Én a Bugattit nem is tartom a legjobb sport autónak! Azért mert Volkswagen Phaeton alvázra épül. Lehet hülyének nézni, de e miatt nem megfelelő!
Én a Bugattit nem is tartom a legjobb sport autónak! Azért mert Volkswagen Phaeton alvázra épül. Lehet hülyének nézni, de e miatt nem megfelelő!
Halál fölösleges 483-as végsebesség.. 300 is szerintem halál fölösleges ugyanis nem lehet kihasználni. Bele ülsz és tudod, hogy de király majdnem 500-at megy az autóm de mégis rohadok a dugóban és a Trabant elmegy mellettem... Sok értelme van....
Amúgy:
http://www.a5.hu/cikkek/1/32927.shtml
http://www.autosvilag.com/index.php/...eros-capa.html
"Az elméleti 500 kilométeres végsebességét pedig egyenlőre gumi problémák miatt nem tudja megfutni." --> Veyronon is ha jól tudom 20 perc alatt elfogy a gumi full gázon..
Just for Fun
Persze ezt tudom, de hamarabb szerzel bele benzint mint 4 gumit
Just for Fun
Utoljára szerkesztette: Smicy; 2010. 08. 16. 15:34-kor Ok: fail: 10 perccel ezelőtt még fent volt :)
400 felett .
Nem a mintát nyalja le róla, hanem a terhelést nem bírják tartósan . 2tonnás teherauto meg még valamicske leszorító erő, emellé a 400km/h eléggé megviseli őket . Egy átlagos abroncs már csak a forgási sebességtől is szétrobbana szvsz .
James hits 259.11mph in the Veyron SS.
Bugatti (with the help of James May, ahem) took the new production car land speed record from the SSC Ultimate Aero with a run of of 268mph in the Veyron SuperSports, SSC has announced it is out to get its title back.
In a statement on its website, SSC - which took the record from the Veyron in 2007 with a run of 256mph in Washington - has praised Bugatti's achievement.
'We would sincerely like to congratulate Bugatti,' runs the statement. 'When the Ultimate Aero broke the record in 2007, we knew it was just a matter of time until it was broken by someone else.'
But SSC wants that production car speed record back, and has enlisted designer Jason Castriota - who penned the Pininfarina P4/5, Bertone Mantide and has just been appointed to create the next generation of Saabs - to help out.
'We've been working on a new project to debut before the end of the summer,' the statement continues.
'Not much can be said at this time except that we'll be upping the ante on all fronts. Having Castriota as our lead designer enables SSC to reflect its engineering and performance in its aesthetics. It's impossible for us to be more thrilled about having him on board and we're anxious to show the world what we have up our sleeve.'
Game on. This top speed war might indeed be childish and entirely irrelevant to real-world motoring... but it ain't half entertaining.
Just for Fun
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)