Ha már úgy is többen vagyunk a fórumon akinek ilyen autója van úgy éreztem, hogy ez a 2500 db számos limitált autó is megérdemel egy saját toppicot.
Ha már úgy is többen vagyunk a fórumon akinek ilyen autója van úgy éreztem, hogy ez a 2500 db számos limitált autó is megérdemel egy saját toppicot.
Ez milyen váltó lehet?
http://box.motorline.cc/motorsport/i...ex.asp?id=7449
Ez egy teljesen széria váltó csak az egész kulissza fel van emelve 8-10centit (ennyivel kerül közelebb a korményhoz a váltógomb és érzésre sokkal racingosabb), én is meg akartam csinálni csak ki kellett volna szednem a boxot, mert beleért volna a bowden, de nem tettem, mert kell a hely a műszereknekttop:
Amit még kevesen tudnak, hogy GTR-el lett N csoportos világbajnok 1993-ban Alex Fassina!!!!!!
1993-ban 5. helyen végeztek vele a Svéd rallyn, ergo jó kis kocsi ez
Csak a váltót tudnám lecserélni egy XTRAC-re, de ez csak álom!!
Abból az árból kapnál egy EVO-t is323_GTR:
Hát nem tudom mennyi lehet egy új, de használtan is ~10,000EUR körül van, amit lehet kiküldeni revíziórattop:
De ha nyernék a lottón, akkor menne a kocsi bakra, ha sikerülni olyat csinálni, mint a kis Érdi-é, akkor elégedett lennék, bár a vége lehet belecsúszna a 20-25 millába.
Amúgy tud valaki valamit mi lesz az Érdi-féle GTR-el, mert állítólag Corolla WRC-vel megy teljes szezont OB-ban???!!!! Pedig nagyon szerettem volna látni, hogy egy H csoportos GTR-el gyalázzák az A8-as autók egy (jó nagy) részét!!
Valszeg nem sok köze volt egy N-es szekérhez!Miki:
Bár egyszer mondta nekem, hogy a széria fékkel ment valahol absz. 3. időket! Meg azért tudott is vezetni az Öreg!
Szerintem a kisÉrdi tavaly a Budapest rally prológon szebben ment, mint bárki más, bár lehet kicsit elfogult vagyok, a GTR miatt
Ja és a szilveszter rallyn is nagyon szépen ment, kár, hogy az utolsó körben nekiütötte a padkának!
Véletlenül mindkét esetet láttam élőben... Az elsőnél azért ment szépen mert ő indult elsőnek, és full poros volt a pálya, nagyon csúszott és lehetett végig keresztbe menni. A másodiknál meg sajnos ész nélkül ment, olyan helyen ahol ennél 5x jobban oda kellett volna figyelni323_GTR:
De az autó iszonyat jól szól 8)
A lejárt homológizációju WRC-k, nem mehetnek H csoportban, hanem a WRC kategóriában lesznek értékelve.
Na majd idén kiderül mire képes WRC-vel.Miki:
Igazából arra lettem volna kíváncsi mire ment volna a GTR-el az első osztályban!
Szegény Kozma Gabi is mindig rajta van a nevezési litán, de ritkán látom a célban, pedig az a kocsi se rossz, csak mindig szétüti
Amúgy a corolla az egyik kedvenc WRC-m!
Állítólag subaruval megy idén323_GTR:
Ahogy én tudom már régóta tervezi a váltást subaru-ra, remélem összejön neki. Idáig mindig jó érzéssel töltött el, ha egy-egy GTR is szerepelt a nevezési listán, bár a legtöbb esetben a versenyen már nem indult egy semanumission:
Úgylátszik a típus végleg kikopik az első osztályból, remélem a kis Érdiét kiveszi valaki és csapat vele H csoportban.
Ma végre kimértük a turbónyomást. Pont 1 bárt töltbe.
Szóval tippem sincs mitől megy ennyire jól a kiskocsi.
Hát ezt nem értem én sem!!!ttop:
Nekem most le van csavarva a turbo teljesen, de így is felkúszik a nyomás 1,2-re 6000 felett!!!! A régi rendszerrel ilyen beállításnál nem ment 0,8 fölé.
Elvileg Neked is jóval 1b fölé kellene mennie a nyomásnak a 3" rendszer miatt, gyári wastegate-el. Az enyém még fel is van portolva és mégis emelkedik a nyomás??????!!!!!!!
Valamikor kéne menni egyet a két szekérrel, hogy melyik milyen, ha van kedved?!
mehet!
csörögj rám valamikor!
Oké!ttop:
A hétvégén nem leszek itthon, marad a jövő héten valamikor.
Jelenleg 2 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 2 vendég)