7. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 5678917 ... UtolsóUtolsó
121-140, összesen: 419

  1. #121
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet HKSTOMEVO8: Hozzászólás megtekintése
    Nem tud lineáris lenni,csomó tényező változik közben,ott voltam láttam 0,5 tizedenként ment a programozás feljebb 1,4 ről.
    Jogos, messze nem lineáris a dolog!

  2. #122
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    na, végre fel tudom állítani hosszas gondolkodás után a helyes és univerzális evo póva kalkulátoromat.

    A képlet a következő:

    evo lóerők száma = Fnm*rpm/5252*Tf*Cevo*ESZF*EKHSSZ

    ahol:

    Fnm a forgatónyomaték lbft-ben
    rpm a fordulatszám
    5252 az egy állandó :-D
    Tf= vélt teljesítmény faktor- magyarul hászor kell, hogy szerinted erősebb legyen mint egy ugyan olyan kocsi akit utálsz
    Cevo= az evo színe, piros autók jobban mennek- ezt minden hülye tudja :-D
    ESZF= ElSzántságFaktor, azaz mennyire akarod hogy kurvára menjen
    EKHSSZ= evo klub hozzászólások száma, experteknek ugyanis gyorsabb a kocsija

    ezek alapján sasának 537 lóerő jött ki - szerintem :-D
    Kell egy jó program

  3. #123
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    1,4-ről 1,65-ig 20 lóerő emelkedésem volt és 105nm.Persze nem csak a nyomás lett növelve.

  4. #124
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Na ezt lássa meg valaki szakértő

    De nem baj, így lehet tanulni.

    Az biztos, hogy a tuti a mérés - a nyári találkozón lesz gyorsulásmérő, majd ki kell találni, hogy mi legyen a mérce. 0-100? 50-150? Folyt a VI. tali topicban, ide jöhet az ECU :P

  5. #125
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Na ezt lássa meg valaki szakértő

    De nem baj, így lehet tanulni.

    Az biztos, hogy a tuti a mérés - a nyári találkozón lesz gyorsulásmérő, majd ki kell találni, hogy mi legyen a mérce. 0-100? 50-150? Folyt a VI. tali topicban, ide jöhet az ECU :P
    Miki, ne bánts meg minket jó?? mi mind szakértők vagyunk és kész. :-D

    @Tom, az ezért van, mert középfordulat tartományba kaptál egy rakás nyomatékot, míg fent majdnem ugyan annyi lett. Ezért nem nőtt a ménes számottevően.
    Kell egy jó program

  6. #126
    Rezidens EvoSasa avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Pécs
    Hsz-ok
    1.335

    Alap

    Na alakul alakul jó lesz az a képlet, egésségedre tezsvírem!
    A fanyűvő!!

  7. #127
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Egy másik megközelítés LE saccolásra az injektorok mérete és nyitvatartási ideje alapján, megint a matek:-)

    http://www.rceng.com/technical.aspx

    s, hogy ne kelljen annyit számolni (evo 560-as injektor esetén, 0,5 BSFC és 85%-os nyitvatartási idő mellett ~340-350 LE):
    Csatolt képek Csatolt képek

  8. #128
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Egy másik megközelítés LE saccolásra az injektorok mérete és nyitvatartási ideje alapján, megint a matek:-)

    http://www.rceng.com/technical.aspx

    s, hogy ne kelljen annyit számolni (evo 560-as injektor esetén, 0,5 BSFC és 85%-os nyitvatartási idő mellett ~340-350 LE):
    Na ez is igazolja,mert pont megnéztük és nálam 95% -on megy az injector

  9. #129
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    evo lóerők száma = Fnm*rpm/5252*Tf*Cevo*ESZF*EKHSSZ
    Gyuri, kérlek önts még Magadnak egy pár XO-t.... :-) :-) :-)

  10. #130
    Rezidens EvoSasa avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Pécs
    Hsz-ok
    1.335

    Alap

    323gtr szerint jó az a 95% csak akkor már szivargyútóként is üzemel az injektor!
    A fanyűvő!!

  11. #131
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet HKSTOMEVO8: Hozzászólás megtekintése
    A novemberi programozáskor 355 lóerőt sikerült írni 470Nm-el,ezt 1,4 baron tudja,
    ez elég jól egybecseng a linkelt MoTeC-es méressel!!!!

  12. #132
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    Mondom,hogy pontos ez.

  13. #133
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    na jó, akkor mondja meg végre valaki, hogy mi kell ahhoz, hogy 400 pacim legyen- most már kezdek becsavarodni!! Frankón 323- mi a cucc ami kell az én szaromba??
    Kell egy jó program

  14. #134
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    Egy IX-es Ecutekes motor.

  15. #135
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.291

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    na jó, akkor mondja meg végre valaki, hogy mi kell ahhoz, hogy 400 pacim legyen- most már kezdek becsavarodni!! Frankón 323- mi a cucc ami kell az én szaromba??
    Szerintem ebben Fapuma tud neked segíteni a maga 600 lovacskájával

  16. #136
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    1. 20g turbo
    2. Stroker
    3. tengelyek
    4.nyomásemelés/max 390-ig./

    Ezek külön is tudják.

  17. #137
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2006. 11.
    Hsz-ok
    645

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ebben Fapuma tud neked segíteni a maga 600 lovacskájával
    Hahahahahahaha
    600?? Ménemmá 1000???

  18. #138
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2006. 11.
    Hsz-ok
    645

    Alap

    Idézet lanciafan: Hozzászólás megtekintése
    Hahahahahahaha
    600?? Ménemmá 1000???
    Persze csak papíron.

  19. #139
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    na jó, akkor mondja meg végre valaki, hogy mi kell ahhoz, hogy 400 pacim legyen- most már kezdek becsavarodni!! Frankón 323- mi a cucc ami kell az én szaromba??
    ha a legolcsóbban akarod megúszni, akkor egy ilyen:http://cgi.ebay.com.au/Turbo-Compres...3286.m20.l1116

  20. #140
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet lanciafan: Hozzászólás megtekintése
    Hahahahahahaha
    600?? Ménemmá 1000???

    Azt nem tudom, hogy lesz-e 600 LE vagy sem, de az tuti, hogy brutális lesz, Fapuma nagyon készül a márc 21.-i gyorsulási versenyre, ahol hamar ki fog derül, hogy megközelítőleg mennyi az annyi.

    A saját véleményem szerint lehet akár 550-600 LE is, nem kevés pénz és munkaóra van benne.

7. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 5678917 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. VAG tuning
    By bunker in forum Egyéb vetélytárs márkák
    Hsz-ok: 29
    Utolsó hozzászólás: 2016. 12. 09., 11:33
  2. Hűtés tuning
    By MES-Racing in forum Motor
    Hsz-ok: 60
    Utolsó hozzászólás: 2014. 03. 27., 09:39
  3. GT-R tuning
    By Miki in forum Nissan GT-R
    Hsz-ok: 70
    Utolsó hozzászólás: 2013. 08. 06., 22:10
  4. chip tuning
    By quattromann in forum Motor
    Hsz-ok: 5
    Utolsó hozzászólás: 2008. 07. 02., 08:12
  5. Mazda GTR tuning alkatrészek
    By MES-Racing in forum Eladó - privát hirdetések
    Hsz-ok: 23
    Utolsó hozzászólás: 2008. 02. 15., 15:27

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva