU-t. Nem kell a végletekig felhúzni, legyen stabil. Nekem így kiment a világból, pedig egyel nagyobb turbó volt rajta. Jó kb. 120-130e km-nél befigyelt egy hátsó AYC csere meg egyszer előtte egy kuplung csere, de sokat használtam ringen slickkel, valószínű a diffi emiatt kezdett búgni.
Utoljára szerkesztette: bunker; 2013. 07. 24. 17:41-kor Ok: helyesírás...
Utcai lámpát mint mondtam bírja, csak fogáshatárra kell tenni és onnan elrúgni, kuplung cserés lesz gyakrabban.
Gyorsulási versenyre meg lassú a széria közeli evó, versenyképest csinálni meg drága és évek alatt lehet ha nincs rá keret.
Amelyik kategóriába te kerülnél utcai autóként ott 1-2 sec-el gyorsabb autók mennek jelenleg is.Persze ha nem az eredmény a fontos hanem a szórakozás akkor lehet gyorsulni, csak nem fogsz nyerni.
De gyorsulás állórajtból az is csak a kuplungot veri oda 350 lónál....meg esetleg a szinkront a váltódban, ha ki van tolva az rpm gyári tiltás fölé, mert nem nagyon hajlandó a váltó gyorsan működni 8000rpm körül már....
De ezek mind-mind költséges játékok....először bőven elég neked utcán is 350 ló....
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Hát igen elég lenne de egyenlőre két lehetséges van amire eddig aztmondom érdemes lenne megvenni:
Az egyik bunker régi 8-asa
Másik pedig az a piros 8-as stroker.
De még mennyire elég a 350 az utcára,mire hozzászokik a fortélyokhoz amit magával hoz az összkerék meg ugye lassan de biztossan jönnek a téli hónapok!!!! Az AYC is sokatbír nézd csak a rallysokat. Ha észnélkül ütöd akkor + mind milyen,széthullik. Rendszeress karbatartás,érzö szív,és világból kimegy. Karbantartási költségek? Hmmm érdekes kérdés. Az evot sose megvenni volt drága!
De mit értünk karbantartási költség alatt? Olajcsere fék gumi az egyértelmű.
De mik az ezenkívül felmerülő plusz költségek?
Amit tönkre vágsz!! Itt ami szerintem fontos,hogy számításba vegyél,nem a nagymama járt vele,(feleséget nem irom,mert oda aadtam az enyémnek is,na akkor kapott csak a pofájára)tuti,hogy volt sérülve. Csak gyári-gyári minöség vagy sokkal jobb cuc megy bele. 1 l motul 300v lemans kb 4000 pénz. Kell bele 4,5 liter. 5000 km után illik cserélni,föleg ha ütöd.Elsö betét 25 töl- felfele. Tárcsa 20 tol/ db 350 lonál nem sporolsz a féken,tehát kell bele az igazán jó. Kuplung nemtom mennyi. De a gagyi megoldás nem hosszú távu megoldás. Amúgy nem jellemzö,hogy szét megy csak ami kopik. Nem kell félni,hogy uton utfélén széthullik. van néhány gyenge pontja mint minden autónak és kész. Fogyasztás? 48 perc féltank üzemanyag. Havassak voltak az utak 1 picit!! DE JÓ VOLT!!!!
Utoljára szerkesztette: peterz81; 2013. 07. 24. 12:30-kor
Akkor ok Ezek nem olyan dolgok amit más autókon ne kéne cserélni. A Seatnak is van legalább ekkora fenntartási költsége Csak ott 8000-ként cserélek olajat és Fuchs-ot rakok bele ami sokkal nem olcsóbb ja és 4,8 liter megy bele Elől 312-es fék van abba se olcsóbb a se a betét se a tárcsa
Olvastam azt a témát és hát nem teljesen tudtam értelmezni hogy ezekből melyek azok a költségek amik mindennapi használatnál előjönnek.
Tehát pl.: Városba kocsikázástól meg egyszer kétszeri húzatástól nem fog szerintem ezeknek a gondoknak a 90%-a előjönni
Én úgy érzem, pár dolog történhet, ha veszel egy ilyet:
- összecsukod hamar
- pöckölgetni akarod, hogy "jobb" legyen
- széthajtod, nem megfelelő karbantartás miatt
Mondhatják itt, hogy világból kimegy, csak ahoz ugye olyan karbantartás kell, hogy nem akkor kell orvosolni bármi hibát, amikor előjött, hanem korábban megelőzni azt. És itt el lehet úszni.
Szerintem
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)