25. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 152324252627 ... UtolsóUtolsó
481-500, összesen: 568

  1. #481
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2010. 01.
    Hely
    Kalocsa
    Hsz-ok
    274

    Alap

    Na ! Hát én is végigrágtam magam az egészen. Köszönjük szépen. Igen sok tudással gazdagodtunk. De ennek ellenére én azt mondom, hogy egy stokeres motor egy Minirallyn vagy FRT-n vagy más technikás, lassabb pályán verhetetlen. Ezért építünk most Niesz Ferivel egy 2500 ccm-es motort (Subaru). Az említett bajnokságokban pont az alacsony és közepes fordulatszámokban leadott nyomaték a döntő. Hring persze más. Ott nekem sem volt gondom. Viszont a pörgős motor miatt a vezérlés adta meg magát. Eltört szeleprugók, leszakadt szelepek. A magas fordulatszámot pont a tökéletes állapotban lévő dugattyúim és hajtókarjaim bírták, de a szelepek és rugói nem. Tehát nekem most mindenképp egy relatív alacsony fordulatszámú de nyomatékos motor építése a célom, mert tudom, hogy csak ezzel foghatom meg a sikerek miatt kicsit elszállt strokeres EVO-s brigádot. (legfőképp B. Janika és Berkes Csabi páros) Gyors pályákon igazad lehet, de ezeket az autókat nem oda találták ki. Osztom Bartos Janika és Hunevo véleményét, miszerint szép dolog az elmélet, de a gyakorlat az más. Meg mást is mutatott. Baszhattam a nagy fordulatomat meg a nagy csúcsteljesítményemet amikor ezek a versenyek nem arról szóltak. Hring viszont arról szolt, amíg a vágyott magas rpm miatt nem lett 1 millás károm.
    Utoljára szerkesztette: Roller75; 2012. 08. 01. 17:17-kor

  2. 2 tagnak tetszik Roller75 hozzászólása:


  3. #482
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    "....Ha nekem szól a kérdésed...." (talán az orosz ARS is ilyen).
    szia
    konkrétan hunevo-nak címeztem, de mindenkinek szólt, aki úgy érezte, megosztja tudását / véleményét / gondolatait ... a többiekkel. Egyfajta felhívás volt, a ' hangos együttgondolkodás'-ra....

  4. #483
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    ..Most szét kaptuk, de megint 2.3-ra lesz össze rakva egy még nagyobb turbóval, mert úgy gondolom, hogy van még kb 1000 fordulat felül amit ki lehetne használni (konkrétan 6-7000 rpm-re gondolok) amennyiben lenne egy megfelelő turbó.

    520 lovasra várom a kocsit, és szerintem még egy ezressel később fog betölteni.

    ennyi az én sztorim.
    Ez az 520 ló, hogyan jön ki? Valami miatt pont ennyit akarsz, vagy a turbó amit kinéztél az szerinted kb. ennyit fog tudni?

  5. #484
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Mint ahogyan már korábban írtam a történet úgy kezdődött, hogy vettem egy kétliteres kb. 460 lóerős tuningolt evoVIII-at, tovább akartam lépni, erőssebbet akartam, de elsősorban úgy, hogy az alsó ford.tartományban ne veszítsek. Akkoriban úgy gondoltam, hogy az lesz a legjobb megoldás, hogyha 2.3 strokert csinálok a motorból, mert naívan azt hittem, hogy nagyobb lökettérfogat=több üzemanyag=több levegő az végül majd mindenhol (tehát alúl-középen-felül) nagyobb nyomatékot, azaz végeredményben több teljesítményt fog hozni. ...
    ... Több napnyi utánaolvasás után útolág rájöttem, hogy senki nem rontott el semmit az autómon, olyan lett aminek egy 100-as, 2.3-as strokernek lennie kell, így legfelljebb magamat hibáztathattam, hogy miért fordítva álltam hozzá a motor átépítéséhez (azaz elöbb olvasni kellett volna, utána pedig építeni).
    Semmi közöm hozzá, de szerintem egyszerűen kevés volt a turbó.

    Olvasgatni meg jó dolog, de motort úgy illik építtetni, hogy kinézel egy tunert/motorépítőt és elmondod, hogy mit szeretnél (felhasználási terület, igénybevétel, élettartam, ..., költségkeret) aztán Ő kitalálja (ha megoldható) a megoldást és ad egy árajánlatot.

    A különböző motorbelsőket a gyártók is máshogy és más anyagból készítik a Te általad is említett (és sokkal bővebb) információk alapján. A nagyobb igénybevételt szerintem megoldják.
    A nagyobb kopás meg relatív, ha Gyugyó alatt elmegy egy 2.3 20.000 Km-t, akkor nem lehet az annyira rossz.

    Ezt persze nem kötözködésből írom!
    Csak szerintem nem azért nem lett jobb a motorod. mert ilyen a stroker, hanem kimaradt a turbó csere és/vagy programhiba történt.
    De ezzel máris nagyon vékony jégre tévedtem.
    Volt itt pár szinte kopp egyforma motoros autó és nagyon más görbéket és számokat produkáltak pl. egy dyno day-en.

  6. 2 tagnak tetszik Tomó hozzászólása:


  7. #485
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Ez az 520 ló, hogyan jön ki? Valami miatt pont ennyit akarsz, vagy a turbó amit kinéztél az szerinted kb. ennyit fog tudni?
    is,is - de legfőképp úgy, hogy le ültem a programozómmal, a kocsi/motor építő szerelőmmel és össze dugtuk a fejünket és mindent az utolsó csavarig össze írtunk és megterveztünk. Gabi ennyit jósol és a múlt alapján amit eddig jósolt az mindig be is jött.
    Kell egy jó program

  8. #486
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    ....Volt itt pár szinte kopp egyforma motoros autó és nagyon más görbéket és számokat produkáltak pl. egy dyno day-en.
    mennyire igaz!
    Kell egy jó program

  9. Az alábbiaknak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  10. #487
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    mennyire igaz!
    Persze, hisz a konkurencia programja mindig gyengébb.

  11. 9 tagnak tetszik Viktor hozzászólása:


  12. #488
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    ..Volt itt pár szinte kopp egyforma motoros autó és nagyon más görbéket és számokat produkáltak pl. egy dyno day-en.
    ez érdekelne, tudnál rá konkrét példákat, értékekkel mondani?

  13. #489
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    is,is - de legfőképp úgy, hogy le ültem a programozómmal, a kocsi/motor építő szerelőmmel és össze dugtuk a fejünket és mindent az utolsó csavarig össze írtunk és megterveztünk. Gabi ennyit jósol és a múlt alapján amit eddig jósolt az mindig be is jött.
    Milyen turbó lesz? Az 520-as számból gondolom, hogy megtartjátok a gyári üzemanyagcsövezést, gondolom ez fogja egyenlőre képezni az elsőszámú korlátot.

  14. #490
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Milyen turbó lesz? Az 520-as számból gondolom, hogy megtartjátok a gyári üzemanyagcsövezést, gondolom ez fogja egyenlőre képezni az elsőszámú korlátot.
    3076
    Kell egy jó program

  15. Az alábbiaknak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  16. #491
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    3076
    Az fasza lesz
    Nem kérdezted, de azért leírom amit tudok róluk:
    ha az ATP stock location-ját veszed, akkor csak a legnagyobb 1.06-os seggűvel adják a twinscroll miatt. Ha esetleg kit-ben veszed, akkor lehet kérni kisebb A/R-ekkel is. Minél kisebb A/R-el veszed, annál hamarabb fog betölteni, viszont annál kissebb is lesz a csúcsteljesítményed. Ugyanazon A/R-es GT és a GTX verzió között a betöltésben minimális a különbség, ugyanakkor a GTX kb. 20 főtengelylóval többet fog tudni ugyanazon a nyomáson. Ha kitben venném, én a közepes A/R-el venném, de a stock location-nál nincs választás.

    A legnagyobb 1,06-os seggű 3076, érzésre kb. 4.000-től fog tólni, mint az állat és szerintem 8 ezerig állni is fogja a sarat a Te strokerednél. Ha valami miatt a kisebb A/R-el építed be, akkor lépcsőnként kb. 400 fordulatot nyersz a betöltéssel és kb 10-15 whp-t vesztesz a csúcsteljesítményben.

    Sok sikert hozzá

  17. Az alábbiaknak tetszik kormendi hozzászólása:


  18. #492
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    sokat agyaltam és rengeteg véleményt, mérést, fórumot néztem végig a témában már csak azért is, mert tényleg el gondolkodtatott amiket Körmendi kolléga össze szedett, mindezen információk fényében most én úgy gondolom, hogy a stroker abban az esetben nem okoz egyáltalán csalódást, ha legalább annyival megnöveled a strokerezéssel együtt a turbó méretét is, mint amennyivel a stroker miatt lejjebb betöltött volna a turbó, ha nem cserélted volna ki. Tehát egy gyors példa, ha van egy normál széria motorod, amit meg akarsz építeni és döntened kell, hogy stroker legyen vagy 2.0-ás kovácsolt.

    Amennyiben 2.0-asra építed és fel raksz egy nagyobb turbót, akkor lent teljesen megdöglik, ehhez nem kell ész. Ha nem raksz fel nagy turbót akkor meg nem tudod mivel befújatni 6500 felett.

    Egy 3076 egy 2 literes blokkon már csak 4.7-5k felett indul meg reálisan, akár hogy tengelyezed.

    Ha viszont 2.3-ast építesz, akkor az eredeti (pl 16g-s) turbóddal a széria 3.5k befújási pont helyett már be tölt 2.5-2.8-nál, na ezt kell kompenzálni a nagy turbóval, (feltéve ha nem vagy dízel buzi) ekkor pl egy 3076-al vissza kerül a betöltési pont egy kellemes 4k környékére viszont lóerőben is nagyon jó vagy. Szerintem így nagyon is van értelme a strokernek, mindamellett, hogy tudjuk mennyi extra dugó sebesség, mennyi extra tömeg lendület stb keletkezik. Nem baj, megy az

    Azok az alkalmazások amikor már olyan a fordulat, hogy nem jó a 2.3-as blokk, és 2.0 kell és mondjuk 42-es vagy 45-ös turbó ház, papíron ugyan igen is indokoltak, de mindannyian tudjuk, hogy csak dragra és csak egy két üzemórát lesz az jó a gyakran 10.000 feletti hasznos fordulat tartomány miatt.

    Abban az ésszerű rpm tartományban ahol még a vezérlés meg az egyéb dolgok tudnak üzemszerűen működni, tehát tipikusan 7.500 rpm-ig bezárólag, nagyon sok vizet hajt a malomra a stroker, mert sokkal nyomatékosabb a kocsi, és igen is lehetőséget ad egy majdnem széria betöltés karakterű kocsi létrehozására, ami azért a szériánál még is csak kb 150 lóval erősebb. Na ez a nem mindegy.

    Az egy nagy hiba, amit én is megtapasztaltam, de gyorsan ki jöttem belőle, amikor az ember egy 16g-s turbót meg hagy, de közben egy jól lélegző portolt hengerfejes, nagytengelyes strokert elé rak. Na ezt hívják 2.3 tdi-nek.

    Szerintem ezt tapasztalta meg Körmendi kolléga, és az autó helyett a turbót kellett volna el dobni
    Kell egy jó program

  19. 4 tagnak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  20. #493
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 07.
    Hsz-ok
    280

    Alap

    Azt senki nem probálta még a jelenlévők közül, hogy egy hasonló teljesítményű strokerest egy 2.0L mellé állít gyorsulásban? Van annyi autó tuningolva már a forumon, hogy simán lehetne találni teljesítménybe hasonlókat szvsz (+- 10-15le) . Természetesen nem 0-100ra gondolok, hanem különböző fokozatokban 30-150 , 40-200 , stb, amihez épp kedve van az embernek. Mert szerintem mindenkinek más a sebesség érzete, van aki az alulról menőst erősebbnek érzi - ezért tetszik neki - , a másik meg a hirtelen nyomatékugrástól élvez . 200ig bezárólag simán elképzelhető, hogy egy alulmenős összeszed annyit (váltás hiánya, erő elöbb jön meg), hogy ne fogja meg a másik vagy épp nem . Lehetne szimulálni hungaroring kanyar kijáratot, minirally kanyarkijáratot, stb.

    Persze a felülmenős egy idő után elmegy, csak hiába, ha az csak 220 után van amikor már értelme nincsen.

    Multkor nézegettem a dragtimesinfo-t és egy régebbi videon egy 900Le-s GTR állóból és sokszor sebességről is alázta a TTG-t (1000-1100 kerék lóerő), viszont mikor összeszedte magát a TTG (250nél) akkor a GTR-nek mintha kihagyott volna 4 henger . Vajon pályán melyiknek van értelme?


    Érdekes lenne és legalább a szubjektivitást kizárja.

  21. 2 tagnak tetszik SoAk hozzászólása:


  22. #494
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet SoAk: Hozzászólás megtekintése
    Azt senki nem probálta még a jelenlévők közül, hogy egy hasonló teljesítményű strokerest egy 2.0L mellé állít gyorsulásban? Van annyi autó tuningolva már a forumon, hogy simán lehetne találni teljesítménybe hasonlókat szvsz (+- 10-15le) . Természetesen nem 0-100ra gondolok, hanem különböző fokozatokban 30-150 , 40-200 , stb, amihez épp kedve van az embernek. Mert szerintem mindenkinek más a sebesség érzete, van aki az alulról menőst erősebbnek érzi - ezért tetszik neki - , a másik meg a hirtelen nyomatékugrástól élvez . 200ig bezárólag simán elképzelhető, hogy egy alulmenős összeszed annyit (váltás hiánya, erő elöbb jön meg), hogy ne fogja meg a másik vagy épp nem . Lehetne szimulálni hungaroring kanyar kijáratot, minirally kanyarkijáratot, stb.

    Persze a felülmenős egy idő után elmegy, csak hiába, ha az csak 220 után van amikor már értelme nincsen.

    Multkor nézegettem a dragtimesinfo-t és egy régebbi videon egy 900Le-s GTR állóból és sokszor sebességről is alázta a TTG-t (1000-1100 kerék lóerő), viszont mikor összeszedte magát a TTG (250nél) akkor a GTR-nek mintha kihagyott volna 4 henger . Vajon pályán melyiknek van értelme?


    Érdekes lenne és legalább a szubjektivitást kizárja.
    Mi a M.Zolival játszottunk nagyon sokat, mert éjjel nappal be akarta bizonyítani, hogy nem jobb a stroker, meg amúgy sem annyi amennyit mértek (remélem olvasod Zoli )

    szóval amikor az enyém 420 lovas volt akkor nem nagyon tudott elmenni az ő két literesének, kb fél autót nyertem, de az övé szerintem könnyebb volt, mert akkor már a Zoli teljesen kipakolta a kilencesét és ugye ott volt mivec is. Mindkét autó gyári turbós volt. Enyém 2.3-as, övé 2.0.

    Nyomatékból gyorsulva nem volt kérdés a dolog, de ha csak annyi volt a feladat, hogy 100-220 között bármelyik fokozat, akkor nem nagyon volt különbség, mert a kis turbó ott fent a nagy motoron már küzdött rendesen.

    Aztán lett Tomei csiga és minden megváltozott. Rendre kapott 5-6 autónyit ugyan ebben a műfajban, viszont meg tudtam úgy is verni, ha a 100-220-at, negyedikben indítottam

    Egyértelmű, hogy a strokerhez nagy(obb) turbó kell!!
    Kell egy jó program

  23. #495
    Szuper Moderátor carkillerz avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 03.
    Hely
    III.ker - Isaszeg
    Hsz-ok
    7.561

    Alap

    Kezdünk jó irányba menni , bár nekem laikusként versenycélra mindenképp egy jól megépített kétliteres a nyerő és a gyakorlás. (rallyhoz és pályázgatáshoz)
    És a futómű+fék meg a GUMI!

    De tökjó amiket írtok nagyon él a topik.

    strokert és giga turbót mindenkinek

    Peace & Als

  24. 5 tagnak tetszik carkillerz hozzászólása:


  25. #496
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet carkillerz: Hozzászólás megtekintése
    strokert és giga turbót mindenkinek
    Illetve kell egy jó program, meg egy nagy turbó

  26. 2 tagnak tetszik simigeri hozzászólása:


  27. #497
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    sokat agyaltam és rengeteg véleményt, mérést, fórumot néztem végig a témában már csak azért is, mert tényleg el gondolkodtatott amiket Körmendi kolléga össze szedett, mindezen információk fényében most én úgy gondolom, hogy a stroker abban az esetben nem okoz egyáltalán csalódást, ha legalább annyival megnöveled a strokerezéssel együtt a turbó méretét is, mint amennyivel a stroker miatt lejjebb betöltött volna a turbó, ha nem cserélted volna ki. Tehát egy gyors példa, ha van egy normál széria motorod, amit meg akarsz építeni és döntened kell, hogy stroker legyen vagy 2.0-ás kovácsolt.

    Amennyiben 2.0-asra építed és fel raksz egy nagyobb turbót, akkor lent teljesen megdöglik, ehhez nem kell ész. Ha nem raksz fel nagy turbót akkor meg nem tudod mivel befújatni 6500 felett.

    Egy 3076 egy 2 literes blokkon már csak 4.7-5k felett indul meg reálisan, akár hogy tengelyezed.

    Ha viszont 2.3-ast építesz, akkor az eredeti (pl 16g-s) turbóddal a széria 3.5k befújási pont helyett már be tölt 2.5-2.8-nál, na ezt kell kompenzálni a nagy turbóval, (feltéve ha nem vagy dízel buzi) ekkor pl egy 3076-al vissza kerül a betöltési pont egy kellemes 4k környékére viszont lóerőben is nagyon jó vagy. Szerintem így nagyon is van értelme a strokernek, mindamellett, hogy tudjuk mennyi extra dugó sebesség, mennyi extra tömeg lendület stb keletkezik. Nem baj, megy az

    Azok az alkalmazások amikor már olyan a fordulat, hogy nem jó a 2.3-as blokk, és 2.0 kell és mondjuk 42-es vagy 45-ös turbó ház, papíron ugyan igen is indokoltak, de mindannyian tudjuk, hogy csak dragra és csak egy két üzemórát lesz az jó a gyakran 10.000 feletti hasznos fordulat tartomány miatt.

    Abban az ésszerű rpm tartományban ahol még a vezérlés meg az egyéb dolgok tudnak üzemszerűen működni, tehát tipikusan 7.500 rpm-ig bezárólag, nagyon sok vizet hajt a malomra a stroker, mert sokkal nyomatékosabb a kocsi, és igen is lehetőséget ad egy majdnem széria betöltés karakterű kocsi létrehozására, ami azért a szériánál még is csak kb 150 lóval erősebb. Na ez a nem mindegy.

    Az egy nagy hiba, amit én is megtapasztaltam, de gyorsan ki jöttem belőle, amikor az ember egy 16g-s turbót meg hagy, de közben egy jól lélegző portolt hengerfejes, nagytengelyes strokert elé rak. Na ezt hívják 2.3 tdi-nek.

    Szerintem ezt tapasztalta meg Körmendi kolléga, és az autó helyett a turbót kellett volna el dobni

    Nemrég kerestem és találtam más fórumokon olyan dyno görbét ami 2.3 stroker 3076 turbóval van összerakva, sőt az egyik haverom pont a napokban rakott össze egy ugyanilyen motort ugyanezzel a turboval, majd elkérem az Ő görbéjét is. Ez azért is lesz érdekes, mert pont Te is ezt tervezed, habár még nem mondtad, hogy mekkora lesz a turbina A/R, merthogy attól rengeteg függ.

  28. #498
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet SoAk: Hozzászólás megtekintése
    Azt senki nem probálta még a jelenlévők közül, hogy egy hasonló teljesítményű strokerest egy 2.0L mellé állít gyorsulásban? Van annyi autó tuningolva már a forumon, hogy simán lehetne találni teljesítménybe hasonlókat szvsz (+- 10-15le) . Természetesen nem 0-100ra gondolok, hanem különböző fokozatokban 30-150 , 40-200 , stb, amihez épp kedve van az embernek. Mert szerintem mindenkinek más a sebesség érzete, van aki az alulról menőst erősebbnek érzi - ezért tetszik neki - , a másik meg a hirtelen nyomatékugrástól élvez . 200ig bezárólag simán elképzelhető, hogy egy alulmenős összeszed annyit (váltás hiánya, erő elöbb jön meg), hogy ne fogja meg a másik vagy épp nem . Lehetne szimulálni hungaroring kanyar kijáratot, minirally kanyarkijáratot, stb.

    Persze a felülmenős egy idő után elmegy, csak hiába, ha az csak 220 után van amikor már értelme nincsen.

    Multkor nézegettem a dragtimesinfo-t és egy régebbi videon egy 900Le-s GTR állóból és sokszor sebességről is alázta a TTG-t (1000-1100 kerék lóerő), viszont mikor összeszedte magát a TTG (250nél) akkor a GTR-nek mintha kihagyott volna 4 henger . Vajon pályán melyiknek van értelme?


    Érdekes lenne és legalább a szubjektivitást kizárja.
    A kérdésre itt van az adekvát válasz:
    http://timeslip.hu/virtualisverseny....er=1p8et&scope=

    Evo viii 2.3 stroker és evo ix 2.0 liter, mindkettő egyforma csúcsteljesítményt nyújt, kb. 400 lovat keréken, a bibi csak az, hogy mindezt a stroker egy HKS GT3037s-el tudja, ami egy "500 lovas" turbó, mig a másik egy ennél kissebb turbóval. Azaz a strokernek ugyanahhoz a csúcsteljesítményhez nagyobb turbó kell, ugyanazzal a turbóval le fog maradni. Érdemes összeraknia két kocsit mondjuk 70-ről, mm pontosan egyformén mennek. A két kocsit, ha rugalmassságban hasonlítanánk össze, akkor a stroker szarrá verné a másikat, de egy ilyen állóhelyzetes összehasonlításban egyformák.
    Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 08. 10. 13:27-kor

  29. #499
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Nemrég kerestem és találtam más fórumokon olyan dyno görbét ami 2.3 stroker 3076 turbóval van összerakva, sőt az egyik haverom pont a napokban rakott össze egy ugyanilyen motort ugyanezzel a turboval, majd elkérem az Ő görbéjét is. Ez azért is lesz érdekes, mert pont Te is ezt tervezed, habár még nem mondtad, hogy mekkora lesz a turbina A/R, merthogy attól rengeteg függ.
    nagyon szívesen rá pillantanék a görbére. Keret számokat nem tudsz görbe előtt mondani? Le/Nm, betöltési fordulat stb?
    Kell egy jó program

  30. #500
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 07.
    Hsz-ok
    280

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Érdemes összeraknia két kocsit mondjuk 70-ről, mm pontosan egyformén mennek. A két kocsit, ha rugalmassságban hasonlítanánk össze, akkor a stroker szarrá verné a másikat, de egy ilyen állóhelyzetes összehasonlításban egyformák.
    Épp ezért mondtam, hogy 0-ról semmi értelme összehasonlítani, mert annyi változó van, hogy leginkább a sofőröket hasonlítod össze. Egy versenyen 1.szer indulsz el, egy pályanapon meg egyszer sem. Meg ha megnézem, hogy a két mérés között 7 év telt el és mindkettő autónál szinte kizárólag zavaró tényezők voltak a rajtra nézve. Meg a -5fok se mindegy. A 0ról gyorsulásnak az autók valós, teljesítménybeli összehasonlításához semmi köze.

25. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 152324252627 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 2 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 2 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva