6. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 4567816 ... UtolsóUtolsó
101-120, összesen: 568

  1. #101
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    na jó, be kell mutassam Ricsi barátomat aki köz és önveszélyes autópálya betyár, már rég a sitten lenne a hely :-D és imád terrorizálni, bwahahaha. A lényeg az, hogy gyakorlati haszna nem sok van a 270 km/órás végsebességnek, inkább az a lényeg, hogy a 100-200-at hogyan teljesíti.
    Pontossan pont ezt mértem a szubin és még szar!
    Ezért módosítunk még 1 picit rajta. Megmondom őszintén fogalmamsincs mi a végsebessége a Szubinak mert leszarom. De simán leakassza az órát ...........

  2. #102
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet tRebroN: Hozzászólás megtekintése
    Csak ugye lámpától lámpáig egy evo az elmegy az meg kellemetlen ha a csajoknak kell villantani turbós motort is könnyebb meg költséghatékonyabb bizonyos kereteken belül húzni
    a Hringen is volt M3, M5- utóbbi a Sanyié akit szeretünk ismerünk és saját bevallása szerint a kocsi tökéletesen alkalmatlan a pályára- lol, 220-ra ment fel a célegyenes végére, de majd 200 méterről kellett fékezni, hogy megálljon az a két tonnás szörny, kattogó ABS mellett- szóval ezek inkább az utcai villantós, kényelmes, csajozós kocsik kategóriájába tartoznak. Az M3 meg botrány szarul ment- úgy ugrotta át a kis kocsim, hogy nem értette az ember mi történt.
    Kell egy jó program

  3. #103
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    a Hringen is volt M3, M5- utóbbi a Sanyié akit szeretünk ismerünk és saját bevallása szerint a kocsi tökéletesen alkalmatlan a pályára- lol, 220-ra ment fel a célegyenes végére, de majd 200 méterről kellett fékezni, hogy megálljon az a két tonnás szörny, kattogó ABS mellett- szóval ezek inkább az utcai villantós, kényelmes, csajozós kocsik kategóriájába tartoznak. Az M3 meg botrány szarul ment- úgy ugrotta át a kis kocsim, hogy nem értette az ember mi történt.

    Az M3 a ringen kiakadt, hogy egy nagy merci is megelőzte, pedíg kajak jól ment neki az m3(szerinte) és amikor kiszáltam a kocsimból papucsba, nagy hasba és az adta meg neki kegyelem döfést!
    Ezt hallottam vissza BMW-s ismerősemimtől, mert az ember elpanaszkodta, és erre ők felhítak telón és kérdezték hogy én voltam e aki kint ment az AMG vel

  4. #104
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    a Hringen is volt M3, M5- utóbbi a Sanyié akit szeretünk ismerünk és saját bevallása szerint a kocsi tökéletesen alkalmatlan a pályára- lol, 220-ra ment fel a célegyenes végére, de majd 200 méterről kellett fékezni, hogy megálljon az a két tonnás szörny, kattogó ABS mellett- szóval ezek inkább az utcai villantós, kényelmes, csajozós kocsik kategóriájába tartoznak. Az M3 meg botrány szarul ment- úgy ugrotta át a kis kocsim, hogy nem értette az ember mi történt.
    Nyilván egy olyan alaposan megreszelt evo mint a tied jó, hogy lealáz egy gondolom gyári m3-at meg az se mindegy ki vezeti ám...kinek mire kell, milyen kell és legfőképpen mire használja

