Na ! Hát én is végigrágtam magam az egészen. Köszönjük szépen. Igen sok tudással gazdagodtunk. De ennek ellenére én azt mondom, hogy egy stokeres motor egy Minirallyn vagy FRT-n vagy más technikás, lassabb pályán verhetetlen. Ezért építünk most Niesz Ferivel egy 2500 ccm-es motort (Subaru). Az említett bajnokságokban pont az alacsony és közepes fordulatszámokban leadott nyomaték a döntő. Hring persze más. Ott nekem sem volt gondom. Viszont a pörgős motor miatt a vezérlés adta meg magát. Eltört szeleprugók, leszakadt szelepek. A magas fordulatszámot pont a tökéletes állapotban lévő dugattyúim és hajtókarjaim bírták, de a szelepek és rugói nem. Tehát nekem most mindenképp egy relatív alacsony fordulatszámú de nyomatékos motor építése a célom, mert tudom, hogy csak ezzel foghatom meg a sikerek miatt kicsit elszállt strokeres EVO-s brigádot.(legfőképp B. Janika és Berkes Csabi páros) Gyors pályákon igazad lehet, de ezeket az autókat nem oda találták ki. Osztom Bartos Janika és Hunevo véleményét, miszerint szép dolog az elmélet, de a gyakorlat az más. Meg mást is mutatott. Baszhattam a nagy fordulatomat meg a nagy csúcsteljesítményemet amikor ezek a versenyek nem arról szóltak. Hring viszont arról szolt, amíg a vágyott magas rpm miatt nem lett 1 millás károm.
![]()