Szia
a bov elengedi a nyomást ami feltorlodna a bezárt pillangszószelep miatt ( turbó tehetetlenesége miatt nem lassul le rögtön mikor elveszed a gázt ) így nem cseszteti a turbó lapátjait.. ha vissza van keringtetve a levegő szerintem csak akkor kell állítani rajtva vagy rugót cserélni ha elengedi a turbónyomást. "szabadba fújosnál" az előfeszitéssel lehet állítani h mennyire maradjon nyitva alapjáraton a vákum ellenébe h azért alapjáratod legyen .

 
	
 
			
			

 
 
				 
					
					
					
						 Válasz idézettel
  Válasz idézettel VGergo:
 VGergo:
					


 Gyorsan le is cseréltem.
 Gyorsan le is cseréltem.
						 .Ha nem lesz meg akkor kell vegyek egyet
.Ha nem lesz meg akkor kell vegyek egyet .Hétfőn ring nem hiszem ,hogy megyek mert hétfőn a kocsi dekorosnál lesz.Az intake-t még én is ki akarom cserélni mert alulról sokkal jobb lesz,állítólag.
.Hétfőn ring nem hiszem ,hogy megyek mert hétfőn a kocsi dekorosnál lesz.Az intake-t még én is ki akarom cserélni mert alulról sokkal jobb lesz,állítólag.
						
