14. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 4121314151624 ... UtolsóUtolsó
261-280, összesen: 568

  1. #261

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Mi a tapasztalat?

    Ezek mennyire tartós cuccok?
    Egy ilyen kovácsolt belsős motor meddig tud működni szétszedés nélkül?
    Mondjuk a gyári motor azért jó esetben elmegy 100-200ezer km-t , azért 50-80e-t kibír egy kovácsolt dugós motor vagy 10e km-enként szét kell majd szedni.

    Ezek az alkatrészek igencsak a Top kategóriába tartoznak!
    Szerintem el kell mennie 100 e km-et de attól függ hogy mennyi belőle a gyilok km.
    Nemrég készült 6 motorom mindegyikbe más szett van beépítve az egyiket viszonylag sokat használják havi 3000km-t, a másikat csak versenyre, jövőre már okosabbak leszünk de ez a kombo amit akarsz az nagyon jó mínőségű,csak jól kell beépíteni mert hamar el lehet baszni az illesztést meg a gyürű hézagokkal a motort!!!!!!!!!!
    www.nieszmotorsport.hu
    06 30 9 715 133

  2. #262

    Alap

    Azért még egy két apróság kimaradt a listádból pl: hengerfej tőcsavar garn,főtengelyt ki kell venni mert illik leellenőrizni ha már szét van szedve mivel nem új darab és én nem hagynám benne a nyugvó sort sem!
    www.nieszmotorsport.hu
    06 30 9 715 133

  3. #263
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    a cuccok nagyon tartósak, a gond ott kezdődik, hogy nem azt a literteljesítményt várod el a kovácsolt cucctól mint amit a gyáritól. illetve nem annyival többet akar a kedves tulaj mint amennyit cc-ben hoz a stroker. Ha így lenne akkor gyakorlatilag örök élet lenne a cucc. Tehát teszem azt gyári motorban kicserélsz mindent kovácsoltra, de hagyod a gyári ecut, gyári programot akkor nyílván hosszabb lesz az élettartam. Ha viszont mondjuk már 200 paci/litert akarsz akkor bizony még kovácsolttal is rövidebb életciklusra lehet számítani. Nissan 3800 cc-s ugye? Na akkor kb 760 pacinál fogsz alkatrész terhelésben ott tartani mint itt a jobban megcsinált evok. Nyílván nem full 1/1 összemérhető mert a nissan motor valszeg hatékonyabb erőforrás.
    Ehhez képest literteljesítményre az egyik legjobb a 4G63 ha frankó az a 6 seces drag eclipse akkor valahol 700hp-nál járnak literenként.

  4. #264
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet tRebroN: Hozzászólás megtekintése
    Ehhez képest literteljesítményre az egyik legjobb a 4G63 ha frankó az a 6 seces drag eclipse akkor valahol 700hp-nál járnak literenként.
    na jó, azért az 1 perces konfigokat ne számítsuk. A 4g63 nagyon jó kis blokk, de pl 600 ló felett már perselyezni, tűzkarikázni kell, meg még egy rakat egyéb dolog, hogy eleve ne egy futamos legyen. Reálisan egy belső cserével 550 ló és vége.
    Kell egy jó program

  5. #265
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    na jó, azért az 1 perces konfigokat ne számítsuk. A 4g63 nagyon jó kis blokk, de pl 600 ló felett már perselyezni, tűzkarikázni kell, meg még egy rakat egyéb dolog, hogy eleve ne egy futamos legyen. Reálisan egy belső cserével 550 ló és vége.
    De jó hogy nekem van majdnem 4L-em, ez talán többet bír mint egy 2L körüli motor.

  6. #266
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Mosoly

    Idézet nferi: Hozzászólás megtekintése
    Ezek az alkatrészek igencsak a Top kategóriába tartoznak!
    Szerintem el kell mennie 100 e km-et de attól függ hogy mennyi belőle a gyilok km.................csak jól kell beépíteni mert hamar el lehet baszni az illesztést meg a gyürű hézagokkal a motort!!!!!!!!!!
    Szerintem ezen van a hangsúly. Úgy gondolom, hogy az új 10(!) programos X-es ECU alternatíva lehet arra, mennyire legyen hosszú a stroker set élettartama. Csak legyen tíz progi amit a kinfigra fel lehet majd programozni. Hát nem lesz kis munka Gergő

  7. #267
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    na jó, azért az 1 perces konfigokat ne számítsuk. A 4g63 nagyon jó kis blokk, de pl 600 ló felett már perselyezni, tűzkarikázni kell, meg még egy rakat egyéb dolog, hogy eleve ne egy futamos legyen. Reálisan egy belső cserével 550 ló és vége.
    Ha nem számolnánk az 1 perces konfigokat neked is legfeljebb gyári evód lenne! Ki az isten tudná mit bír egy-egy cucc ha nem feszgetik a határokat ez olyan mint a pályázás sose tudod mennyi a 100% ha nem csúsztál ki 102% miatt!

  8. #268
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet tRebroN: Hozzászólás megtekintése
    Ha nem számolnánk az 1 perces konfigokat neked is legfeljebb gyári evód lenne! Ki az isten tudná mit bír egy-egy cucc ha nem feszgetik a határokat ez olyan mint a pályázás sose tudod mennyi a 100% ha nem csúsztál ki 102% miatt!
    lehet, de ez innentől fogva még nem érdekes az utcai kocsiknál.
    Kell egy jó program

  9. #269
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap

    Idézet tRebroN: Hozzászólás megtekintése
    Ha nem számolnánk az 1 perces konfigokat neked is legfeljebb gyári evód lenne! Ki az isten tudná mit bír egy-egy cucc ha nem feszgetik a határokat ez olyan mint a pályázás sose tudod mennyi a 100% ha nem csúsztál ki 102% miatt!
    Vagy 150% miatt.

  10. #270
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet Sanci: Hozzászólás megtekintése
    Vagy 150% miatt.
    Akkor a célegyenes végét Hringen próbáld bevenni 150-el kb az a 150 % is

  11. #271
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap

    Idézet tRebroN: Hozzászólás megtekintése
    Akkor a célegyenes végét Hringen próbáld bevenni 150-el kb az a 150 % is
    Nem mindenki tudja, de E-ringen megpróbáltam.

  12. #272
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet Sanci: Hozzászólás megtekintése
    Nem mindenki tudja, de E-ringen megpróbáltam.

    És?
    "az a kibaszott kormány azért van ,hogy tekerjed"

  13. #273
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap

    Idézet ricsimae: Hozzászólás megtekintése
    És?
    Szerinted?

    kavicságy

  14. #274
    Rezidens tomcat avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hely
    Tata/Tatabánya
    Hsz-ok
    966

    Alap

    Idézet Sanci: Hozzászólás megtekintése
    Nem mindenki tudja, de E-ringen megpróbáltam.
    Majdnem sikerült, nem kellett volna hozzá sok! (fetrengve röhögő smile)

  15. #275
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet tomcat: Hozzászólás megtekintése
    Majdnem sikerült, nem kellett volna hozzá sok! (fetrengve röhögő smile)

    "az a kibaszott kormány azért van ,hogy tekerjed"

  16. #276
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap

    Idézet tomcat: Hozzászólás megtekintése
    Majdnem sikerült, nem kellett volna hozzá sok! (fetrengve röhögő smile)
    Ja nem sok csak 10 centi a gáz helyet a féket kellett volna nyomni, de akkor olyan gyenge időket mennék mint te.

  17. #277

  18. #278
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Mosoly

    Az egyik (már elvetett) alternatívám volt. Mire betölt a turbó megreggelizel. 5000 felett jön meg a bitang ereje. Ha tényleg az Asszonynak kell, akkor városban bőven elég a gyári LE. Nekem egy ezressel kevesebből még felfüggesztésre is futotta, persze az egy egészen más konfig.

  19. #279
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet EVO-010: Hozzászólás megtekintése
    Az egyik (már elvetett) alternatívám volt. Mire betölt a turbó megreggelizel. 5000 felett jön meg a bitang ereje. Ha tényleg az Asszonynak kell, akkor városban bőven elég a gyári LE. Nekem egy ezressel kevesebből még felfüggesztésre is futotta, persze az egy egészen más konfig.
    Arra gondoltam hogy elkezdem nézni őket, hátha találok egy jó vételt.
    Igazából arra kéne hogy legyen egy olyan autó amire nem kell annyira vigyázni mint a gtr-re, de azért összkerekes meg el tud menni vele ide oda, de ha már van akkor egy kicsit fejleszteném hogy menjen is.
    Olcsóbb faragni mint a gtr-t az tuti, a váltót illetve a kuplungot is csak meg lehet erősíteni annyira hogy kibirja, azért a gtr váltója is egészen sokat bír a gyárihoz képest. Nem hiszem hogy a gyári Le-nek örülne, meg egyáltalán az egész autónak, de azért néha elmenne vele, szokott azért a gtr-nek is padló gázt adni.
    Neked mennyibe lett a végén ez a 2. autó mire talpraállítottad?

  20. #280
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Mosoly

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Arra gondoltam hogy elkezdem nézni őket, hátha találok egy jó vételt.......Neked mennyibe lett a végén ez a 2. autó mire talpraállítottad?
    Mindenről kellett számla, vám, áfa, regadó, forg.helyezés, javítás, osztómű, lámpák, motorháztető, festés stb. megállt 8 misiben.

14. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 4121314151624 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva