9. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 789101119 ... UtolsóUtolsó
161-180, összesen: 419

  1. #161
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    No, ha valakit komolyan érdekli úgyis elolvassa, ha meg nem, akkor kár lenne újra begépelni:

    http://evoklub.hu/forum/showthread.php?t=368
    http://evoklub.hu/forum/showthread.php?t=234

    s valahol írt még a Gyuri is és én is róla, csak azt most nem találom.

    megvan, ezt én zagyváltam:

    "Ha jól tudom 8-12%-ra szokták nyitni a pillangó szelepet, attól függően mekkora nyomást akarnak építeni. A másik megoldás, hogy betesznek egy elektronikusan állítható megkerülő szelepet és ALS esetén ezen kap többlet levegőt a motor."
    Utoljára szerkesztette: MES-Racing; 2009. 03. 20. 19:26-kor

  2. #162
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    a második linkedben a #9-es post tőlem.
    Kell egy jó program

  3. #163
    Rezidens EvoSasa avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Pécs
    Hsz-ok
    1.335

    Alap

    Pillangó szelep sokkal jobban nyitva van az én esetemben 38% de ez autó függő meg persze ki mekkora ALS-t szeretne ill meddig akarja használni a turbót! az enyém kb 0.6 tölt ha megy az ALS, hallotam olyat akinek tölt 1 bart ez beálítás kérdése!
    A fanyűvő!!

  4. #164
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2007. 07.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    200

    Alap

    A 38 az nem százalék! Ez egy viszonyszám!

  5. #165
    Rezidens EvoSasa avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Pécs
    Hsz-ok
    1.335

    Alap

    Idézet 1stDriver: Hozzászólás megtekintése
    A 38 az nem százalék! Ez egy viszonyszám!
    lehet, én ugy tudtam anyira van nyitva a pillangó.
    A fanyűvő!!

  6. #166
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet EvoSasa: Hozzászólás megtekintése
    lehet, én ugy tudtam anyira van nyitva a pillangó.
    Az picit sok lenne ;-)

  7. #167
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Fontos hogy nyitva legyen a pillangószelep. Hogy ilyen legyen az alapjárat

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=XnAOqzX7WOU[/ame]

  8. #168
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    A 280-as tengellyel is pont ilyen a hangja

  9. #169
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    Na jó nem pont olyan de hasonló


    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=V2tFfdsZlHk&feature=PlayList&p=C4C9789B16C8F8C4&playnext=1&playnext_from=PL&index=17[/ame]

  10. #170
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    ez azért nagyban programozás függő is. Nekem a Tarlós most programozta negyedszer a kocsit és most kérésemre csinált egy tök frankó egyenletes alapjáratot- előtte meg olyan Asis volt, de ezzel most sokkal könnyebb kigurítani a kuplungot. (1500 rpm lett korábban meg 1300 volt és dolbálta)
    Kell egy jó program

  11. #171
    Törzsvendég
    Csatlakozás dátuma
    2007. 07.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    200

    Alap

    Sajnos az van, hogy amikor egy alapjárat hullámzik az lehet, hogy a népnek tetszik de valójában szar munka. Ugyanez a véleményem a túl nagy ALS-ről, ami jól hangzik, hogy pl. 1 bar de rettenetes vezetni a kocsit tőle. Pont arra jó, hogy ijesztgesse a pilótát meg, hogy azt az érzést keltse, hogy de erős a kocsim :-)

  12. #172
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    és arról már ne beszéljünk, hogy milyen hamar szétkúrja az ugráló fos alapjárat a klímádat...
    Kell egy jó program

  13. #173
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Ezért kellett először felújítanom, aztán kidobnom

  14. #174
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2006. 11.
    Hsz-ok
    645

    Alap

    Többek között ezért lett ecu upgrade nekem, h legyen ilyen alapjárat, meg faxa als. Tökjó versenyautós feelingje van.
    Állat.

  15. #175

  16. #176
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Király

  17. #177
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Na végre

  18. #178
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap Europai Exo X MR SST gyári táblázatok

    Bemásolom ide a táblázatokat amiket Ecuflash-el kiolvastam és az új xml file lát is.

    Elöször az időzítések:

    High Octane Timing Map:



    Low Octane Timing Map:



    MIVEC Intake #1:



    MIVEC Intake #2:



    MIVEC Exhaust #1:




    MIVEC Exhaust #2:




    Ignition Warmup Retard:




    EGR Timing Advance:





    Van még lementve 2 fuel tábla is:


    High Octane Fuel Map:




    Low Octane Fuel Map:


    Utoljára szerkesztette: Sanci; 2009. 06. 11. 16:24-kor Ok: Nem egyszerű képeket beilleszteni.

  19. #179
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    de lehetett volna, amennyiben minden képnél a kpfeltoltes.hu-ról a legalsó direkt link a képhez opciót másolod ki, majd a postolás közben a "kép beillesztése" gombot intenzíven használod.
    Kell egy jó program

  20. #180
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    de lehetett volna, amennyiben minden képnél a kpfeltoltes.hu-ról a legalsó direkt link a képhez opciót másolod ki, majd a postolás közben a "kép beillesztése" gombot intenzíven használod.
    Megcsináltam, király. Köszi.

9. oldal, összesen: 21 ElsőElső ... 789101119 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. VAG tuning
    By bunker in forum Egyéb vetélytárs márkák
    Hsz-ok: 29
    Utolsó hozzászólás: 2016. 12. 09., 11:33
  2. Hűtés tuning
    By MES-Racing in forum Motor
    Hsz-ok: 60
    Utolsó hozzászólás: 2014. 03. 27., 09:39
  3. GT-R tuning
    By Miki in forum Nissan GT-R
    Hsz-ok: 70
    Utolsó hozzászólás: 2013. 08. 06., 22:10
  4. chip tuning
    By quattromann in forum Motor
    Hsz-ok: 5
    Utolsó hozzászólás: 2008. 07. 02., 08:12
  5. Mazda GTR tuning alkatrészek
    By MES-Racing in forum Eladó - privát hirdetések
    Hsz-ok: 23
    Utolsó hozzászólás: 2008. 02. 15., 15:27

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva