na, végre fel tudom állítani hosszas gondolkodás után a helyes és univerzális evo póva kalkulátoromat.
A képlet a következő:
evo lóerők száma = Fnm*rpm/5252*Tf*Cevo*ESZF*EKHSSZ
ahol:
Fnm a forgatónyomaték lbft-ben
rpm a fordulatszám
5252 az egy állandó :-D
Tf= vélt teljesítmény faktor- magyarul hászor kell, hogy szerinted erősebb legyen mint egy ugyan olyan kocsi akit utálsz
Cevo= az evo színe, piros autók jobban mennek- ezt minden hülye tudja :-D
ESZF= ElSzántságFaktor, azaz mennyire akarod hogy kurvára menjen
EKHSSZ= evo klub hozzászólások száma, experteknek ugyanis gyorsabb a kocsija
ezek alapján sasának 537 lóerő jött ki - szerintem :-D
Kell egy jó program
1,4-ről 1,65-ig 20 lóerő emelkedésem volt és 105nm.Persze nem csak a nyomás lett növelve.
Na ezt lássa meg valaki szakértő
De nem baj, így lehet tanulni.
Az biztos, hogy a tuti a mérés - a nyári találkozón lesz gyorsulásmérő, majd ki kell találni, hogy mi legyen a mérce. 0-100? 50-150? Folyt a VI. tali topicban, ide jöhet az ECU :P
Na alakul alakul jó lesz az a képlet, egésségedre tezsvírem!
A fanyűvő!!
Egy másik megközelítés LE saccolásra az injektorok mérete és nyitvatartási ideje alapján, megint a matek:-)
http://www.rceng.com/technical.aspx
s, hogy ne kelljen annyit számolni (evo 560-as injektor esetén, 0,5 BSFC és 85%-os nyitvatartási idő mellett ~340-350 LE):
323gtr szerint jó az a 95% csak akkor már szivargyútóként is üzemel az injektor!
A fanyűvő!!
Mondom,hogy pontos ez.
na jó, akkor mondja meg végre valaki, hogy mi kell ahhoz, hogy 400 pacim legyen- most már kezdek becsavarodni!! Frankón 323- mi a cucc ami kell az én szaromba??
Kell egy jó program
Egy IX-es Ecutekes motor.
1. 20g turbo
2. Stroker
3. tengelyek
4.nyomásemelés/max 390-ig./
Ezek külön is tudják.
ha a legolcsóbban akarod megúszni, akkor egy ilyen:http://cgi.ebay.com.au/Turbo-Compres...3286.m20.l1116
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)