huhh mondjuk 10.5 kompresszió hatalmas turbó 3.2 bar elég ellentéteimilyen benzin ( vagy inkább már hajtóanyag
) kell ebbe h ne csörögjön ?
huhh mondjuk 10.5 kompresszió hatalmas turbó 3.2 bar elég ellentéteimilyen benzin ( vagy inkább már hajtóanyag
) kell ebbe h ne csörögjön ?
csak megvárom a végét.[/QUOTE]
erre én is nagyon kíváncsi vagyok.![]()
a kérdés az volt hogy lehet e a strokert 9000 ig forgatni igen lehet és nem attól ment szét a hengerfej mert stroker volt hanem attól, hogy nem volt normálisan megcsinálva.
részemről majd jövőre visszatérek erre amikor is remélhetőleg üzembiztos stroker motorral megyek 9000 rpm felett 3 báros töltő nyomással.
Addig is kár ezen vitatkozni részemről is.
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
komoly... a durva az h itt a géped kbhttp://www.driven2modify.com/showthr...868&styleid=21
jó persze durva példa mert ez egy aranyáras ams 2.3rr blokk de forog 9000et![]()
http://www.lancershop.com/customer/p...productid=1254
topic ide átmozgatva a lacházai topikból.
Kell egy jó program
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
egy kis videó egy fél futamról
http://www.dragracing.hu/usr_videok.php?id=54
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
ez egy full drag racing épített motor, ne akard bármivel összehasonlítani, megint ott kötöttünk ki, hogy egy kisturbós nyomatékra hangolt stroker motort hasonlítunk össze egy max power-re hangolt nagyturbós, nagytengelyes strokerrel (Zolié szerintem már üzemórás motor). Nem lehet ezeket összehasonlítani és szerintem nem is kell, mindenki csináltasson olyat amilyet szeretne, s végül szerintem is el lehet forgatni 9000-ig egy strokert, amerikában nagyon sokan mennek strokerrel gyorsulásin, s azok mind komolyat forognak.
ez igaz, csak mindig ott van a félreértés, hogy két full más világ, az egyik egy leszarom ha felrobban, csak 402 métert menjen, a másik meg egy normál hosszútávú sokkal ésszerűbb megközelítés, nem utolsó sorban betartva a gyártói előírásokat. Kb olyan a dolog, mintha megkérdezne téged egy drages, hogy te nomrál esetben mennyi kávét iszol egy nap- erre te mondod, hogy kettőt, erre ő közli, hogy hát az lószar, egy ember szíve még nem áll meg akkor sem, ha 20-at iszol, igaz, hogy két hét múlva az intenzíven kötsz ki. És ez így van mindennel. Ők a technikát túleröltetik, ez nem lehet vitás hiszen a gyártók mind kevesebb rpm-et adnak meg limitre. Innen fogva lehet imátkozni, de ettől még ne jelentsük ki, hogy ez így tökre oké és rendben van mert nem ez a normál felhasználási specifikáció. Én is ki tudnám nyomni fekve a 200 kilót csak egy kicsit szúrni kéne a Winstrolt, akkor most mennyit nyom egy ember fekve?? Érzed amire gondolok?
És az egész kifakadásom csak azért van mert most is mi volt? Beszélgettünk, a miniralliról és egyszer csak jön egy komment a semmiből, hogy 9000-ig is lehetne forgatni, mintha ez lenne a természetes dolog.
Kell egy jó program
Végülis lehet 9000-ig forgatni
Csak nem a tiédet meg az enyémet, ami évekre van építve, utcai használatra is, nem pedig évente néhány tucat x 402 m-re.
ez ügyben akkor talán kérdezzük meg dr Kiss Elemért, aki 12.000 ig forgatta aztán lett nagy csönd. Akkor 12.000 ig lehet forgatni ugye? - sőt lehet ha kicsit bátrabbak lennének a magyar drages fiúk még a végén kiderülne, hogy a 20.000 is elérhető- F1- mi az ?!? Smafu! - lol
Kell egy jó program
Lada samara kettesben 120 at megy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fordszám hiányában nem tudom mennyit forgott, de tuti 8000 fölött.
Kb 2 perc volt, de lehet ,hogy több!
Egy lúzer erre verte a nyálát ,és mi nem hittük el ,de valóban 120 at mutatott az óra .
Értelme semmi nem volt ,utánna meg ezért röhögtem ki ,milyen fasz!
Gyuri jó a Tiéd úgy ahogy van, nekem kéne!!!!!!!!!!!
Milyen szar ez a fórum tényleg, h nem esik seggre senki tőled...
Továbbá az szerintem nem ezt a fórumot minősíti ha megkérdőjelelződik valamilyen állításod,ami már stílusában is a dcshez köthető. Kénytelen leszel elfogadni ha ezen a fórumon is dicsőíted magad, meg a dcst, lesznek szkeptikusok,akik esetleg már "kissé" előrébb tartanak tuning és autóépítés terén, szakmai felkészültségben mint ti.(nem magamra gondoltam)
Mondjuk olvasd már vissza a 2 évvel ezelőtti timeslip fórumokat, h mekkora baromságokat íroggattál, mindenféle tárgyi tudás nélkül...szóval nem bizti h az evoklubb a hibás minden téged itt ért sérelemért, sőt...
Quality in Financial Planning
www.qfp.hu
Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba
Jelenleg 4 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 4 vendég)