20. oldal, összesen: 28 ElsőElső ... 101819202122 ... UtolsóUtolsó
381-400, összesen: 552

  1. #381
    Rezidens Richie avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 01.
    Hsz-ok
    701

    Alap

    Miért van az hogy ha valami kicsit is jó ebben az országban azt egyből el kell pusztítani...

  2. #382
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet Richie: Hozzászólás megtekintése
    Miért van az hogy ha valami kicsit is jó ebben az országban azt egyből el kell pusztítani...
    Meglátták benne a pénzt Pedig jó kis üzemanyag..

  3. #383
    Rezidens Richie avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 01.
    Hsz-ok
    701

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    Meglátták benne a pénzt Pedig jó kis üzemanyag..
    Mostanában egyre többet gondolok rá én is. Mooreee Poooooowwwweeeerrr!!!

  4. #384
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    érdemes kicsit jobban odafigyelni:

    Az E85-öt használók figyelmébe ajánlom a következő észrevételeket,amiket Powered Ákival mindketten megtapasztaltunk,a saját ill. az etanolos programmal futó autóinkon .....
    Ez a nem kis probléma a megszokotthoz képest megnövekedett fogyasztás(+2-2,5L),ami kb. idén tavasztól lett hangsúlyos.
    Ezt alátámasztja a szintén mindkettőnk által megtapasztalt,szegény keverékes ,kis terheléses motorüzemekhez tartozó "hebrákolás",ami egy nyitottabb kipufogó rendszerből jól kihallható,és nem zavaró minimális rángatózás is kísérheti....
    A tavalyi benzin-lambda táblákat is idén nyárra dúsabra kellett állítani,hogy minden motorüzem tökéletes legyen...
    Ezekből az következik,hogy az E85-ben nincsen benne a 15% benzin,hanem csak a töredéke(talán-2-5%,ha van egyáltalán),és a nyári nagy párolgása miatt ráadásúl mocskosúl vízezik!! A minősége kútanként erősen változó,de sajna eddig még nem jöttem rá,hogy konkrétan melyik kutaknál tuti szar ill. tuti jobb a minőség...
    Nálam a 20L E85-höz 2 liter 95-ös benzint takonlva,visszatértek a régebben megszokott és reális fogyasztások ...
    Megintcsak ugyan oda jukadunk ki: Mocskosúl átvagyunk baszva az árától kezdve a minőségig mindennel,patkánylyukban élünk...

    http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=415
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  5. #385
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    érdemes kicsit jobban odafigyelni:

    Az E85-öt használók figyelmébe ajánlom a következő észrevételeket,amiket Powered Ákival mindketten megtapasztaltunk,a saját ill. az etanolos programmal futó autóinkon .....
    Ez a nem kis probléma a megszokotthoz képest megnövekedett fogyasztás(+2-2,5L),ami kb. idén tavasztól lett hangsúlyos.
    Ezt alátámasztja a szintén mindkettőnk által megtapasztalt,szegény keverékes ,kis terheléses motorüzemekhez tartozó "hebrákolás",ami egy nyitottabb kipufogó rendszerből jól kihallható,és nem zavaró minimális rángatózás is kísérheti....
    A tavalyi benzin-lambda táblákat is idén nyárra dúsabra kellett állítani,hogy minden motorüzem tökéletes legyen...
    Ezekből az következik,hogy az E85-ben nincsen benne a 15% benzin,hanem csak a töredéke(talán-2-5%,ha van egyáltalán),és a nyári nagy párolgása miatt ráadásúl mocskosúl vízezik!! A minősége kútanként erősen változó,de sajna eddig még nem jöttem rá,hogy konkrétan melyik kutaknál tuti szar ill. tuti jobb a minőség...
    Nálam a 20L E85-höz 2 liter 95-ös benzint takonlva,visszatértek a régebben megszokott és reális fogyasztások ...
    Megintcsak ugyan oda jukadunk ki: Mocskosúl átvagyunk baszva az árától kezdve a minőségig mindennel,patkánylyukban élünk...

    http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=415

    Kemény....
    "az a kibaszott kormány azért van ,hogy tekerjed"

  6. #386
    Törzsvendég Corro avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 05.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    190

    Alap

    Pár hete én vissza is álltam benzinre, mert enyhén szólva nem érte meg az e85, érthetetlenül sokat evett az S2, a már nem éppen olcsó alkoholból.


    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    érdemes kicsit jobban odafigyelni:

    Az E85-öt használók figyelmébe ajánlom a következő észrevételeket,amiket Powered Ákival mindketten megtapasztaltunk,a saját ill. az etanolos programmal futó autóinkon .....
    Ez a nem kis probléma a megszokotthoz képest megnövekedett fogyasztás(+2-2,5L),ami kb. idén tavasztól lett hangsúlyos.
    Ezt alátámasztja a szintén mindkettőnk által megtapasztalt,szegény keverékes ,kis terheléses motorüzemekhez tartozó "hebrákolás",ami egy nyitottabb kipufogó rendszerből jól kihallható,és nem zavaró minimális rángatózás is kísérheti....
    A tavalyi benzin-lambda táblákat is idén nyárra dúsabra kellett állítani,hogy minden motorüzem tökéletes legyen...
    Ezekből az következik,hogy az E85-ben nincsen benne a 15% benzin,hanem csak a töredéke(talán-2-5%,ha van egyáltalán),és a nyári nagy párolgása miatt ráadásúl mocskosúl vízezik!! A minősége kútanként erősen változó,de sajna eddig még nem jöttem rá,hogy konkrétan melyik kutaknál tuti szar ill. tuti jobb a minőség...
    Nálam a 20L E85-höz 2 liter 95-ös benzint takonlva,visszatértek a régebben megszokott és reális fogyasztások ...
    Megintcsak ugyan oda jukadunk ki: Mocskosúl átvagyunk baszva az árától kezdve a minőségig mindennel,patkánylyukban élünk...

    http://www.powerfanatics.com/forum/viewtopic.php?t=415

  7. #387
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Én meg ezért nem állok át az E85-re.

  8. #388
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  9. #389
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap

    Szezon elején is saját keverékkel mentek a nagyok, mert a kúton mindig mást kaptak...

    Az meg, hogy drága lesz amint lesz rendes kereslet egyértelmű volt. (Magyarország, így szeretlek)

  10. #390
    Rezidens Richie avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 01.
    Hsz-ok
    701

    Alap

    Kicsit leült a téma, mi újság aki e85-tal megy? Még mindíg nagyon változó a minősége?

  11. #391
    Rezidens Erikaviking77 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 09.
    Hely
    Csopak
    Hsz-ok
    834

    Alap

    Én nem tapasztalatam ilyet. Csak a versenyautóban használjuk, a Corolla jó étvággyal fogyasztja km-ként a ~1 l-t.

    Idézet Richie: Hozzászólás megtekintése
    Kicsit leült a téma, mi újság aki e85-tal megy? Még mindíg nagyon változó a minősége?

  12. #392

    Alap

    Idézet Erikaviking77: Hozzászólás megtekintése
    Én nem tapasztalatam ilyet. Csak a versenyautóban használjuk, a Corolla jó étvággyal fogyasztja km-ként a ~1 l-t.
    Én sem vettem észre változásokat a külömböző kutak között. Van bent egy szélessávú szonda,ha nagy eltérések lennének látnám.

  13. Az alábbiaknak tetszik B.Janika hozzászólása:


  14. #393
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Agipon jó az E85 ! Evo szereti

  15. #394
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2011. 10.
    Hely
    Budapest / Szombathely
    Hsz-ok
    1.991

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    Agipon jó az E85 ! Evo szereti
    én is múltkor agip-on adtam neki felesbe e85-öt, de valahogy picit erőtlenebb lett tőle, mintha a gázreakció megnőtt volna

    -C0pp3rM!n3-
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII F(uckin') Q(uick) MIVEC

  16. #395
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.291

    Alap

    Mert a feles sok neki. 70-30-ba told bele benzin (95-öS) javára, úgy javulni fog a dolog: Mi minden autóban úgy használjuk, programozás nélkül, és semmi probléma nincs velük.
    Ezzel a keverési aránnyal 98 körüli oktán jön ki, de jobban megy mint sima 98-assal.
    Just for Fun

  17. #396
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2011. 10.
    Hely
    Budapest / Szombathely
    Hsz-ok
    1.991

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése
    Mert a feles sok neki. 70-30-ba told bele benzin (95-öS) javára, úgy javulni fog a dolog: Mi minden autóban úgy használjuk, programozás nélkül, és semmi probléma nincs velük.
    Ezzel a keverési aránnyal 98 körüli oktán jön ki, de jobban megy mint sima 98-assal.
    áhá, így világos. kipróbálom, köszi

    -C0pp3rM!n3-
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII F(uckin') Q(uick) MIVEC

  18. #397
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Azért szerintem olvasd el végig a topicot, mielőtt csak úgy etanoloznál...

  19. 2 tagnak tetszik Miki hozzászólása:


  20. #398
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Nem vett észre bárki minőségi eltérést e85-el, tavalyhoz képest?
    Az autóm egyszerűen kb fél sec-el konstans lassabban megy 300-ig mint tavaly.
    Ami még furcsa hogy van elég üzemanyag az af correction 100% (más autónál 0) körül van még alá is be tud menni teljes nyomáson, tavaly meg éppen hogy befért 110-115%-ba közel volt ahhoz hogy kevés legyen mert 120% felett elkezd szegényedni az afr.
    Elvileg minden változatlan tavaly óta a kocsin mégis lassabb 200-ig, meg 250-ig, 3 tizeddel 300-ig meg 5tizeddel.
    Nem tudok másra gondolni mint hogy szarabb az e85 mint tavaly esetleg több benne az ocsmány 95-ös benya mint kéne. Ha több a benzin benne akkor kevesebb kell belőle ezért lehet most jobban elég az üzemanyag mint a múlt évben.
    Ami még változott hogy tavaly vége felé már kifújt a kipufogóm egy kicsit a titan y cső egyik hegesztése elengedett ez meg lett heggesztve, meg friss olaj lett betöltve a motorba de ugyanaz mint volt.
    A program lényegében változatlan és szerintem már nem tudom tovább tökéletesíteni, a max nyomáson megy a max gyújtással ahol még nincs knock.
    Az utolsó remény még némi erő előcsalogatására a wg actuatorok rúdjának rövidebbre állítása amitöl kb 2 tizeddel többet ki tud tartani jó esetben, talán ki tudná tartani a 2bart a mostani 1.8bar helyett 7000-nél.

  21. #399
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Nem vett észre bárki minőségi eltérést e85-el, tavalyhoz képest?
    Az autóm egyszerűen kb fél sec-el konstans lassabban megy 300-ig mint tavaly.
    Ami még furcsa hogy van elég üzemanyag az af correction 100% (más autónál 0) körül van még alá is be tud menni teljes nyomáson, tavaly meg éppen hogy befért 110-115%-ba közel volt ahhoz hogy kevés legyen mert 120% felett elkezd szegényedni az afr.
    Elvileg minden változatlan tavaly óta a kocsin mégis lassabb 200-ig, meg 250-ig, 3 tizeddel 300-ig meg 5tizeddel.
    Nem tudok másra gondolni mint hogy szarabb az e85 mint tavaly esetleg több benne az ocsmány 95-ös benya mint kéne. Ha több a benzin benne akkor kevesebb kell belőle ezért lehet most jobban elég az üzemanyag mint a múlt évben.
    Ami még változott hogy tavaly vége felé már kifújt a kipufogóm egy kicsit a titan y cső egyik hegesztése elengedett ez meg lett heggesztve, meg friss olaj lett betöltve a motorba de ugyanaz mint volt.
    A program lényegében változatlan és szerintem már nem tudom tovább tökéletesíteni, a max nyomáson megy a max gyújtással ahol még nincs knock.
    Az utolsó remény még némi erő előcsalogatására a wg actuatorok rúdjának rövidebbre állítása amitöl kb 2 tizeddel többet ki tud tartani jó esetben, talán ki tudná tartani a 2bart a mostani 1.8bar helyett 7000-nél.


    vagy csak farad a technikad.
    "az a kibaszott kormány azért van ,hogy tekerjed"

  22. #400
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet ricsimae: Hozzászólás megtekintése
    vagy csak farad a technikad.
    kb 6e km van benne motorépítés óta.
    Gondolod ezalatt már el kéne fáradnia?

20. oldal, összesen: 28 ElsőElső ... 101819202122 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva