A hutyutyu vagy tyutyutyu jelenség a compressor surge egyik formája és nem igazán használ a turbonak.
A gyári 1G BOV is tudja ha lehúzom a vákuumcsövet, mert a rugóerőt legyőző nyomáshullám nyitogatja a szelepet.
A vákuummal vezérelt BOV-okat 2 dolog miatt vezetik vissza:
1) mért levegőt enged el, ha szabadba tenné, bedúsul a keverék - fekete pamacsok..
2) alapjárat környékén a vákuum kezdi nyitni a BOVot, ha nyitva van, szűretlen levegőt (por, homok!) szív be.
ALS-hez: ALS alatt a leírtakon kívül a gyújtásszög vissza van véve, ami miatt a láng elnyúlik, ezért is emelkedik az EGT. Gyári O2sensor (lambdaszonda) ilyenkor leemeli a kalapot idővel
(Meg a Wideband is ha túl közel van.)

 
	
 
			
			
 
 
				
 
					
					
					
						 Válasz idézettel
  Válasz idézettel
 eddieDSM:
 eddieDSM:
					
 
						

 a netre nem is gondoltam ...
 a netre nem is gondoltam ... 
 
						