Azt hiszem Lonninak egy német kombi dízel kell!
Azt hiszem Lonninak egy német kombi dízel kell!
szerintem a Toyotáknál nal csak az Amerikaiak verték fel a port nem olyan vészes a baj!Csak fáj nekik,h a Ford vissza esett 15év után az eladási listák éléről 4.helyre
Az a baj,h nem kicsit hanem nagyon,de még mindig jobb mint az új német aki rövid távra gyárt autót (hogy a szerviz is megéljen).
A Lexus lehet épp ezért nem akarja kiadni a gyártást és az össze szerelést 100% japán!!!
Honda Accord és még mindig nem találtam meg a szmájlikat.
Freude am Fahren
erről csak annyit, hogy a bnőmnek vettünk 0km-el egy totoya corollát 4 éve- és azóta egy darab tompított izzó bírt beszarni ÖSSZESEN. Előző "életemben" volt 3 db audi A3, illetve az apósjelöltnek két E classe mercije, mindegyik folyamatosan szar volt vagy így, vagy úgy. Nekem még volt egy kósza próbálkozásom, egy Seat Leon 1.8 formájában ami 110ezer km-es korára konkrétan roncs volt- motorban no kompresszió, egy turbó csere, leömlő szétrepedt, minden beszart. Én még annyit az életemben nem voltam szervízben mint azzal az audi a3 1.8T fattyúval! japan kocsi forever!
Kell egy jó program
Én is emiatt térek át lassan a csak japó autókra.
Mindig német volt előtte na jó néha amerikai, de leginkább német és mindig baj van velük, konkrétan ami most is van a8-asom közel 5 éve megvan 0 km-el vettem most 58e van benne és rengeteg baja volt idáig, pedig vigyáztam rá amennyire csak lehet erre mégis beszarik a drága.
Nem nagy dolgok de azért bosszantó, a lényeg hogy ott még nem hagyott sehol, mindig hazajött, csak pár extra hal meg néha és elég bosszantó tud lenni ha nem működik valami a kocsiban.
A nagyobb hibák talán a klímakompresszor felrobbanása ez pontosan 3ekm-nél volt gariban kicserélték erre megvárta a 2 évet és megint beszart, bele a bontottat azóta is jó, ez az egy japán az autóban egyébként(denso)
ezenkívül a bosch gyujtótrafó ami még említésre méltó ezek tönkremennek csakhogy az audi v8 motorjaiban még ki is gyulladnak rossz esetben ezzel felgyújtva az autót, na nálam ez 24e km-nél majdnem bekövetkezett ha nem a garázsban veszem észre már leégett volna a kocsi emiatt, ezenkívül meg számos elektromos dolog amit szándékosan rossz minőségű vackokból raknak össze szedett vedett beszállítóktól.
Pl kulcs nélküli vezérlő 2-szer, fényszenzor 2-szer(made in dominican republic), ablaktörlő kilazult és megállt, bose erősítő(usa), navi meghajtó ez német és szétrohadt egy forrasztás, kuka, egyszer check engine, nem tudták mi baja, de megjavult 2 hét után azóta se égett ez a hibalámpa, meg még volt pár dolog ami nem jut eszembe, meg egy csomó visszahívás kb 10.
Volt és van is lexusunk na annak meg évekig nincs baja, ez az igazi jó érzés és nem állandóan ülni a szervízben és várni hogy mennyire akarnak éppen lehúzni(sokat nem fizettem soha mert van ismerős).
Ja és itt a gt-r ami tuningolt össze vissza berhelt flashelt stb és semmi baja nem volt még.
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)