10. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 8910111220 ... UtolsóUtolsó
181-200, összesen: 568

  1. #181
    Rezidens Richie avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 01.
    Hsz-ok
    701

    Alap

    Na ha már ennyire belejöttetek a stroker kérdésbe hadd álljak elő egy amatőr kérdéssel: létezik magas fordulatszámra kihegyezett stroker? Vagy a stroker lényege a nyomaték? Olyanra gondolok mint mondjuk egy pályaautó, jó nagy turboval, ami ugye magasabb fordulatszámon üzemel mint a gyári motor gyári turboval. Nagy turbo, nagy fordulatszám, ez az én álom motorom. Hopp ez már egy másik topik.

  2. #182
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet Richie: Hozzászólás megtekintése
    Na ha már ennyire belejöttetek a stroker kérdésbe hadd álljak elő egy amatőr kérdéssel: létezik magas fordulatszámra kihegyezett stroker? Vagy a stroker lényege a nyomaték? Olyanra gondolok mint mondjuk egy pályaautó, jó nagy turboval, ami ugye magasabb fordulatszámon üzemel mint a gyári motor gyári turboval. Nagy turbo, nagy fordulatszám, ez az én álom motorom. Hopp ez már egy másik topik.
    Erre találták ki a 2.2-est.
    Valahol van itt egy videó egy ilyen pályagépről, szaggat rendesen.
    Utoljára szerkesztette: bunker; 2010. 09. 20. 15:06-kor

  3. #183
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    így van- Bunker jól mondja, minden gyártó 2.2-es strokerje tricsilliárdba kerül mert az az a köbcenti amit még rendesen meg lehet forgatni, főleg, ha van egy űrtechnikás főtengelyed. Általában bírják a 10.000 rpm-et, és pl egy garrett 3076-al rohadtul reális az 550 paci egy ilyen gépnek.
    Kell egy jó program

  4. #184
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.291

    Alap

    drágább egy 2.2-es stroker mint egy 2.3-as? Én pont fordítva gondolnám..
    Just for Fun

  5. #185
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    drágább egy 2.2-es stroker mint egy 2.3-as? Én pont fordítva gondolnám..
    Nem attól függ melyik szám a nagyobb!

  6. #186
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    vagy a 2.4 stroker az is bÍrja ! csak kell egy 4G64 blokk hozzá. de 10000rpm az brutál ahoz irreálisan nagy csiga kell Gt40+ ha Garretben gondolkodunk. amelyik csiga megfúj egy ilyen motort 8000 max 8500 RPM-ig már az is rettenet sima benzinen.

  7. #187
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Nem attól függ melyik szám a nagyobb!
    2.2 drága .

  8. #188
    Bennfentes Galvatronicum avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 02.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    94

    Alap

    Az általában 2.2-es strokerek az esztergált atom főtengely miatt olyan drágák, a köbcenti szinte mindegy, persze a löketet a gyári közelében próbálják tartani. A baj az, hogy a pályagépekben az 5-600 lóerős szinten már olajzási problémák lépnek föl a magas fordulat plusz g-erők következtében...ezért erőltetik a száraz karteres rendszereket egy kisebb vagyonért

  9. #189
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    száraz karter meg a gyári között az AMS-nek van egy egész jó kombinációja lényegesen kevesebbért :

    http://www.amsperformance.com/cart/M...omponents.html

  10. #190
    Rezidens Richie avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 01.
    Hsz-ok
    701

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    drágább egy 2.2-es stroker mint egy 2.3-as? Én pont fordítva gondolnám..
    Látod, nem mindig a több a jobb.

    Sokan ebbe a hibába esnek ismeröseim közül is, de sokat számit a minőség is, nem csak a mennyiség.

  11. #191
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap Talán ide!

    Pár éve is volt ilyen, érdemes elmenni!

    http://www.duen.hu/info/100918_MAFC_Szabadegyetem.jpg

  12. #192
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    Pár éve is volt ilyen, érdemes elmenni!

    http://www.duen.hu/info/100918_MAFC_Szabadegyetem.jpg
    sztem én ott leszek

  13. #193
    Rezidens rossi46 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Érd
    Hsz-ok
    576

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    Pár éve is volt ilyen, érdemes elmenni!

    http://www.duen.hu/info/100918_MAFC_Szabadegyetem.jpg
    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    sztem én ott leszek
    +1

  14. #194
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    nagyjad máááá, mindent tudunk. - lol
    Kell egy jó program

  15. #195
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    Pár éve is volt ilyen, érdemes elmenni!

    http://www.duen.hu/info/100918_MAFC_Szabadegyetem.jpg
    voltam egy ilyen előadáson, a téma a vezérlés-vezérműtengelyek és ezek beállítása volt, nagyon boldog voltam az első fél órában, hogy értettem miről is van szó, utána kezdett kicsit belebonyolódni mélyebben, konkrétan azt sem tudtam ki kivel van....

    persze ha tehetem ott leszek most is
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  16. #196
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    nagyon boldog voltam az első fél órában, hogy értettem miről is van szó, utána kezdett kicsit belebonyolódni mélyebben, konkrétan azt sem tudtam ki kivel van....

    Ez nálam is mindig így van!

    (Aztán mikor aktuális kimegyek hozzá és elmagyaráz mindent, amíg meg nem értem )

  17. #197
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    tanulmányoztam a főtengely kérdést és érdekes dolgokra bukkantam.

    A subaru főtengely valóban kisértetiesen hasonlít egy gyári főtengelyre, még spéci hajtókar sem kell hozzá és azonos a súly is.

    A mitsu 2.3L főtengely viszont 3 kilóval nehezebb mint a gyári, más az olajzási járat, illetve nem jó hozzá a gyári hajtókar.

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Roller75 írta a saját Tomei kit-jéről:

    http://forum.subaruklub.hu/viewtopic...4980&start=340

    "Egy érdekesség: Ferivel néztük, hogy a tönkrement és kivett ultra drága Tomei főtengely, kísértetiesen hasonlít egy teljesen gyári öntvénysonkás főtengelyre, a Tomei felirat fölött még a gyári Subaru cikk szám is benne van. Valószínűleg ez egy minimálisan módosított (olajfuratok?) sima EJ25 tengely. Csak akkor mi a pöcs kerül benne 1,2 Millióba ??? Ez akkor mivel jobb a Feri által harmad áron beszerzett szintén módosított olajozású nitridált főtengelyt, Mahle dugókat, Manley H hajtókarokat tartalmazó stokeremnél ?"

    ettől még lehet más az evo-é, és nem piszkálásból írom, csak megnéztem az info-kat a Tomei oldalán és elég hasonló a gyáriéhoz a főtengely, s az ára is erre engedet következtetni.
    Kell egy jó program

  18. #198
    Rezidens KiCsi avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    278

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    sztem én ott leszek

  19. #199
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Mini Evoklub tali a BMe-n

  20. #200
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Igyekszem én is odaérni, s résztvenni, ha lehet a teljes előadás sorozaton.

10. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 8910111220 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva