26. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 162425262728 ... UtolsóUtolsó
501-520, összesen: 568

  1. #501
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet SoAk: Hozzászólás megtekintése
    Épp ezért mondtam, hogy 0-ról semmi értelme összehasonlítani, mert annyi változó van, hogy leginkább a sofőröket hasonlítod össze. Egy versenyen 1.szer indulsz el, egy pályanapon meg egyszer sem. Meg ha megnézem, hogy a két mérés között 7 év telt el és mindkettő autónál szinte kizárólag zavaró tényezők voltak a rajtra nézve. Meg a -5fok se mindegy. A 0ról gyorsulásnak az autók valós, teljesítménybeli összehasonlításához semmi köze.
    Célvonaliban viszont 10km/h különbség van a 2.0 javára, az nagyon sok.

  2. #502
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 07.
    Hsz-ok
    280

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Célvonaliban viszont 10km/h különbség van a 2.0 javára, az nagyon sok.
    Én lehet, hogy benézek valamit, de szerintem csak 1km/h és ha jól olvasom a diagrammot a stroker csökkenti a távolságot a végén (bár lehet, hogy csak elvette a másik). De igazából, ha 10km/h , az se lenne mérvadó, mivel mindenki tudja, hogy a hideg milyen hatással van egy turbós autóra. És ez csak az egyik különbség, a többiről fogalmunk sincs. Felesleges ilyenekkel foglalkozni szvsz.

    Ha megnézed mondjuk a nagy autos lapokat ahol tesztelnek minden szart , 0-100, 20-100, stb (főleg németek) akkor lehet látni, hogy 0.1-0.5 között minimum szór akár ugyanaz a teszt autó is. Szóval érdemben csak ugyanakkor lehet összehasonlítani őket.

  3. #503
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet SoAk: Hozzászólás megtekintése
    Én lehet, hogy benézek valamit, de szerintem csak 1km/h és ha jól olvasom a diagrammot a stroker csökkenti a távolságot a végén (bár lehet, hogy csak elvette a másik). De igazából, ha 10km/h , az se lenne mérvadó, mivel mindenki tudja, hogy a hideg milyen hatással van egy turbós autóra. És ez csak az egyik különbség, a többiről fogalmunk sincs. Felesleges ilyenekkel foglalkozni szvsz.

    Ha megnézed mondjuk a nagy autos lapokat ahol tesztelnek minden szart , 0-100, 20-100, stb (főleg németek) akkor lehet látni, hogy 0.1-0.5 között minimum szór akár ugyanaz a teszt autó is. Szóval érdemben csak ugyanakkor lehet összehasonlítani őket.
    1/4 mérföldet néztem, 183 vs. 193.

  4. #504
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 07.
    Hsz-ok
    280

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    1/4 mérföldet néztem, 183 vs. 193.
    Nekem ezt hozza be a link :


  5. #505
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet SoAk: Hozzászólás megtekintése
    Nekem ezt hozza be a link :


    Igazad van, én a listázásnál néztem, ezek szerint ott elírták, ráadásul mindkettőt.

  6. #506
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Fapuma is felvihetné már az új setup-ot a timeslip-re, hogy minden a helyére kerűljön

  7. #507

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Fapuma is felvihetné már az új setup-ot a timeslip-re, hogy minden a helyére kerűljön
    Azt szeretném ha a megérkezett gyújtáserősítővel fel lenne rakva a program 2 bárra végre és a slicket is feltenném.

    Na ha minden egybenmarad szezonvégére akkor méretni is kellene padon is :-)

    Ha minden stimmelne akkor akár kellene 10.2-t is mennem.......idén még akarom hogy gyorsabb legyen, aztán a technika vagy támogat vagy mondja hogy fákk.... :-DDD
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  8. 2 tagnak tetszik Fapuma8 hozzászólása:


  9. #508
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Azt szeretném ha a megérkezett gyújtáserősítővel fel lenne rakva a program 2 bárra végre és a slicket is feltenném.

    Na ha minden egybenmarad szezonvégére akkor méretni is kellene padon is :-)

    Ha minden stimmelne akkor akár kellene 10.2-t is mennem.......idén még akarom hogy gyorsabb legyen, aztán a technika vagy támogat vagy mondja hogy fákk.... :-DDD
    Most láttam élőben a kocsidat, ha egyszer majd lesz rá időd és kereted, nyugodtan tedd át a jobboldalról a baloldalra az olajhűtőt.

  10. Az alábbiaknak tetszik kormendi hozzászólása:


  11. #509

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Most láttam élőben a kocsidat, ha egyszer majd lesz rá időd és kereted, nyugodtan tedd át a jobboldalról a baloldalra az olajhűtőt.
    Hát ennek már mindegy, gyorsulásra jó mert rövidtáv, utcán meg nem nagyon fog ez már menni talán... :-)
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  12. #510
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    Szerintem elég jól ki van vesézve a stroker,én picit belekérdeznék,azthiszem erröl nem volt szó. Mennyibe fáj egy ilyen sztori? Gyári dugó hajtókar felujitás (csak példaként) 500 000, kovácsolt 2.0, 700 000, stroker 1 mill? Nagy álltalánosságba kérdezem,tudom kell 1 új csiga is a 2.3 hoz. Vagy senki nem meri összeszámolni!? Vagy jobb nem összeszámolni?

  13. Az alábbiaknak tetszik peterz81 hozzászólása:


  14. #511
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet peterz81: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem elég jól ki van vesézve a stroker,én picit belekérdeznék,azthiszem erröl nem volt szó. Mennyibe fáj egy ilyen sztori? Gyári dugó hajtókar felujitás (csak példaként) 500 000, kovácsolt 2.0, 700 000, stroker 1 mill? Nagy álltalánosságba kérdezem,tudom kell 1 új csiga is a 2.3 hoz. Vagy senki nem meri összeszámolni!? Vagy jobb nem összeszámolni?
    ez nagyon attól függ, hogy milyen minőségben strokerezel.

    Én mindig a high-end kategóriát favorizáltam és eddig ki tartott mellettem a technika- szóval szerintem megéri.
    Az olcsó alkatrészek és néha egy egy motor pukkantás hosszú távon biztos drágább mint tényleg rendesen megcsinálni.
    Én azt gondolom 2-3 milla egy motor építés.
    Kell egy jó program

  15. 3 tagnak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  16. #512
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem ezt tapasztalta meg Körmendi kolléga, és az autó helyett a turbót kellett volna el dobni
    Még mindig jobb egy kész projektet jó áron eladni, mint egy hibátlan motort darabjaira szedni, de szerintem ezt Hunevo kolléga is megtapasztalhatta..

  17. Az alábbiaknak tetszik kormendi hozzászólása:


  18. #513
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Alap

    srácok
    lesz valami az előzetesen említett görbékből? (azért kérdem, mert ténylegesen, a görbékkel lehetne,legjobban összemérni a 2 különböző motort...)

  19. #514
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet dedra8v: Hozzászólás megtekintése
    srácok
    lesz valami az előzetesen említett görbékből? (azért kérdem, mert ténylegesen, a görbékkel lehetne,legjobban összemérni a 2 különböző motort...)
    bocs, sajnos elromlott a szkenner

  20. #515
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    Még mindig jobb egy kész projektet jó áron eladni, mint egy hibátlan motort darabjaira szedni, de szerintem ezt Hunevo kolléga is megtapasztalhatta..
    azért az én motoromban már volt rendesen kilométer azaz az én mércém szerint lefőtt a kávé az élsportolók sem akkor hagyják abba amikor már járni sem tudnak - bwahahaha.
    Kell egy jó program

  21. 4 tagnak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  22. #516
    Törzsvendég dedra8v avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 10.
    Hsz-ok
    253

    Király

    Idézet kormendi: Hozzászólás megtekintése
    bocs, sajnos elromlott a szkenner
    sebaj előbb -utóbb majd csak megjavul..

    (fektettél bele te is és hunevo is elég energiát az itteni hozzászólásokba...ezek megkoronázása lesz majd, ha össze tudjuk hasonlítani a görbéket).... kivéve persze, ha majd a mi gyurink megint vicces kedvében lesz és előkapja a fotósoppot ... (no offense)

  23. #517
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    azért az én motoromban már volt rendesen kilométer azaz az én mércém szerint lefőtt a kávé az élsportolók sem akkor hagyják abba amikor már járni sem tudnak - bwahahaha.
    Most, hogy mondod, el is felejtettem, hogy már 20 k volt benne, valami miatt csak az maradt meg bennem, hogy még a hónolás is látszott a hengerfalon, ezt benéztem b@ssz@meg, tényleg volt benne rendesen km
    Eszembe jutott, hogy valamikor mintha hallottam volna, hogy az igazi nagy versenyzők, minden verseny után szétszedik és újból összerakják a motorjukat, valami miatt nem assziciáltam a Te esetedre, de most már mindent értek
    Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 08. 15. 09:02-kor

  24. Az alábbiaknak tetszik kormendi hozzászólása:


  25. #518
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet dedra8v: Hozzászólás megtekintése
    sebaj előbb -utóbb majd csak megjavul..

    (fektettél bele te is és hunevo is elég energiát az itteni hozzászólásokba...ezek megkoronázása lesz majd, ha össze tudjuk hasonlítani a görbéket).... kivéve persze, ha majd a mi gyurink megint vicces kedvében lesz és előkapja a fotósoppot ... (no offense)
    nekem tavaszra várható a görbém. Vélhetően március-április környéke a programozás. Májusban meg pályarekord a Hungaroringen
    Kell egy jó program

  26. 5 tagnak tetszik hunevo6 hozzászólása:


  27. #519
    Szuper Moderátor carkillerz avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 03.
    Hely
    III.ker - Isaszeg
    Hsz-ok
    7.561

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    nekem tavaszra várható a görbém. Vélhetően március-április környéke a programozás. Májusban meg pályarekord a Hungaroringen
    Megint iszol?

  28. 9 tagnak tetszik carkillerz hozzászólása:


  29. #520
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2011. 12.
    Hsz-ok
    172

    Alap

    Az alábbi két video két különböző 4g63-at mutat, az első a híres "Bad Bish", 100-as, 2.3 motorral, a másik a már korábbról ismert IMI féle 2.0-as LR EVO. Mindkettő kb. 850 lóerős, de teljesen eltérő jelleggel. Azért is csatolom be ezeket, mert így egyértelműen látható a két kb azonos teljesítményű de nagyon eltérő jellegű motorépítés, ajánlom a belső nézetekben a ford.mérőt figyelni.





    Egyébként felhívom mindenki figyelmét, hogy sokszor nagyon nehéz eligazodni a világ minden tájárol becsatolt dynok között, általában háromféle különböző teljesítmény közül az egyiket tüntetik fel a diagrammok, ezek: wheel power, eng. meas. power és végül az eng. corrected power. Ezzel még nem lenne olyan nagy gond, de sokszor nem írják oda, hogy melyikben értendő a diagramm. A másik gond, hogy sok helyen az a természetes, hogy E85-el vannak lemérve az autók, máshol az E98 a menő, máshol az USA 100, 94, 93 octane-szám, Europában meg szintén más kapható. Az egészet tetézi az, hogy sokan nemcsak a 100-as löketű motorokat hívják 2.3-nak, hanem pl. a 96-os löketű 2.2-eseket is. A hab a tortán, hogy maguk a padok is mást-mást, máshogyan mérnek. Ez csak azért írtam, hogy figyelmeztessek mindenkit a neten található különböző dyno grafikonokból levont esetleges helytelen következtetésekre.
    Utoljára szerkesztette: kormendi; 2012. 08. 16. 15:20-kor

  30. 3 tagnak tetszik kormendi hozzászólása:


26. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 162425262728 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 16 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 16 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva