20. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 101819202122 ... UtolsóUtolsó
381-400, összesen: 568

  1. #381
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

  2. #382
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    ez egy evo??? mert ha igen akkor már jöhetne is
    Kell egy jó program

  3. #383
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    ez egy evo??? mert ha igen akkor már jöhetne is
    Az bizony, egyik haveromé, kiváncsi vagyok milyen konfigot tippeltek. Annyit segítek, hogy a mérés 2.0 baron, E85-el történt.

  4. #384
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Az bizony, egyik haveromé, kiváncsi vagyok milyen konfigot tippeltek. Annyit segítek, hogy a mérés 2.0 baron, E85-el történt.
    mivel 5k előtt be fúj, szerintem egy gtx 3076 vagy valami hasonló pl precision 5858 v 6262, vagy bullseye turbóról van szó. A köbcentit nagyon nehéz be tippelni, szerintem nem 2.3-as mert az hamarabb be fújna talán.
    Kell egy jó program

  5. #385
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    viszont majd 1000 newtonos, szóval lehet még is stroker- fasz tudja- minden esetre agyament jó kis kocsi lehet!!!
    Kell egy jó program

  6. #386
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    viszont majd 1000 newtonos, szóval lehet még is stroker- fasz tudja- minden esetre agyament jó kis kocsi lehet!!!
    elég ritka konfigja van, gtx 3076 nem lehet, mert az nem termel ennyi lovat

  7. #387
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Csatolmány 1310


    Evo 8 USDM
    Zöld: 2.0 liter, gyári minden, kivéve AEM ECU, 3 colos kipufogó, leömlő, 1,6 bar
    Kék: 2.0 liter, 272-es Cosworth tengelyek, leömlő, kipufogó, GT3071R, 1.8 bar
    Piros 2.3 liter, portolt fej, 1mm oversize szelepek, minden más ugyanaz, mint a kéknél, 2,0 bar
    Egyértelműen piros

  8. #388
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    elég ritka konfigja van, gtx 3076 nem lehet, mert az nem termel ennyi lovat
    elárulod, vagy szuper titkos és csak bosszantasz vele ?
    Kell egy jó program

  9. #389
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    jobban megnézve egyébként inkább tűnik a dolog kacsának, mint egy evo mérésének...
    Kell egy jó program

  10. #390
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    elárulod, vagy szuper titkos és csak bosszantasz vele ?
    Dehogy titkos és nem is kacsa, szóval :

    Persze, hogy stroker, ezért is tettem a stroker topikba , amúgy meg egy kétliteres az életbe nem termelne ekkora nyomatékot.
    Sőt ekkora teljesítményt ilyen relatíve alacsony fordulaton leadni, szintén nem tudna soha egy 2.0.
    2.4LR Buschur, GT4202 , meg nyílván a többi hozzávaló hozzá. Vezettem a kocsit, harmadikba elforog a kereke ahogy megjön a nyomás.

  11. Az alábbiaknak tetszik kormendi hozzászólása:


  12. #391
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Dehogy titkos és nem is kacsa, szóval :

    Persze, hogy stroker, ezért is tettem a stroker topikba , amúgy meg egy kétliteres az életbe nem termelne ekkora nyomatékot.
    Sőt ekkora teljesítményt ilyen relatíve alacsony fordulaton leadni, szintén nem tudna soha egy 2.0.
    2.4LR Buschur, GT4202 , meg nyílván a többi hozzávaló hozzá. Vezettem a kocsit, harmadikba elforog a kereke ahogy megjön a nyomás.
    ez viszont akkor fel vet egy érdekes kérdést: ha ez egy gt42-es csiga tudása, akkor lóban ugyan ez ki jön egy gtx35-os csigával nem? Csak az még lehet hamarabb betöltene...
    Kell egy jó program

  13. #392
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    ez viszont akkor fel vet egy érdekes kérdést: ha ez egy gt42-es csiga tudása, akkor lóban ugyan ez ki jön egy gtx35-os csigával nem? Csak az még lehet hamarabb betöltene...
    Erre az a válasz, hogy ez egy Gt42 tudása egy 2.4-es motoron, ha ugyanezt a csigát egy forgós 2 literesre tennénk, a megfelelő háttérrel, akkor akár 900 lóerőt is le tudna adni, de mivel a 2.4-est az életben nem fogják (meg nem is lehet) megforgatni 9 ezerre, ezért ilyen relative alacsony fordulaton (7 ezren) ennyit tud. Ezen kívül pedig megint előjönnek még azok a problémák amiket korábban fejtegettem, aminek az a lényege, hogy a strokeres motornak jóval nagyobb (a 2.4-nem meg pláne) a belső mechanikai ellenálása, mint egy 2 literesnek (ha ez nem így lenne, akkor a drag evok mind strokeresek lennének).
    Egy másik haveromnak (sok evos haverom van ) kétliteres evo 9-e van, GTX35-el, E85-el, 8.000-es fordulaton! adott le 2,2 baron 685 lóerőt (főtengelyen).
    Szerintem ez a 2.4 Buschur motor egy GTX35 csigával, ugyanezen nyomáson, valahol 600-650 főtengelylóerőt adna "csak" le.
    Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 06. 25. 06:10-kor

  14. #393
    Törzsvendég Ati46 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hely
    Győr
    Hsz-ok
    204

    Alap

    Körmendi
    Én csak azt nem értem, az összes haverodnak baszott erős strokeres evoja van , itt óriási eszmefuttatást tartasz, de a tiedet nem tudták rendesen megcsinálni, olyannyira hogy el is kellett adni.
    érdekes!
    Lehet a szerelőnek is le kellett volna rajzolni zsírpappíra a görbet amit jó lett volna neked
    Sajnos elfogyott a pattogatott kukoricám

  15. #394
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet Ati46: Hozzászólás megtekintése
    Körmendi
    Én csak azt nem értem, az összes haverodnak baszott erős strokeres evoja van , itt óriási eszmefuttatást tartasz, de a tiedet nem tudták rendesen megcsinálni, olyannyira hogy el is kellett adni.
    érdekes!
    Lehet a szerelőnek is le kellett volna rajzolni zsírpappíra a görbet amit jó lett volna neked
    Sajnos elfogyott a pattogatott kukoricám
    Attikám!
    Két falat pattogatott kukorica között libbenj már oda a géphez és áruld már el, hogy hány haveromnak van strokeres gépe, mert én csak egyről tudok. Mielött megpóbálsz okos lenni, olvasd már végig azt amihez hozzászolsz, mert tudod, hogy a nagy akarásnak mi lesz a vége, habár igaz, hogy zacskóval a kézben azért be vagy biztosítva

  16. #395
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Janika meg aztán főleg tudna mit írni a témában, úgy tudom saját fejlesztésű strokert használ a saját evóján, biztos vagyok benne, hogy nagy szakértője a témának.
    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Tüzetesen utána olvastál a témának, de egy valami úgy tűnik, hogy mégis kimaradt a sorból, a 93-as löketű dízel főtengelyes "olcsó" 2,2-es stroker.
    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    ezt honnan is hagytam ki?
    Felsoroltad a létező majdnem összes verziót, linkeltél a nagyvizen túlról, tartottál egy nagyon hasznos doktori disszertációt a témáról, írtad, hogy jó lenne tudni valamit a Jani féle strokerről, erre én említettem, hogy ez idáig kimaradt a sorból, mert nem nagyon volt szó a gyári mitsubishi dízel főtengelyből építhető 93mm-es löketű 2,2-es strokerről

    ui: kicsit pökhendi a stílusod, de amúgy jó dologokat írsz, élő szóban biztos más lenne, gyere majd el egy találkozónkra
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  17. #396
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    GTX még nem volt szerintem 2010-ben
    2009-ben mutatták be és 2010 elejétől már elérhető volt elvileg.
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  18. #397
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Felsoroltad a létező majdnem összes verziót, linkeltél a nagyvizen túlról, tartottál egy nagyon hasznos doktori disszertációt a témáról, írtad, hogy jó lenne tudni valamit a Jani féle strokerről, erre én említettem, hogy ez idáig kimaradt a sorból, mert nem nagyon volt szó a gyári mitsubishi dízel főtengelyből építhető 93mm-es löketű 2,2-es strokerről

    ui: kicsit pökhendi a stílusod, de amúgy jó dologokat írsz, élő szóban biztos más lenne, gyere majd el egy találkozónkra
    Ja, hogy akkor ez úgy került a képbe, hogy Janikának van ez a diesel főtengelyes konfigja? Én semmit konkétumot nem tudtam erről, csak annyit amit írtam. Egyébként ha jól emlékszem nem én hanem talán Gergő tartott felsorolást a strokerekből, én mindig következetesen csak az alap kétliteresről, meg a 100-as 2.3-ról írtam. Sajnálom, hogy Janika eddig nem szólt hozzá a témához, habár meg is értem egyben.
    Kétségtelen, hogy így írásban számos embernek félreérthető a stílusa, más, mint a való életben ezt én is így gondolom, de éppen emiatt szerintem nagyobb tűrőképességet is kellene egyeseknek (nem rád gondolok) mutatni. Találkozóra, persze én is szívesen elmennék, most csak ideiglenesen vagyok itthon, hamarosan megyek vissza dolgozni.
    Bőven lenne még mit írni ebben a témában, mert bőven van hozzá még anyag, kérdés, hogy van-e értelme.

  19. #398
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    557

    Alap

    No offense, de egyszer asszongya, hogy:

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Egy másik haveromnak (sok evos haverom van ) kétliteres evo 9-e van, GTX35-el, E85-el, 8.000-es fordulaton! adott le 2,2 baron 685 lóerőt (főtengelyen).
    aztán meg...

  20. #399
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    557

    Alap

    ... aztán meg azt, hogy:

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Attikám!
    Két falat pattogatott kukorica között libbenj már oda a géphez és áruld már el, hogy hány haveromnak van strokeres gépe, mert én csak egyről tudok.
    Értem én, hogy az egyik strokeres a másik meg nem, de azért egy picit lehetne visszafogottabban. Általában ezen a fórumon nem ez a jellemző "lendület"..

    Peace and rock and roll.

    TéZé

  21. Az alábbiaknak tetszik TéZé hozzászólása:


  22. #400
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet TéZé: Hozzászólás megtekintése
    ... aztán meg azt, hogy:



    Értem én, hogy az egyik strokeres a másik meg nem, de azért egy picit lehetne visszafogottabban. Általában ezen a fórumon nem ez a jellemző "lendület"..

    Peace and rock and roll.

    TéZé
    Hát akkor mégis csak igazam volt és csak egy strokeres ismerősöm van
    De egy kis türelmet..

20. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 101819202122 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva