15. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 5131415161725 ... UtolsóUtolsó
281-300, összesen: 568

  1. #281
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet EVO-010: Hozzászólás megtekintése
    Az egyik (már elvetett) alternatívám volt. Mire betölt a turbó megreggelizel. 5000 felett jön meg a bitang ereje. Ha tényleg az Asszonynak kell, akkor városban bőven elég a gyári LE. Nekem egy ezressel kevesebből még felfüggesztésre is futotta, persze az egy egészen más konfig.
    és miért nem a 750R jelzésű turbóban gondolkoztál ami egy jó strokeren 4k-nál betölt már és cserébe 600+ lóerő...
    Kell egy jó program

  2. #282

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Arra gondoltam hogy elkezdem nézni őket, hátha találok egy jó vételt.
    Igazából arra kéne hogy legyen egy olyan autó amire nem kell annyira vigyázni mint a gtr-re, de azért összkerekes meg el tud menni vele ide oda, de ha már van akkor egy kicsit fejleszteném hogy menjen is.
    Olcsóbb faragni mint a gtr-t az tuti, a váltót illetve a kuplungot is csak meg lehet erősíteni annyira hogy kibirja, azért a gtr váltója is egészen sokat bír a gyárihoz képest. Nem hiszem hogy a gyári Le-nek örülne, meg egyáltalán az egész autónak, de azért néha elmenne vele, szokott azért a gtr-nek is padló gázt adni.
    Neked mennyibe lett a végén ez a 2. autó mire talpraállítottad?

    Subaruból lehet olyan strokerest csinálni hogy 600le és még tartós is tud lenni csak hát az kéziváltós!!
    www.nieszmotorsport.hu
    06 30 9 715 133

  3. #283
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Mosoly

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    és miért nem a 750R jelzésű turbóban gondolkoztál ami egy jó strokeren 4k-nál betölt már és cserébe 600+ lóerő...
    nem is tudom

  4. #284
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    263

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Arra gondoltam hogy elkezdem nézni őket, hátha találok egy jó vételt.
    Igazából arra kéne hogy legyen egy olyan autó amire nem kell annyira vigyázni mint a gtr-re, de azért összkerekes meg el tud menni vele ide oda, de ha már van akkor egy kicsit fejleszteném hogy menjen is.
    Olcsóbb faragni mint a gtr-t az tuti, a váltót illetve a kuplungot is csak meg lehet erősíteni annyira hogy kibirja, azért a gtr váltója is egészen sokat bír a gyárihoz képest. Nem hiszem hogy a gyári Le-nek örülne, meg egyáltalán az egész autónak, de azért néha elmenne vele, szokott azért a gtr-nek is padló gázt adni.
    Neked mennyibe lett a végén ez a 2. autó mire talpraállítottad?
    GTR-nél nem az van, hogy kipuff+CPU tune és közel 600 paci?? nekem ez relatíve olcsónak tűnik

  5. #285
    Rezidens HUN337 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hely
    Balatonalmádi
    Hsz-ok
    1.198

    Alap

    Idézet nferi: Hozzászólás megtekintése
    Subaruból lehet olyan strokerest csinálni hogy 600le és még tartós is tud lenni csak hát az kéziváltós!!

  6. #286
    Rezidens tomcat avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hely
    Tata/Tatabánya
    Hsz-ok
    966

    Alap

    Idézet Sanci: Hozzászólás megtekintése
    Ja nem sok csak 10 centi a gáz helyet a féket kellett volna nyomni, de akkor olyan gyenge időket mennék mint te.
    Ja most néztem az Eringes videókat, tök jók. Tudod, ahol 1 kör alatt kétszer fékezlek ki!

  7. #287
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet tRebroN: Hozzászólás megtekintése
    GTR-nél nem az van, hogy kipuff+CPU tune és közel 600 paci?? nekem ez relatíve olcsónak tűnik
    Az az olcsó is kb 1M.
    A motorműtét meg a turbó meg lesz egy 2-es rá alsó hangon bárhogy is számolom, és akkor csak a legszükségesebbek lesznek kicserélve, semmi hengerfej upgrade meg váltó upgrade.

  8. #288
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap STROKER vs 2.0L

    Helló, elnézést, hogy ujjoncként új témát nyitok, de érdekelne a véleményetek arról, hogy ki szerint mi az előnye és hátránya a "strokeresítésnek". Én elsősorban a 2.3-as strokerre gondolok, habár persze kíváncsi vagyok a 2.1; 2.2-es konfigokkal kapcsolatos megjegyzésekre is. Ha ez a tartalom már teritéken volt más címen, kérem töröljétek.
    Addig is leírom az eddigi ismereteimet a témáról:

    Ha változatlan hengerfej, turbo mellett a 2 literból 2.3-at csinálsz elsősorban az alsó és a közepes tartományban kapsz több teljesítményt, gyorsabban tölt be ugyanaz a turbó, ugyanakkor a maximális teljesítmény nem fog növekedni, sőt..

    A 2.3-as ugyanazzal a turbóval kb ugyanazt a max. teljesítményt fogja leadni, mint a 2.0-ás, de alacsonyabb fordulaton.

    A 2.3-as jobban tolerálja a hegyesebb veztengelyeket, mint a 2.0-es motor.

    A 2.3-as motor sokkal érzékenyebb a kiegyenlítő tengely kiszerelésére.

    Két ugyanolyan max. teljesítményű motor (az egyik 2.3, a másik 2.0) közül a 2.0-asnak lesz jobb az állóhelyzetből való gyorsulása, ugyanakkor a rugalmasságban (pl. 5.-ben eltolva 80-ról) a 2.3-as agyonveri a kétezrest.

  9. #289
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    én mint stroker tulaj azt mondom, hogy a strokernek nincs hátránya.

    Az meg nem igaz, hogy álló rajtból két azonos max teljesítményű kocsi közül a 2 literes fog gyorsulási versenyt nyerni. Pont fordítva.
    Kell egy jó program

  10. Az alábbiaknak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  11. #290
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    én mint stroker tulaj azt mondom, hogy a strokernek nincs hátránya.

    Az meg nem igaz, hogy álló rajtból két azonos max teljesítményű kocsi közül a 2 literes fog gyorsulási versenyt nyerni. Pont fordítva.

    Gyuri mellett szólnék , valóban a gyorsulás nem kérdés a 2.3 stroker nagyon durván gyorsul!
    Olyan lesz tőle mintha egy 5000ccm es szívó motor lenne benne.
    "az a kibaszott kormány azért van ,hogy tekerjed"

  12. #291
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Valahol láttam egy videot, az ugyanolyan teljesítményű kétezrest hasonlították össze az ugyanolyan telj. 2.3-assal, állóhelyzetből menntek, a kétezres mindig elmennt váltásokkor (mindig tovább tudta forgatni a motort ugyanabban a fokozatban) egy kicsit a nagyobb löketesnek, 400 m-en már összejött egy autónyi. Utána volt egy olyan mérés, hogy 3. fokozatból kétezres fokozatból indúltak egy adott vonalnál egyszerre, a 2.3-as kb. 4-5 autónyit elmennt a kissebbnek.
    Pont van a timeslipen két azonos teljesítményű evo (400 whp), az egyik 2.0-as, a másik 2.3-as:
    http://www.timeslip.hu/virtualisvers...er=1p8et&scope=
    látható, hogy váltásokkor elmegy a kisebb, ugyanakkor itt nem annyira látható a különbség, mert szerintem a 2.3-as 5 sebességes, a másik pedig 6 sebeséges, így sokszor amúgy sem egyszerre váltanának. Viszont jól látható 1.-ben és 3-ban amiről beszélek. Amúgy ha nem nézzük a váltásokat teljesen egyszerre gyorsúlnának.
    Szerintem egyébként a strokeresnek hosszabb váltó kellene és akkor ki lehetne mindezt küszöbölni. Utcai használatban véleményem szerint a strokeres a jobb, pályán az eredmény erősen függ a pálya jellegétől, dragban pedig a kissebb a nyerőbb. Amúgy összeségében a strokeres tetszik jobban.
    Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 03. 04. 16:47-kor

  13. #292
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Jó, akkor még egyszer: nekem van ilyen gépem, tehát nem matekolok, vagy neten kotorászok, hanem tapasztalatból leírom.

    Történelem: Ugyan olyan turbóval (evo9 16g) széria 2 literen csinált a kocsim 365 lovat, majd strokerrel csinált 420-at. Eközben a nyomaték megnőtt több mint 200 Nm-ernyit- no comment

    Nincs kérdés!

    Az más kérdés, és talán ott sántít a példám egy kicsit, hogy nem építettem kovácsolt kettő literes motort. De ilyet meg itt az Attila csinált, meg lehet nézni.

    A stroker mindig előbb tölt be és mindig nagyobb a nyomaték, és egy kocsit mindig a pillanatnyi nyomaték gyorsít. A lóerő egy nem létező szám a nyomatékból van szorozva a fordulat arányában- igazából úgy kéne hívni, hogy fordulaton nyomaték- mert pont azt mondja, hogy egy bizonyos fordulaton mennyi a nyomatékod. Ezért kulturáltabb autó katalógusa megadja azt, hogy adott LE érték mennyi rpm-nél jelentkezik.

    Lehet egy kocsi 400 lovas 5000nél strokerrel, vagy lehet egy kettő literes 400 lovas 6000-nél. A kettő közt CSAK annyi a különbség, hogy 5000 fordulatnál a 400 ló sokkal nagyobb nyomatékot kíván, mint 6000nél a 400 ló.

    LE = (fordulat x nyomaték) / 5252

    azaz 5000 rpm-hez: 420 Nm kell a 400 lóerőhöz,
    6000-nez: 350 Nm kell

    Könnyű látni, hogy egy kocsi ami 420 Nm-ert tud 5000 fordulatnál és ezzel 400 lovas sokkal jobban gyorsul már addig a fordulatig is, mert folyamatosan magasabb nyomatékot állít elő mint az a kocsi amelyik 6000 fordulaton éri el a 400 lóerőt.

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Valahol láttam egy videot, az ugyanolyan teljesítményű kétezrest hasonlították össze az ugyanolyan telj. 2.3-assal, állóhelyzetből menntek, a kétezres mindig elmennt váltásokkor (mindig tovább tudta forgatni a motort ugyanabban a fokozatban) egy kicsit a nagyobb löketesnek, 400 m-en már összejött egy autónyi. Utána volt egy olyan mérés, hogy 3. fokozatból kétezres fokozatból indúltak egy adott vonalnál egyszerre, a 2.3-as kb. 4-5 autónyit elmennt a kissebbnek.
    Pont van a timeslipen két azonos teljesítményű evo (400 whp), az egyik 2.0-as, a másik 2.3-as:
    http://www.timeslip.hu/virtualisvers...er=1p8et&scope=
    látható, hogy váltásokkor elmegy a kisebb, ugyanakkor itt nem annyira látható a különbség, mert szerintem a 2.3-as 5 sebességes, a másik pedig 6 sebeséges, így nem sokszor amúgy sem egyszerre váltanának. Viszont jól látható 1.-ben és 3-ban amiről beszélek. Amúgy ha nem nézzük a váltásokat teljesen egyszerre gyorsúlnának.
    Szerintem egyébként a strokeresnek hosszabb váltó kellene és akkor ki lehetne mindezt küszöbölni. Utcai használatban véleményem szerint a strokeres a jobb, pályán az eredmény erősen függ a pálya jellegétől, dragban pedig a kissebb a nyerőbb. Amúgy összeségében a strokeres tetszik jobban.
    Kell egy jó program

  14. #293
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Ez kétségtelenül így van, de ettől függetlenül meggyőződésem, hogy a strokeres 4g63-nak mindenképpen egy más osztású (hosszabb) váltóáttét lenne az ideálisabb és az a minimális hátránya a nem optimális váltóáttétből következik. A 365/420-as lóerőszámot valóban akkor lehetne pontossabban összehasonlítani, hogy ha 2 literes korában is kihoztál volna minden a motorból.
    Mindenesetre érdekes, hogy ebben a timeslipes példában a 2.3-asnak -ugyanolyan teljesítmény mellett- jóval nagyobb turbója van (ha nem tévedek akkor egy HKS GT3037S, ami egy garrett 3076-nak felel meg), mig az 2 literest talán "csak" egy 20g-s IX-es turbó hajtja. Az is furcsa persze, hogy egy cserélt hideg oldalas IX-es turbóból hogyan lehet 400 keréklovat kihozni.
    Szerintem egyébként ugyanazzal a turbóval több maximális teljesítményt lehet kihozni egy 2.0-ből, mint egy 2.3-ból, de csak amiatt mert a kétezrest jóval jobban meglehet forgatni, nem véletlen, hogy a legeredményesebb gyorsulásra épített evok mind 2.0-sok, sőt ha megnézed a AMS vagy másik nagyobb evo tuner honlapját, akkor látható, hogy dragra mindegyik az alacsonyabb lökettérfogatút ajánlja.
    Ha már itt tartunk megjegyzem, hogy Fapuma is jobban járt volna dragra egy kovácsolt 2.0-es motorral, mint a jelenlegi épített 2.3-asával.
    Attila projektjéről nem tudok semmit. Ugyanazzal a turbóval hajtotta meg kétezres korában, mint strokeresen?

  15. #294
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Tök jó! Mindent tudsz ;-)
    Kell egy jó program

  16. #295
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    csak annyit szólnék hozzá hogy azt a 2.3 motort is meg lehet forgatni rendesen csak turbó kell hozzá ! azért egy 7500 kell tudnia forogni egy strokernek ha van hozzá megfelelő méretű turbó ! Az, hogy dragra jobb a 2.0 annyiból igaz szerintem hogy egy igazi drag autóra GT40++ turbó való ami képes tolni 9500rpm ig ami egy stroker motornak halál a dugattyú sebesség miatt ! Ha kőkemény drag motor akkor már csak ez miatt 2.0 - vagy 2.1 motor .
    3076 turbóval azért simán el van egy 2.3 moci .

  17. #296
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Összevontam a témát a már létező Stroker topic-kal.

  18. 2 tagnak tetszik Miki hozzászólása:


  19. #297

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Ez kétségtelenül így van, de ettől függetlenül meggyőződésem, hogy a strokeres 4g63-nak mindenképpen egy más osztású (hosszabb) váltóáttét lenne az ideálisabb és az a minimális hátránya a nem optimális váltóáttétből következik. A 365/420-as lóerőszámot valóban akkor lehetne pontossabban összehasonlítani, hogy ha 2 literes korában is kihoztál volna minden a motorból.
    Mindenesetre érdekes, hogy ebben a timeslipes példában a 2.3-asnak -ugyanolyan teljesítmény mellett- jóval nagyobb turbója van (ha nem tévedek akkor egy HKS GT3037S, ami egy garrett 3076-nak felel meg), mig az 2 literest talán "csak" egy 20g-s IX-es turbó hajtja. Az is furcsa persze, hogy egy cserélt hideg oldalas IX-es turbóból hogyan lehet 400 keréklovat kihozni.
    Szerintem egyébként ugyanazzal a turbóval több maximális teljesítményt lehet kihozni egy 2.0-ből, mint egy 2.3-ból, de csak amiatt mert a kétezrest jóval jobban meglehet forgatni, nem véletlen, hogy a legeredményesebb gyorsulásra épített evok mind 2.0-sok, sőt ha megnézed a AMS vagy másik nagyobb evo tuner honlapját, akkor látható, hogy dragra mindegyik az alacsonyabb lökettérfogatút ajánlja.
    Ha már itt tartunk megjegyzem, hogy Fapuma is jobban járt volna dragra egy kovácsolt 2.0-es motorral, mint a jelenlegi épített 2.3-asával.
    Attila projektjéről nem tudok semmit. Ugyanazzal a turbóval hajtotta meg kétezres korában, mint strokeresen?
    Lehet, de az is lehet hogy nem.
    Amikor vettem az autót akkor még utca/verseny fronton üzemelt és amikor a gyári motorbelső lecsapágyasodott el is tört az egyik gyári hajtókar...és azzal a blokkal akkor az a döntés született hogy 2.3 lesz a sérülései miatt.Ha lenne keretem akkor szívesen kipróbálnék egy komplett 2.0 kovácsolt motort és egy 2.6-ost is ami a max lehet és akkor ott állna a polcon és kipróbálhatnám.
    Én döntök és hajlandó vagyok olyat csinálni amit más nem próbált vagy nem megszokott, mert hameg bejön akkor nagy előny, ha nem akkor is megy valahogy.
    Azt gondolom hogy a hazai Drag sportág hobbi, akkor is ha MNASZ meg EB is van.Mert ha megyek 3 versenyen akkor 3. vagyok ha azokon jól szerepelek, ha megek a kb 8-10-en ami a bajnokság része akkor is ezzel a konfiggal is a kategóriámban csak 3....akkor meg hova küzdjek gyorsan pénzt nem kímélve.
    Ahhoz hogy a kategóriámban első legyek 1000lovas autó kellene ezzel a súllyal....vagy 800 kiló 800 ló..jelenleg amire nincs keret és nem is éri meg ezt profin,rendesen csinálni, se pénz se több siker nincs benne mint eddig volt...nyertem én már mindent amit lehet ebben a sportágban az én szintemen.Már csak az van hogy gyorsabb legyen az autó, meg az élvezet amit a verseny közbeni adrenalin nyújt.
    Azaz a 2.3 stroker próbában vagyok még érdekelt.Ebben az évben lesz a teteje a 2.3 projectnek ezzel a konfiggal.
    Ha ez a motor elhal akkor a következő döntés hogy megcsinálom a 2.0 környéke amerikai modellt, vagy kipróbálom a 2.6ot? :-) Még nem tudom.
    Lényeg, nem vagyok hajtva jelenleg sem.Mivel nincs erre sok pénzem ezért lassabban haladok időben, de élvezem amikor jut erre időm.

    A 2.0-án gyári turbó volt, utána 3076, de csak 1.3-1.5-el volt lőve hogy ne törjön el.
    2.3-on lett 2 bárral lőve, most GT35R van.Nekem nincs összehasonlítási alapom hasonló konfiggal 2.0 és 2.3 között.

    Most épp könnyítünk a kasztnin.Idénre a lökettérfogat, turbó, nyomás, E85....stb standard.A motor nem erősödik mert nincs rá keret.
    Idén a váltó és a 2 bárral gyújtáserősítővel és kipakolt kasztnival lehet gyorsabb és 10-es idős.
    Utána ha lesz pénzem még GT42 vagy akármire + ahhoz való motorbelsőre....akkor jövő évre talán lehet 9-es szintű, de semmi sem biztos.

    Hameg valami nagyobb dolog lepusztul az idény elején akkor félretolom és költök inkább nyaralásra, családra...stb mint erre a sok örömet adó, sok kupás, sikeres autóra ami most már nem ér annyit ráköltésben mint azelőtt amikor szűz volt ez a területem:-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  20. #298
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Lehet, de az is lehet hogy nem.
    Amikor vettem az autót akkor még utca/verseny fronton üzemelt és amikor a gyári motorbelső lecsapágyasodott el is tört az egyik gyári hajtókar...és azzal a blokkal akkor az a döntés született hogy 2.3 lesz a sérülései miatt.Ha lenne keretem akkor szívesen kipróbálnék egy komplett 2.0 kovácsolt motort és egy 2.6-ost is ami a max lehet és akkor ott állna a polcon és kipróbálhatnám.
    Én döntök és hajlandó vagyok olyat csinálni amit más nem próbált vagy nem megszokott, mert hameg bejön akkor nagy előny, ha nem akkor is megy valahogy.
    Azt gondolom hogy a hazai Drag sportág hobbi, akkor is ha MNASZ meg EB is van.Mert ha megyek 3 versenyen akkor 3. vagyok ha azokon jól szerepelek, ha megek a kb 8-10-en ami a bajnokság része akkor is ezzel a konfiggal is a kategóriámban csak 3....akkor meg hova küzdjek gyorsan pénzt nem kímélve.
    Ahhoz hogy a kategóriámban első legyek 1000lovas autó kellene ezzel a súllyal....vagy 800 kiló 800 ló..jelenleg amire nincs keret és nem is éri meg ezt profin,rendesen csinálni, se pénz se több siker nincs benne mint eddig volt...nyertem én már mindent amit lehet ebben a sportágban az én szintemen.Már csak az van hogy gyorsabb legyen az autó, meg az élvezet amit a verseny közbeni adrenalin nyújt.
    Azaz a 2.3 stroker próbában vagyok még érdekelt.Ebben az évben lesz a teteje a 2.3 projectnek ezzel a konfiggal.
    Ha ez a motor elhal akkor a következő döntés hogy megcsinálom a 2.0 környéke amerikai modellt, vagy kipróbálom a 2.6ot? :-) Még nem tudom.
    Lényeg, nem vagyok hajtva jelenleg sem.Mivel nincs erre sok pénzem ezért lassabban haladok időben, de élvezem amikor jut erre időm.

    A 2.0-án gyári turbó volt, utána 3076, de csak 1.3-1.5-el volt lőve hogy ne törjön el.
    2.3-on lett 2 bárral lőve, most GT35R van.Nekem nincs összehasonlítási alapom hasonló konfiggal 2.0 és 2.3 között.

    Most épp könnyítünk a kasztnin.Idénre a lökettérfogat, turbó, nyomás, E85....stb standard.A motor nem erősödik mert nincs rá keret.
    Idén a váltó és a 2 bárral gyújtáserősítővel és kipakolt kasztnival lehet gyorsabb és 10-es idős.
    Utána ha lesz pénzem még GT42 vagy akármire + ahhoz való motorbelsőre....akkor jövő évre talán lehet 9-es szintű, de semmi sem biztos.

    Hameg valami nagyobb dolog lepusztul az idény elején akkor félretolom és költök inkább nyaralásra, családra...stb mint erre a sok örömet adó, sok kupás, sikeres autóra ami most már nem ér annyit ráköltésben mint azelőtt amikor szűz volt ez a területem:-)
    A 2.6-ost szerintem ne próbáld ki
    Egyébként ha nem tévedek akkor létezik már a BC-nek 2.7-ese is, igaz már a 4g64 blokkra. Tény, hogy nagy teljesítményhez nagy turbó kell, a nagy turbonak meg nagy fordulatszám kell, a stroker ezt meg nem szereti. Ha tovább akarsz majd egyszer lépni mindenképpen a 2.0-at lődd be.

  21. #299

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    A 2.6-ost szerintem ne próbáld ki
    Egyébként ha nem tévedek akkor létezik már a BC-nek 2.7-ese is, igaz már a 4g64 blokkra. Tény, hogy nagy teljesítményhez nagy turbó kell, a nagy turbonak meg nagy fordulatszám kell, a stroker ezt meg nem szereti. Ha tovább akarsz majd egyszer lépni mindenképpen a 2.0-at lődd be.
    Hát igen.Majd tartsunk ott egyszer.Minden csak az anyagiak kérdése, a többit már kitalálták.
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  22. #300
    Rezidens RSTom avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.601

    Alap

    Szerintem meg egy EVO-t nem gyorsulásra kell használni annál sokkal de sokkal jobb AUTÓ!!
    '92 Acura NSX red/blk
    '05 Evo VIII RS - eladva :-(

  23. 5 tagnak tetszik RSTom hozzászólása:


15. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 5131415161725 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva