22. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 122021222324 ... UtolsóUtolsó
421-440, összesen: 568

  1. #421
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Csatlakozom az előttem szólokhoz, kérjük vissza a kézzel rajzolt grafikont, amin be van/lesz jelölve a hasznos fordulatszám tartomány, így akkor most már ki fogjuk tudni számolni a görbe alatti területeket, s végre pontosan látni fogjuk a különbséget a 2L vs 2,3L között
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  2. #422
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet Erikaviking77: Hozzászólás megtekintése
    Annyi (majdnem) okosságot olvastam itt, mint 1 év alatt az egész fórumon.
    Ugyan itt off, de jó ötleteket szívesen vennék, hogy lehetne a Corollánkon egy picit még faragni. Biztosan sokan tudják, hogy széria (elég forgós) 4AGE motorból van 2,3-as Saab Garett turbóval (nem Aeron-n volt), többet nem tudok a turbóról. Azért lett ez, mert ez volt a satupad alatt, de egész jól működik. Kb 3000 fordulattól (az alatt ugye versenyen nem nagyon van fordulat) a legkissebb gázadásra betölti az 1,2 bárt és akár meddig tartja 34-es szűkítővel (a gázreakció talán jobb is lett szűkítővel). Akkor lenne még jobb, ha picit finomabban indulna el, ami ALS-el nem tudom egyáltalán lehetséges-e. Hiszen pont ezt szeretjük az ALS-ben. És még jobb lenne ha 5000-7400 között még venne egy nagyobb levegőt és rátenne még. Most is gond nélkül leforog, de hosszú egyeneskben ez még jól jöhetne 4.-5.-ben. Egyébként utcán elzárt pótlevegővel teljesen barátságos a teljesítményleadás, nincs semmi turbólyuk sehol. A Kulin Feri programozta, ő szerinte szűkítővel pont fent nem tudunk már erősíteni, alul meg rwd-re nem kell több, hiszen ez nem drift kocsinak készült. Olyasmiben gondolkozunk, hogy sebességjelet veszünk és nagyobb sebességnél növeljük a nyomást, mondjuk 3. fokozattól (kb 100 km/h felett), mert ott már van tapadás. De ettől nem lesz a motor fent erősebb, meg lehet nagyobb nyomást meg sem bírna tartani. Most is egész forgós a motor, sokan azt hiszik 8-9000-en használjuk. Vagy egy kicsit a sürítésre kéne rátenni esetleg akkor fent erősebb lehetne?
    Nem akarunk új motort csilliárdokért,én is láttam a 420 le-s 1,6-os hacsit, de ezek rallyra nem használhatók szerintem. Egy jól kezelhető egyenletesebben erősödő teljesítményleadású lenne a tutti. Ha újat csinálnánk akkor is ilyen motort csinálnánk esetleg spéci hajtókarral + kovácsolt dugóval.

    Szia !

    Szűkítővel ( főleg a 34mm ) ne várj csodát fent fordulaton.. megöli az összes turbót ! Sajnos normális hogy 5000-nél fogy, le adja a max lóerőt ! Az összes N-es Mitsut elhúzzák 4700-5200 fordulat körül és inkább nyomatékból mennek vele
    Viszont amit írtál sebesség jel levétele és ezáltal a fokozatonkénti nyomás szabályozással egészen biztosan lehetne még hozni egy kicsit!

  3. #423
    Rezidens Erikaviking77 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 09.
    Hely
    Csopak
    Hsz-ok
    834

    Alap

    Köszi!

    Nemsokára bent lesz az új futómű, ha kell még fejleszteni jövőre (sajnos 6-8 hengeres szívó motorokben semmi szűkítő nem kell) ezt a sebességjeles dolgot lépjük meg. Aztán majd kiderül volt-e tartalék még az eddig problémamentes mechanikában .

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    Szia !

    Szűkítővel ( főleg a 34mm ) ne várj csodát fent fordulaton.. megöli az összes turbót ! Sajnos normális hogy 5000-nél fogy, le adja a max lóerőt ! Az összes N-es Mitsut elhúzzák 4700-5200 fordulat körül és inkább nyomatékból mennek vele
    Viszont amit írtál sebesség jel levétele és ezáltal a fokozatonkénti nyomás szabályozással egészen biztosan lehetne még hozni egy kicsit!

  4. #424
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap grafikon

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Csatlakozom az előttem szólokhoz, kérjük vissza a kézzel rajzolt grafikont, amin be van/lesz jelölve a hasznos fordulatszám tartomány, így akkor most már ki fogjuk tudni számolni a görbe alatti területeket, s végre pontosan látni fogjuk a különbséget a 2L vs 2,3L között
    csatlakozom én is : legyél szíves, tedd vissza a rajzot.

    pár napig nem volt időm idelátogatni és emiatt sok,számomra fontosnak/érdekesnek tűnő infó veszett el. nem mindenki beszél/ír/olvas anyanyelvi szinten külföldiül , már csak emiatt is, de nem kizárólag emiatt, érdemes lenne szakmai jellegű, pozitív hangvételű és valós tudást tartalmazó hozzászólásokat olvasni. a műhelytitkokat...esetleges, saját,drága pénzen 'szerzett' tapasztalatokat... sokan őrzik meg maguknak, így, a magamfajta laikus,de érdeklődő személy tovább tévelyeg/bolyong a 'félhomályban'...
    köszönöm

    ui. az egy másik dolog, hogy amíg valakit nem ismer meg - IRL- egy már összeszokott, jól működő közösség,addig némiképp 'bizalmatlan' az 'idegennel'... ez szerintem természetes ,emberi viselkedés. a virtuális kapcsolattartásnak számos előnye mellett, van néhány hátránya is: például könnyen félreérthető tud lenni... ezt tudni kell jól/könnyedén kezelni. kár lenne 'besértődni' apróbb félreértéseken v. nézetkülönbségeken. SZVSZ személyeskedésre a jelenlévők túlnyomóan nagy része nem kíváncsi, de izgalmas/érdekes ,szakmai és észérveken alapuló beszélgetésre/vitára/tapasztalatcserére annál inkább


  5. #425
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Srácok, fiúk, lányok

    Örülök, hogy így útólag ennyi ember érdekesnek találta az írást, de azért megjegyzem, hogy ha korábban kaptam volna pozitív visszajelzést (akár "lájkolás" formájában) erről, akkor vlsz nem töröltem volna a hszt-okat. A témát nem fogom folytatni, egyrészt azért mert elmennt tőle a kedvem, másrészt már időm sincsen rá, a hétvégén visszautazom és ezt pár napot nem gépeléssel akarom tölteni. Ugyanakkor a "sajtpapírt" vissza fogom tenni hamarosan, a hozzá tartozó kommenttel. A törölt hozzászólásaimat sem fogom újraírni, mert ez nagyon sok időbe tellne. Rákérdeztem az adminnál, hogy ezek végérvényesen törlődtek-e vagy pedig visszaállíthatóak-e, még nem kaptam erre választ, de amennyiben esetleg visszaállíthatók akkor kérem az admint, hogy ezeket tegye vissza.

  6. 6 tagnak tetszik kormendi hozzászólása:


  7. #426
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Visszaállíthatók! Csak szólj, és csinálom.

  8. #427
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Visszaállíthatók! Csak szólj, és csinálom.
    Igen, akkor állítsd vissza öket, köszönöm.

  9. #428
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.010

    Alap

    Jo kis olvasmany ez,meg ha a fele nekem kinai is,de lehet tanulni belöle.

  10. #429
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Igen, akkor állítsd vissza öket, köszönöm.
    Elvileg kész, melós volt, ha valamit kihagytam, szóljatok.

    Remélem most már szent a béke, lehet barátkozni, fb-n jelölgetni, sörözni, ízlés szerint

  11. Az alábbiaknak tetszik Miki hozzászólása:


  12. #430

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Elvileg kész, melós volt, ha valamit kihagytam, szóljatok.

    Remélem most már szent a béke, lehet barátkozni, fb-n jelölgetni, sörözni, ízlés szerint

    kormendi új bejegyzése: Miki, bocs hogy sok melód volt vele, de meggondoltam magam és újra kitöröltem mindet:-DDDDDD
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  13. 3 tagnak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  14. #431

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Igen, akkor állítsd vissza öket, köszönöm.
    Gyere ki a japcarfestre, lesz ott biztosan sok evós :-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  15. #432
    Törzsvendég Ati46 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hely
    Győr
    Hsz-ok
    204

    Alap

    off de leírom, aztán majd töröljétek, vagy nem tudom

    Na hol is kezdjem.

    kormendi
    Sajnálom, hogy megsértődtél.
    Utólag olvasva, alá írom, nem kicsit sarkított volt a hozzászólásom, viszont nem személyeskedésnek szántam, azt hittem, veszed a lapot...
    De nem.
    Mondjuk, a neten sok minden ferdül, más másképpen olvassa az ember....
    Ez úton tényleg elnézést kérek ha ez nyomta le a turbócsövet
    Én mondjuk nem nagyon láttam, hogy mindenki azt írta volna, hogy mennyire vágja a témát, ahogy te említetted.
    Szerintem egy kicsit te is túlreagálod a dolgot.
    És a végén.
    Tényleg kíváncsi voltam/vagyok, hogy mondjuk ekkora tudással a hátad mögött, nem sikerült megépítened az autódat rendesen.
    Szerintem abból más is tanulna.
    KB ennyi

    Névvel:Szita Attila

  16. 8 tagnak tetszik Ati46 hozzászólása:


  17. #433
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Hihi de érdekes hogy leült a topic

    Tagnap mesélte Tarlós, hogy programozott a baltikumban egy 1000 LE-s Evo-t. Drag kocsi, 2,2-es stroker, GT42-es turbó de nem is ott ahol gyárilag van, 9000-ig forog, egy 1000-es és egy 1600-as injector hengerenként, le van könnyítve mint állat és ultra időket megy! (9-en belül ha jól emlékszem, az létezik?) 120 oktános USA versenybenyával. 200-ra 5,5-öt gyorsul.

  18. Az alábbiaknak tetszik Miki hozzászólása:


  19. #434
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    És az a gépsárkány még evo? Vagy csak ugy néz ki mint 1 evo? Ha télleg ezekek az eredményeket produkája akkor az emblémán kivül más gyári nem igazán lehet benne. Vagy tévedek?

  20. #435
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Kasztnija Evo, blokkja Evo, hajtása Evo, sőt, Misibácsi-féle váltóval megy 7500-ről rajtol, és akkor jó ha kicsit forognak a kerekek, ha letapad, akkor reccs.

  21. Az alábbiaknak tetszik Miki hozzászólása:


  22. #436
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Hihi de érdekes hogy leült a topic

    Tagnap mesélte Tarlós, hogy programozott a baltikumban egy 1000 LE-s Evo-t. Drag kocsi, 2,2-es stroker, GT42-es turbó de nem is ott ahol gyárilag van, 9000-ig forog, egy 1000-es és egy 1600-as injector hengerenként, le van könnyítve mint állat és ultra időket megy! (9-en belül ha jól emlékszem, az létezik?) 120 oktános USA versenybenyával. 200-ra 5,5-öt gyorsul.

    ....esetleg, nincs pár kép, erről a szörnyetegről, amit megoszthatnál a nagyérdeművel? Motortér, hajtás, kabin stb.... Kb. minden információ érdekelne róla .

  23. Az alábbiaknak tetszik dedra8v hozzászólása:


  24. #437
    Rezidens bajno avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2011. 07.
    Hely
    Mohacs-Miskolc,Steffisburg (Svájc)
    Hsz-ok
    2.010

    Alap

    Idézet dedra8v: Hozzászólás megtekintése

    ....esetleg, nincs pár kép, erről a szörnyetegről, amit megoszthatnál a nagyérdeművel? Motortér, hajtás, kabin stb.... Kb. minden információ érdekelne róla .
    es estleg meg ha video is lenne..

  25. 2 tagnak tetszik bajno hozzászólása:


  26. #438
    Rezidens Erikaviking77 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 09.
    Hely
    Csopak
    Hsz-ok
    834

    Alap

    Ez lett volna a kérdésem, hogy mit szól ehhez a hajtáslánc. Ezek szerint nem nagyon tolerálja.

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Kasztnija Evo, blokkja Evo, hajtása Evo, sőt, Misibácsi-féle váltóval megy 7500-ről rajtol, és akkor jó ha kicsit forognak a kerekek, ha letapad, akkor reccs.

  27. #439

    Alap

    Ja, 1000 loval 9 alja, 8 teteje.....sulyfuggo.Birjak a gyari cuccok.....1000lonal gyengepont gondolom a diffi es esetleg valto fogaskereke...féltengelyek paradesan jok...az hogy kovacsolt a fotengely...meg a dugok...stb....a blokk mitsu, hengerfej is, hajtas....japan ez vazze :-DDDD
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  28. Az alábbiaknak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  29. #440
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap

    Idézet bajno: Hozzászólás megtekintése
    es estleg meg ha video is lenne..
    Hmmm.... Elfelejtettem kiemelni: "....Kb. minden információ érdekelne róla . ..."

    Jöhet robbantott ábrás rajz, a műszaki tervdokumentáció, 1080-as videó az építés minden egyes másodpercéről...
    Nem akartam elveszni a részletekben...

  30. Az alábbiaknak tetszik dedra8v hozzászólása:


22. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 122021222324 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 2 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 2 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva