10. oldal, összesen: 28 ElsőElső ... 8910111220 ... UtolsóUtolsó
181-200, összesen: 552

  1. #181

    Alap Agip

    Idézet ttop: Hozzászólás megtekintése
    no OFF PLÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZ
    Ja, hamár itt tartunk, érdeklődtem Agipnál mikor lesz teljes kúthálózaton E85.

    Válasz:

    Köszönjük megkeresését valamint az E85 üzemanyag elérhetőségével kapcsolatos kérdését.

    Ezúton tájékoztatom, hogy jelenleg 13 saját tulajdonú Agip töltőállomáson (az elérhetőségeket csatoltan küldöm), valamint 26 franchise Agip töltőállomáson folytatunk E85 értékesítést, valamint ebben a pillanatban is folynak tárgyalások újabb kutak bevonására a tesztértékesítésbe. Az E85 árusításának a teljes hálózatra történő esetleges kiterjesztését a tesztfázis eredményeitől tesszük függővé, ennek a kiértékelésére pedig hamarosan sor fog kerülni.

    További sok sikert kívánunk a versenyzéshez.

    Bízunk benne, hogy a jövőben is megelégedéssel fogja használni az új típusú bioüzemanyagot!


    Tisztelettel / Kind regards,

    Gyimesi Gábor

    Field Marketing Specialist
    Eni Hungaria Zrt.

    2040 Budaörs Agip u. 4.
    Mobil: +36-30/928-0813
    Fax: +36-1/451-4591
    gabor.gyimesi@agip.hu


    K
    útcím
    Telefonszám
    Nyitva tartás
    3300 Eger, Kistályai út 1/a.
    36/428-158
    0-24
    6724 Szeged, Vásárhelyi Pál u.
    62/424-966
    0-24
    5540 Szarvas, Szabadság u. 51-53.
    66/225-639
    5-21
    5600 Békéscsaba, Corvin u. 31.
    66/454-240
    6-22
    9700 Szombathely, Viktória u. 1.
    94/511-744
    0-24
    2837 Vértesszőlős, Határ út 1-3.
    34/300-343
    5-22
    4400 Nyíregyháza, László u.
    42/409-581
    0-24
    6000 Kecskemét, Izsáki út 12/a
    76/494-600
    0-24
    3533 Miskolc, Király u. 1/a.
    46/505-310
    0-24
    2040 Budaörs, Agip u. 3.
    23/417-523
    0-24
    1101 Budapest, Könyves Kálmán krt. 41/c
    1/262-8372
    0-24
    1193 Budapest, Üllői út 303.
    1/280-0002
    0-24
    8001 Székesfehérvár, Szt. Flórián krt. 5.
    22/503-131
    0-24
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  2. #182
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése

    Ezúton tájékoztatom, hogy jelenleg 13 saját tulajdonú Agip töltőállomáson (az elérhetőségeket csatoltan küldöm), valamint 26 franchise Agip töltőállomáson folytatunk E85 értékesítést.
    Ahogy látom Budapesten ezt két kút képviseli.
    Bár a táblázatban nem találom a 13+26 kutat, illetve a +26 franchise ennyire mostoha gyerek lenne?
    Utoljára szerkesztette: simigeri; 2010. 04. 13. 13:24-kor

  3. #183

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Ahogy látom Budapesten ezt két kút képviseli.
    Bár a táblázatban nem találom a 13+26 kutat, illetve a +26 franchise ennyire mostoha gyerek lenne?
    Pest ezenkívül jól van.Avia és sok magánkút még.

    A frencsájzokat nem küldte.
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  4. #184
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Nem, nem akarok még sok milliót rákölteni, nekem elég ha csak vonszolja magát, nem akarok rekordokat dönteni, de nem szeretném ha a belső sávban bármi is levillogna mert feltartom.
    Meg jó lenne ha kimegyek egy gyorsulási versenyre akkor könnyedén erölködés nélkül futna egy tíz alja időt a nagyobb turbóval, vagy a gyári turbóval egy tíz közepét azzal már nem kell szégyenkezni utcai autónál.
    Azért a nagyobb turbós gép race benyával keréken tud kb 1000NM-t az már nem olyan kevés és ezt dyno dynamics -al mérték. Nekem kevesebb is elég.
    Az ams gtr gyári kuplunggal futotta a 9,9-et, és a motorbelső is gyári benne.
    Mért ha kimész gyorsulásira R35-el akkor szégyenkezned kell? Vagy neked számít, hogy 11,21 vagy 10,79? Mert ugye papíron a kettő között nem sok különbség van, de lóvéban meg nagyon sok...

  5. #185
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Olyan tekintetben egyetértek gtr kollégával, hogy mindig jobbra vágyik. De tényleg kérdés, hogy mire akarja használni? Ha azért kell a +xxx lóerő, hogy a stopper jobbat mutasson, akkor nincs mese, kell a nagyobb turbó meg mindenféle.

    Ha viszont egy jobb köridő számít, akkor többet ér egy jobb gumi, jobb futómű(állítás), és főleg... Gyakorlás!!!

  6. #186
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Olyan tekintetben egyetértek gtr kollégával, hogy mindig jobbra vágyik. De tényleg kérdés, hogy mire akarja használni? Ha azért kell a +xxx lóerő, hogy a stopper jobbat mutasson, akkor nincs mese, kell a nagyobb turbó meg mindenféle.

    Ha viszont egy jobb köridő számít, akkor többet ér egy jobb gumi, jobb futómű(állítás), és főleg... Gyakorlás!!!
    Szeretnék pályázni, leginkább azt, kell a sok gyakorlás majd, a jobb gumi meg a jobb fék már megvan a futómű így sem rossz, egy kis állítás még ráférhet, stab rudakat cseréltem keményebbre a rugókat meg gátlókat még hagyom, majd ha az lesz az akadálya a jobb időnek akkor jöhetnek.
    De szeretném ha gyorsuláson is helytállna a gép ha már van, és az bosszant hogy a 10,5-10,7 -nek megfelelő pénz meg cuccok már benne vannak csak váltófrissítés meg jó program nélkül csak 11,3-at megyek.
    Ez hobby egyébként, kell a nagyobb turbó is idővel meg még pár apróság és a végén összeáll egy álomgép mint a gyurinak. Igaz ez sokba kerül, de hát ez van.

  7. #187
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Szeretnék pályázni, leginkább azt, kell a sok gyakorlás majd, a jobb gumi meg a jobb fék már megvan a futómű így sem rossz, egy kis állítás még ráférhet, stab rudakat cseréltem keményebbre a rugókat meg gátlókat még hagyom, majd ha az lesz az akadálya a jobb időnek akkor jöhetnek.
    De szeretném ha gyorsuláson is helytállna a gép ha már van, és az bosszant hogy a 10,5-10,7 -nek megfelelő pénz meg cuccok már benne vannak csak váltófrissítés meg jó program nélkül csak 11,3-at megyek.
    Ez hobby egyébként, kell a nagyobb turbó is idővel meg még pár apróság és a végén összeáll egy álomgép mint a gyurinak. Igaz ez sokba kerül, de hát ez van.
    én ha újra kezdhetném, semmit nem csinálnék, csak egy féket vennék és minden alkalomra zsír új pálya slicket. És ez nem kamu duma.
    Kell egy jó program

  8. #188
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    én ha újra kezdhetném, semmit nem csinálnék, csak egy féket vennék és minden alkalomra zsír új pálya slicket. És ez nem kamu duma.
    alakítsd vissza Gyuri, biztos lesz aki féláron átveszi a cuccaidat

  9. #189
    Rezidens EvoSasa avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Pécs
    Hsz-ok
    1.335

    Alap

    Pécsett is lesz Budaivámnál lévő Agip kúton etanol, már le ürítették a 98 ast annak a helyére kerül.
    A fanyűvő!!

  10. #190
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet EvoSasa: Hozzászólás megtekintése
    Pécsett is lesz Budaivámnál lévő Agip kúton etanol, már le ürítették a 98 ast annak a helyére kerül.
    Klassz, mert nálam a 100-as alternativája vagy a 98-as, vagy az E85

  11. #191
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Sokat gondolkodtam rajta és az alábbira jutottam.
    Szerintem utcai autóra nem éri meg mert: Ha programmot írtál rá akkor nem tudod keverni (vagy tök fölösleges a porgramm) A kúthálózat nincs még kiépítve (utazzak +30 km-t tankolni???) újra kell programmozni a computert + x ezer forint. Többlet fogyasztás ha hozzávesszük a többlet km-t akkor már semmi hasznom belőle.
    Ki tudja mit fog megenni 1 év alatt.

  12. #192

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Szeretnék pályázni, leginkább azt, kell a sok gyakorlás majd, a jobb gumi meg a jobb fék már megvan a futómű így sem rossz, egy kis állítás még ráférhet, stab rudakat cseréltem keményebbre a rugókat meg gátlókat még hagyom, majd ha az lesz az akadálya a jobb időnek akkor jöhetnek.
    De szeretném ha gyorsuláson is helytállna a gép ha már van, és az bosszant hogy a 10,5-10,7 -nek megfelelő pénz meg cuccok már benne vannak csak váltófrissítés meg jó program nélkül csak 11,3-at megyek.
    Ez hobby egyébként, kell a nagyobb turbó is idővel meg még pár apróság és a végén összeáll egy álomgép mint a gyurinak. Igaz ez sokba kerül, de hát ez van.
    Nem értem minek kell 10 közepére hajtani neked is meg a porscheseknek is.

    Az már annyival kevesebb az én időmnél amit reakció idővel nem tudok megfogni sem, főleg ha jól rajtoltok ti is.... nem akarok fejleszteni, ne gyúrjatok ti sem vazze....
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  13. #193
    Rezidens RSTom avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.601

    Alap

    Idézet ttop: Hozzászólás megtekintése
    Sokat gondolkodtam rajta és az alábbira jutottam.
    Szerintem utcai autóra nem éri meg mert: Ha programmot írtál rá akkor nem tudod keverni (vagy tök fölösleges a porgramm) A kúthálózat nincs még kiépítve (utazzak +30 km-t tankolni???) újra kell programmozni a computert + x ezer forint. Többlet fogyasztás ha hozzávesszük a többlet km-t akkor már semmi hasznom belőle.
    Ki tudja mit fog megenni 1 év alatt.
    És amint majd elkezdik többen használni szépen felmegy az ára, hiszen ez az egyik legfontosabb adóbevételi forrás.....
    '92 Acura NSX red/blk
    '05 Evo VIII RS - eladva :-(

  14. #194
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet ttop: Hozzászólás megtekintése
    Sokat gondolkodtam rajta és az alábbira jutottam.
    Szerintem utcai autóra nem éri meg mert: Ha programmot írtál rá akkor nem tudod keverni (vagy tök fölösleges a porgramm) A kúthálózat nincs még kiépítve (utazzak +30 km-t tankolni???) újra kell programmozni a computert + x ezer forint. Többlet fogyasztás ha hozzávesszük a többlet km-t akkor már semmi hasznom belőle.
    Ki tudja mit fog megenni 1 év alatt.
    kapcsolható progival tudsz járni benzinnel is meg E85el illetve többlet teljesítményt is vegyük hozzá ! És árban jobban megéri mintha Shell 100 vépuder járnál.

  15. #195
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    kapcsolható progival tudsz járni benzinnel is meg E85el illetve többlet teljesítményt is vegyük hozzá ! És árban jobban megéri mintha Shell 100 vépuder járnál.
    Azt hogy csinálod? mindig kopra kifogyasztod?????
    Árban meg akkor jön vissza ha mész évi 40.000 km-t amit kutak híján nem tudsz!
    számold ki injektorok pumpa gumi csövek program + km a kútig töbletfogyasztás........

  16. #196
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Ttop érvei (és az E85 minőségének megbízhatatlansága miatt) én is maradok MOL Evonál. A "sprólolást" elvinné a mászkálás az E85 kutak után, az így is csekély hatótáv még tovább csökenne, amiért jó lenne (többletteljesítmény, motor kímélése) nem ér annyit amibe kerülne. Legalábbis nekem.

  17. #197
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Ttop érvei (és az E85 minőségének megbízhatatlansága miatt) én is maradok MOL Evonál. A "sprólolást" elvinné a mászkálás az E85 kutak után, az így is csekély hatótáv még tovább csökenne, amiért jó lenne (többletteljesítmény, motor kímélése) nem ér annyit amibe kerülne. Legalábbis nekem.

    +1

  18. #198
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    nekem szóba se jön. A gems enm tudja a kopogást figyelni, amilyen szar és változó az E85 minősége nekem kb a második tankolás után lenne motor pukk. Szerintem nem ér ez fabatkát sem.
    Kell egy jó program

  19. #199
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet ttop: Hozzászólás megtekintése
    Azt hogy csinálod? mindig kopra kifogyasztod?????
    programozás elött meg mindig akkor tankolok ha üzem anyagot akarsz váltani mikor világit a sárga lámpa.. azzal a köv kútig azért elgurul. Az télleg nem jó ha nem egységes megbízható az E85 minősége..

    persze ha bele veszed az injektorok pumpa + csővek programozás költségét akkor az nem kevés.. de ha éppen fejlesztes és amugy is cserélnéd ezeket akkor nincs akkora felár !

  20. #200
    Rezidens wolfblind avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hsz-ok
    449

    Alap

    Kopogni nem fog E85-el, elobb esik a teljesitmény, inkabb a maximalis teljesitmenyt beallitani nehezebb, mivel nem igazan hasznalhato a kopogaserzekelo, pont emiatt.

    Egy ismerosomnel(benzines turbo 10:1 kompresszio), nagyon drasztikus elogyujtast adott neki kiserletkepp fokozatosan emelve, nagyon razkodott, meg nem volt ereje, de kopogas meg akkor sem volt.
    Vegtelenul kompresszioturo az etanol.
    Ill. sokkal jobban huti a 6hengeres motort is, telj. novekedesrol meg nem beszelve, ugyanolyan 1baros nyomason, erosebbnek erzodik(persze padon lehetne ezt megnezni), hogy mennyire eszi meg a gumi dolgokat, kiderul, de sokan hasznaljak regota es meg semmi problema nem volt vele.

10. oldal, összesen: 28 ElsőElső ... 8910111220 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva