Idézet ricsimae: Hozzászólás megtekintése
Milyen királyok vagyunk mi magyarok hogy sokkal erőssebb kocsikat csinálunk mint a németek. 5 Zylinder 20V 2200ccm RPM 7500U/min.
Leistung: 462 PS / 540 Nm bei 1,8 Bar
Turbo: GT30 kugelgelagert

Nálunk egy 2000ccm evo 570nm gyári turbóval.
De bénák a németek.
Vagy mi nem tudunk mérni?
Ez gyári motronikkal van, szerintem itthon senki nem tudna ilyet csinálni!

Nekem meg csak 490Nm, 451Le mellett. Ilyet írtak rá, de lehetne 700Nm++ is.

Kint szerintem másképp gondolkodnak. Többször voltunk osztrákoknál audi talikon, pl. olyan 450Le-s S2-k vannak, hogy ha kinyitod a motorterét minden teljesen gyárinak néz ki, még a légszűrőház is. És olyan kultúráltan megy, hogy semmi jelét nem érzed a dupla teljesítménynek normál használat mellet. Mondjuk legtöbbjüket a Hohenester építette.

Szerintem nincs igényük rá, hogy ilyen veszedelmekben üljenek, vagy a megbízhatóság a fontosabb és inkább nem hegyezik ki. Cserébe mindegyiken fent van a Porsche fék meg 2000€-s MTM felni. Már Aronmatic autójára is azt mondták, hogy túl sok, amellett, hogy fülig ért benne az osztrák szája. Azt mondta utána, hogy ezt tréleren kéne húzni, mert annyira durva. Azt hiszem akkor volt talán ~550-600Le.