  5. #105
    Újonc
    Csatlakozás dátuma
    2009. 08.
    Hsz-ok
    5

    Alap

    Nemakarok diszkóautót. A hülyegyerekek villantós autja sem igazán hoz lázba... gyorsulás és sebesség őrült vagyok... nem rég adtam el a suzuki gsx1300r(hayabusa)-mat.... azt is ahogy be lett járatva azonnal kivettem belőle a tiltásokat...:-)
    DCS is evoval nyomja a driftet tehát... ő igen szépen tekergeti a holmit...
    Bár itt 4 gumi pusztul egyszerre igaz...
    Nem akarok drift bajnokságokra járni de ha látok egy két jó helyet ahol lehet keresztbe menni azt nem akrom kihagyni csak azért mer lehet h elszáll a diffim szal a lényeg h menjen mint a barom és ne pusztuljon ki ha istenesen kap...:-)
    A volvo a feleségem miatt lett mert én régebben is evót akartam csak aközbe jött 2 kisfiam..és maradt ez családi autonak... a motort meg meguntam...gyilkos egy gép, én meg nem vagyok normális...:-)
    Szal nem fogok europa drift kingje lenni de a jármű kínálta lehetőségeket be szeretném gyakorolni rendesen...:-)
    Game forever...:-)

  6. #106
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    SZVSZ!

    Drift,végseb,gyorsulás,fogyasztás.........

    Ami mindenre jó az valójában nem jó semmire! :-)

  7. #107
    Rezidens Leon avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 03.
    Hely
    Pécs
    Hsz-ok
    772

    Alap

    Szerint kezdd ott, hogy próbálj meg beülni egy 400 ló körüli evoba, és utána döntsd el, hogy neked ez teccik-e, vagy sem! Uccán szerintem nem sok ellenfele van rugalmasság, és vezethetőség terén, lehet hogy lesz a pályán nála gyorsabb, de ez senkit sem érdekel. Senki nem azért vesz autót, hogy 300-al menjen vele a pályán. Az enyém is megfutja a 280-at óra szerint, de nem szoktam minden alkalommal kipróbálni, csak hogy örüljek neki...
    A lényeg itt a vezetési ÉLMÉNY amit tud...
    Ex - Lancer Evo VIII

  8. #108
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Leon: Hozzászólás megtekintése
    Szerint kezdd ott, hogy próbálj meg beülni egy 400 ló körüli evoba, és utána döntsd el, hogy neked ez teccik-e, vagy sem! Uccán szerintem nem sok ellenfele van rugalmasság, és vezethetőség terén, lehet hogy lesz a pályán nála gyorsabb, de ez senkit sem érdekel. Senki nem azért vesz autót, hogy 300-al menjen vele a pályán. Az enyém is megfutja a 280-at óra szerint, de nem szoktam minden alkalommal kipróbálni, csak hogy örüljek neki...
    A lényeg itt a vezetési ÉLMÉNY amit tud...
    ott a pont! Nálam már volt motoros aki rendesen terelte a motorját és nagy motor volt elhihetitek és úgy szállt ki az autómból egy szokásos kis Dobogókő run után, hogy ez a kocsi beteg- a fizika minden ésszerű törvényére szarik :-D ja és még nem volt motoros akit ne nyomtam volna le az említett szakaszon.

    Nem kell neked 600 ló hidd el. Legyen egy jól használható 400-450 lovas kocsid épített motorral, rendes futóművel, fékkel és beszarsz minden alkalomkor amikor odarakod a vasat rendesen.
    Kell egy jó program

  9. #109
    Újonc
    Csatlakozás dátuma
    2009. 08.
    Hsz-ok
    5

    Alap

    HMMMMM ez tetszik...
    :-)
    igazad lehet és az talán nem is kerül vagyonokba...:-)
    ez jóóó tetszik a fogalmazásod...:-)

  10. #110
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet Scrati: Hozzászólás megtekintése
    Nemakarok diszkóautót. A hülyegyerekek villantós autja sem igazán hoz lázba... gyorsulás és sebesség őrült vagyok... nem rég adtam el a suzuki gsx1300r(hayabusa)-mat.... azt is ahogy be lett járatva azonnal kivettem belőle a tiltásokat...:-)
    DCS is evoval nyomja a driftet tehát... ő igen szépen tekergeti a holmit...
    Bár itt 4 gumi pusztul egyszerre igaz...
    Nem akarok drift bajnokságokra járni de ha látok egy két jó helyet ahol lehet keresztbe menni azt nem akrom kihagyni csak azért mer lehet h elszáll a diffim szal a lényeg h menjen mint a barom és ne pusztuljon ki ha istenesen kap...:-)
    A volvo a feleségem miatt lett mert én régebben is evót akartam csak aközbe jött 2 kisfiam..és maradt ez családi autonak... a motort meg meguntam...gyilkos egy gép, én meg nem vagyok normális...:-)
    Szal nem fogok europa drift kingje lenni de a jármű kínálta lehetőségeket be szeretném gyakorolni rendesen...:-)
    Game forever...:-)
    Erre a célra inkább suprát vennék bár az elég nehéz szal a drift nehéz lesz vele, viszont oda férfi kell a volánhoz, mert ha vmi automata kipörgésgátlós hátsósból ülsz át, ami elhiteti veled, hogy tudsz vezetni, akkor hamar az út mellett találod magadat.
    Ami még jó benne gyárilag már elég erős, de 450 lóig szinte alig kell hozzányúlni motorja meg a gyári teljesítmény dupláján is vígan el van. Ott van végsebesség, gyorsulás is fogyasztani is fog, evóban annyi a jobb kb hasonló árfekvésben kapsz egy 8-ast pl. ami 5-10 évvel fiatalabb 4 keréken azért jóval bevállalósabban lehet pl kanyarodni, viszont ahol a 4g63-on már elég komolyat kell reszelni hogy tudja a kívánt lóerőt azt a supra röhögve tudja és ott váltó, difi, motor minden egyben van igazi régivágású kellően mindehol túlméretezett öntöttvasblokkos szörny. Kérdés tudod-e kezelni ja és tuti nem jön minden sarkon veled szembe egy...

  11. #111
    Rezidens gsrr avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hsz-ok
    369

    Alap

    Idézet Scrati: Hozzászólás megtekintése
    http://www.hasznaltauto.hu/3031702_m...hi_lancer_2005
    ez már nagyon rég óta fent van lehet h érdemesebb lenne megvenni így egybe? vagy ez azért van fent min fél éve mert tropára van gyilkolva?
    Érdekes...tehát max 450ló...
    Azzal már tudtok vele játszadozni rendesen? úgyértem gyorsulás jó? esetleg néha drift...
    és a végsebesség merre van..
    Jövő év elején tervezek autót venni addig csak informálodok...:-)

    A 450lóval még viszonylagos sportosnak nevezett stílusban :-) bírja azért a strapát vagy ott is gyengélkedik a hajtáslánc? stb...
    hát mi már néztük egyik barátommal ezt az autot!hát ad egy szerintem törve volt de rendessen,nagy tempónál instabil a szekér,arról meg nem is beszélve hogy nincs behangolva rendesen söt szerintünk max 400le-körül lehet nem hogy 500le!!!!!ezért az autoért olyan 4-4.5mft-ot lenne reális kérni!!!!!!!!!

  12. #112
    Rezidens gsrr avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hsz-ok
    369

    Alap

    bár lehet ennek a témnak is másik topic-ot kéne nyitni mert ez mor offfffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. #113
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet lanciafan: Hozzászólás megtekintése
    Nézd:
    Rajtad kívül itt még senki mégcsak nem is hallott strokert 9k forgató tunerről. Ez elméleti szinten baromság, az h nálad működik két eset lehet:
    -csoda történt
    -mégsem stroker az autód.
    Nem fikázni akartam remélem veszed.
    Nekem azért volt egy ilyen 4g63 motorom és 9500 ig pörgettem de a gondot a szelepek beremegése okozta és nem az hogy stroker

  14. #114
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    Nekem azért volt egy ilyen 4g63 motorom és 9500 ig pörgettem de a gondot a szelepek beremegése okozta és nem az hogy stroker
    arra ott lett volna egy jó fajta racing szeleprugó, de áruld el, hogy a hidrotőkék hogy bírták, illetve mekkora stroker volt benne, mert ez kb 12000 rpm lenne egy 2 literes blokknak terhelésben. Nem akarom elhinni, hogy ezt kibírja egy stroker motor, amikor minden stroker kit gyártó 7400 rpm környékére adja a limitet.
    Kell egy jó program

  15. #115
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    arra ott lett volna egy jó fajta racing szeleprugó, de áruld el, hogy a hidrotőkék hogy bírták, illetve mekkora stroker volt benne, mert ez kb 12000 rpm lenne egy 2 literes blokknak terhelésben. Nem akarom elhinni, hogy ezt kibírja egy stroker motor, amikor minden stroker kit gyártó 7400 rpm környékére adja a limitet.
    dupla versenyrugók voltak/vannak benne de nem nagyon bírták a 10.5 sűrítést és a 3.2 bár nyomást, a hajtókar és a dugók na meg a blokk minden további nélkül bírta. a hajtókar egy 162 mm hosszú I profilú.

  16. #116
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    dupla versenyrugók voltak/vannak benne de nem nagyon bírták a 10.5 sűrítést és a 3.2 bár nyomást, a hajtókar és a dugók na meg a blokk minden további nélkül bírta. a hajtókar egy 162 mm hosszú I profilú.
    mi lett ezzel a eclipsel végül ?

  17. #117
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    dupla versenyrugók voltak/vannak benne de nem nagyon bírták a 10.5 sűrítést és a 3.2 bár nyomást, a hajtókar és a dugók na meg a blokk minden további nélkül bírta. a hajtókar egy 162 mm hosszú I profilú.
    nem egészen látom, hogy mi köze a kompressziónak és a turbó nyomásnak a szeleprugóhoz. A rugó az extrém fordulatszámtól illetve a nyitásmélységtől tud belebegni, ha pl nagyon nagyot emel a vezérműtengelyed.

    10.5:1 kompresszió egy turbó motornak???? Kicsit gyanúsnak tűnik, illetve a 3.2 bár is messze nagyon sok- milyen kocsi konfig volt ez? Írd már le légyszi kicsit bővebben, mert így félszavakból nem tudom még elképzelni sem.
    Kell egy jó program

  18. #118
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    mi lett ezzel a eclipsel végül ?
    jövőre megpróbáljuk talpra állitani

  19. #119
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    nem egészen látom, hogy mi köze a kompressziónak és a turbó nyomásnak a szeleprugóhoz. A rugó az extrém fordulatszámtól illetve a nyitásmélységtől tud belebegni, ha pl nagyon nagyot emel a vezérműtengelyed.

    10.5:1 kompresszió egy turbó motornak???? Kicsit gyanúsnak tűnik, illetve a 3.2 bár is messze nagyon sok- milyen kocsi konfig volt ez? Írd már le légyszi kicsit bővebben, mert így félszavakból nem tudom még elképzelni sem.
    4g64 blokk belevaló dugókkal 162mm hajtókar gt42 turbó 4g63 hengerfej és custom fötengely illetve veztengely, soha nem ment egy normálisat mert mindig a hengerfej volt a gyenge pontja de azért meggyöző volt az amikor kicsit ment a turbó 5500 nál közel max nyomáson volt

  20. #120
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    4g64 blokk belevaló dugókkal 162mm hajtókar gt42 turbó 4g63 hengerfej és custom fötengely illetve veztengely, soha nem ment egy normálisat mert mindig a hengerfej volt a gyenge pontja de azért meggyöző volt az amikor kicsit ment a turbó 5500 nál közel max nyomáson volt
    hát ez remek, szóval egy olyan kocsi volt a példa arra, hogy lehet strokert nagyon forgatni ami "soha nem ment egy normálisat" hmmm. Azért itt a mi általunk használt konfigok valamelyike már több mint 4 éve megy hibátlanul és nem megy szét és bármikor üzembiztosan bevethető.

    @Miki - mindjárt átpakolom az egészt az off topicomba, csak megvárom a végét.
    Kell egy jó program

6. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 4567816 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva