5400 az már viszonylag magas fordulat az evó mocinak véleményem szerint alacsonyabb tartományban van a max Nm valahol 3000-4000 között!
A fanyűvő!!
Ha így megy tovább estére szét alkoholizált emberek fognak itt beszélgetni
hmm ez a Martell XO még mindig jó- nyammm
külön örülök Vgergő postjának, mert ezek szerint gyári turbinccsal lehet majd 560 nm nyomatékot és 560 pacit csinálni!
akkor nekünk miért ne jöhetne össze a szaros 400 lóerő?? lol
Kell egy jó program
Kis tulmozgásost fel csavarnám a turbó helyére lehet betőltené a 2 bárt!
Aztán izzhatna vörösre wazze!
Utoljára szerkesztette: EvoSasa; 2009. 03. 08. 12:06-kor
A fanyűvő!!
Gergő valki már jól megírta a furumon az amcsi levegő erősebb igy azok a mérések nem érvényesek az euban!
A fanyűvő!!
biztos több benne az oxigén, meg mivel hogy van nagy-baszom méretű everglades- onnan már eleve kroki fingos metános über boost jön, meg még úgye azt is tanultuk, hogy az óceán nyáron hűt télen fűt, meg még Schwarzi is ott van aki szintén erős, és akkor még a Yellowstone nemzeti parkban élnek ez ewok :-) tunerek akik mindenhez értenek főleg az evokhoz- és ez a sok-sok jó már eleve kurva erősre nyom minden kocsit - lol :-D
Kell egy jó program
Na jól van alakul a hangulat alakul. Akkor én le is lépek apósom Zoltán kell mennünk hozá meg kioszotk pár szál virágot este vagyok.
Okosan a piával mert elveszem!!
A fanyűvő!!
na, a két Martell XO slukk után nyomtam egy kis délutáni csucsukát, majd rettentően megéheztem ezért sütöttem egy szép szeletet a bepácolt argentin bélszínből, majd ittam rá egy jó ristrettót persze jamaikai blue-mountain-ből, végül leültem megint klubbozni és újra megnéztem az evomról készült mesteri zeke picceket :-D
Mikóó lesz már ennek válságnak vége??? :-D sorry...
Kell egy jó program
Ez nem az ez történt velem ma topok hékás! Amúgy tudsz élni!
A fanyűvő!!
Mit tud a IX-es turbo adott körülmények között:
http://www.motec.com.au/fueltest/newsfueltest/ (már sokszor be lett linkelve)
szerintem fogadjuk ezt el hiteles adatnak:
100 benya, MoTeC, 20 psi nyomás (~1,35-1,4b), 7 fok előgyújtás= 359,6 LE @6750rpm (főtengely LE)
Ezek alapján hány ló lehet 1,6-1,9b nyomáson?? a matekolásnál vegyük figyelembe, hogy egy adott nyomás szint felett nagyon romlik a turbo hatásfoka??!!
Nekem úgy számolj mintha a statisztikai hivatal számolna ferinek, tehát jó legyen a qrva matek!
A fanyűvő!!
megint csak a programozókhoz tudunk fordulni akik azt mondják, hogy nyomás tizedenként 13-15 lovacska jön elő. 1.4=360 paci akkor 1.6= 390 paci illetve 1.8=420 paci- max.
valahol mégis csak ott vagyunk a 400 lovacska környékén.
Kell egy jó program
Nekem csinált a Pisti 1 olyan kapcsolható progit amit ha kapcsolok akkor rövid ideig birja a turbó ill a moci, elszegényítí a keveréket kicsit fentebb tartlya a nyomást meg mittomén talán gyújtáson is módosít. Sok különbséget nem érzek az alaphoz képest de valamivel biztos jobb.
Be be be!
A fanyűvő!!
Jelenleg 5 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 5 vendég)