és azt se felejtsük el hogy mit jelent majdnem 6 másodperc egy ilyen rövid pályán. Aki versenyzett már az tudja, hogy ennyit nem lehet javulni egy kocsival csak azzal, hogy lóerőt pakolnak bele.
Nincs az az isten, hogy egy elsőkerekes kókusz lenyomjon egy evo-t az euroringen. Csak a hungaroringen van sansza.
Kell egy jó program
Szerintem meg a szlalomoms volt egy hülye példa Nem jobb a Trabant.
A cikk azon részére reflektáltam, hogy EVO verő....bár ez magában egy baromság így kijelenteni hiszen pályafüggő....bár abban igazad van hogy nem tudtuk meg hogy melyik pályán melyik autó gyorsabb Ki kéne próbálni...:-)
a 601 es jó kocsi.amennyiért ti fékbetétet vesztek a kocsihoz, annyiból megvan a koci magaés szlalomon én vagyok a királylány
na keritsünk végre 1 fikuszt,rendessen kiváncsi lettem.lancert tud itt valaki szerezni?
ring frici
subaru n12 b: 2.22.2
evoIX: 2.25.2
fikusz st!: 2.29.7
ez igy korekt...ha a sub és az evo között van szériába 3 mp,2 elég hasonló kocsi,akkor szerintem az rs sokat javulhat az st hez képest.
Utoljára szerkesztette: gyurka; 2009. 03. 08. 22:14-kor
Alorajt vs repülőrajt sztem 10-15s biztos van.
A fanyűvő!!
na akkor rosszhírem van.mindegyik állórajtos volt.és csak a fikusz volt széria...
a subaru az amivel a Frici ment mikuláson.igaz murva beállitással,de aszfalt gumi.a 4.et kicsit nehezen vette.
a mitsu az szerintem valami bálna féle lehetett.fehér JRC.ti biztos tudjátok.viszont azon volt rajt program,ugyhogy valami elektronika csak volt benne,ja és intermedia...
igy azért már talán nem olyan,rettentő a különbség.
Szerintem meg csak simán el kell fogadni, hogy ezek az elsőkerekes turbós kocsik is tudnak valamit és adott körülmények között lehetnek legalább olyanok, mint egy evo vagy sti, emlékszem volt régebben a ringen nyitott napon egy srác utcai clio-val, aki versenyzett is a clio kupában, hát iszonyat jól ment, pedig az csak 180LE, adnánk alá egy kókuszt vagy egy mazda 3 mps-t lehet partiban lenne egy széria evo-sti szekérrel. Gyorsulásnál is ha nem állórajtból mennek, akkor esélyes egy ilyen kétkerekes, sok ám az a + osztómű, kardán, hátsó difi, féltengelyek.
- HRingen szerintem is nagyon közel vannak egymáshoz.....de akkor sem kéne jobban mint egy EVO
- Clio Sport/ 206RC....nagyon könnyűek és azért a 180-190Le nem kevés :-) jókal lehet menni velük, csak utána nincs benne szerintem sok fejlődési potenciál....nem úgy mint az EVOban :-)
- Azér nagyon kipróbálnék egy Focus RS-t Hringen vagy Pannónia ringen
Az is oliva!
abban a clióban kw futómű van viszont 130.000 km és a váltója nem a legjobb.
Volt olyan nap hogy csak a super seven volt gyorsabb és M6 ,ferrari, porshe szarabb időt futott mint mi, pedig 2:24 körüli köröket mentünk......
szóval sok függ az időjárástól, illetve a pálya ismerettől.
A versenyautóink 182 lóerősek és időjárás fügvényében tudunk 2:11-2:15 köröket futni utcai gumival fékkel.
Es lam, oda is megerkezett
http://totalcar.hu/tesztek/focusrs09/
huh, az előbb írtam egy hosszabb hozzászólást ehhez a sok baromsághoz, ami itt elhangzott, de kitörlődött, ezért most rövidebben összefoglalom.
1: Frici sosem volt 4x bajnok a Herter féle evoval. Egyszer nyert, akkor is csak azért, mert Rácz Pistit mindig lerajtolta,+ a Pistit meg is büntették... A négykerékhajtás nem feltételnül jobb, mint a kétkerék a pályán, ezért van az, hogy egy kupás Porsche(ami erősen utcai alapú, kivéve futómű, váltó) gyorsabb a 400 lóerőjével, mint Frici 500-600 lovas evoja...
2. Ne induljatok ki a Garázs köridejeiből, mert mint már annyiszor írtam, a körülményektől erősen függ a köridő. A multkor pont kint voltam Fricivel és Bz-vel a forgatásukon, és Frigyes egy AMG-s mercivel rosszabb időt ment, mint egy Transittal. De a Twingo RS-sel is verte 200 lovas turbós autókat, pedig mindkettőt esőbben vették fel. Szóval az csak egy jópofa játék, összehasonlításra hiteltelen.
3. Kikérem magamnak, hogy minden újságíró a pénzért ír meg mindent. Tudom, hogy egy elfogult Evo, STI, vagy akár BMW M3-as tulajnak nehéz megemészteni, ha nem azt olvassa, amit látni szeretne, de fogadjátok el, hogy valakinek lehet más a véleménye.
Én is kint voltam ezen a Focus RS úton, nem fürödtem tejben vajban, utáltam az egészet, de megírtam, hogy az adott! autó (amit a kezükbe adtak!), az milyen...
http://www.origo.hu/auto/teszt/20090...enetproba.html
Bírom ezeket az urban legendeket, hogy az autós újságírónak milyen jó dolga van, de ez is csak egy legenda, amit valaki megszült, aki sosem volt ilyen úton. Én a hátm közepére kívánom mindet, csak az vigasztal, ha jó autót próbálhatok ki...
Vida János
Jelenleg 2 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 2 vendég)