Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Nekem is 20w60 van benne,egyelöre nincs panasz.
A 20w60 egy verseny olaj! Nem széria teljesítményű, széria autó, mindennapi tötyörgéséhez van fejlesztve. Arra valami 5w40-es gagyi is jó. A lemans 20w60 a nyári versenyeken a turbós autók olaja azért mert még 150 fokig is stabil. Neked meg most kb 60-70 fokos az olajad úgy ahogy írtad. Főleg mínusz 10-ben....
Kell egy jó program
Ezek alapjan a DTM-es Alfaknak vagy WTCC-seknek be kellene sulniuk versenyeken Seleniaval.....attol hogy nem ismered, nem szar.
http://www.olajwebshop.hu/termek-SEL...2010w-60/5016/
Ez birta utcan es gyorsulason is egyszerre.
Motulom is volt, az is jo volt.
De ezekbol lathatod hogy van 3-4 gyarto akinek a high-tech motorolajaval is elmegy....olcso szarral persze nem, senkitol....
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Nah,tegnap végre el tudtam hozni az olajat,végülis 10W-40 lett belöle,hozzáteszem itt nem egyszerü hozzájutni,csak 1-2helyen árulnak Motult,de 10W-40et sehol,pedig elvileg itt gyártják a szomszédban...Még az olajszürö szinével vannak kisebb fenntartásaim,de sokat nem látom majd,meg amúgyis azt mondják megy a kékhez
EVO VIII GSR
Tudja valaki,hogy amerikai EVO VIII-nak milyen méretü az olajszürö menete?
EVO VIII GSR
Sziasztok!
Tud valaki 15W50-es(természetesen Competition 300v) motult olcsón? 7000/2liter a legolcsóbb amit találtam neten de az illető nem jelentkezik én meg holnap vagy pénteken mennék Pestre és kéne belőle 6 liter.
Sürgős lenne mert szerviz érett a vas.
Segítséget előre is köszönöm!
http://www.nieszmotorsport.hu/ Tahitótfalu Niesz Ferenc
Nem akarok új topikot nyitni, remélem itt elfér!
Lassan kezdek gondolkodni a frissen összerakott motorom inditásán, persze csak elméletben.
A gépműhelyes emberke emlitette, hogy az első inditásnál sokan a gyertya ki azt öninditózás metódust követik, pedig az nem annyira jó. Néztem videót, s valóban egy SR20 motornál kb 40 mp gyertyák nélküli köszörülés után jön fel az olaj a hengerfejben.
Tehát azt javasolták, külső olajpumpával kell először "átöbliteni" a motort. Ez lehet kompreszorra kötött tartály, vagy kézi pumpa, amit a nyomásgomba helyére lehet betekerni.
Kérdésem, kinek van ilyenje, ki használt már ilyet egyáltalán, ill mennyire tűnik ez túllihegett dolognak?
http://www.etoolcart.com/otc-engine-...t-otc6492.aspx
Én egy jó "agy" orvost tudok ajánlani szólj ha kell
Geri,
csak 1 5let: felöntöd a motort olajjal , gyertyák ki és átforgatod kézzel ? Addig, amíg mindenhol meg nem jelenik az olaj.....
Kézzel átforgatás alatt azt értem, hogy pl. egy krovának a hajtószárárával + ha kell, akkor toldó. Főtengely ékszíjtárcsájánál (bazi nagy anya)lehet rajta lehet 'fogást' találni, legalább is annak idején , Lancián működött ez a megoldás. A Nissan is a '90es évek terméke, 4 hengeres, turbós, ezek alapján, akár még működhet is a fenti módszer....
Minek ruháznál be egy ilyen 'kényszerolajozó - szettbe', ha nem muszáj? Költsd el, inkább, másra a pénzt, ami hasznosabb / nem csak egyszer használható számodra....
Jelenleg 2 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 2 vendég)