7. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 5678917 ... UtolsóUtolsó
121-140, összesen: 568

  1. #121
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    huhh mondjuk 10.5 kompresszió hatalmas turbó 3.2 bar elég ellentétei milyen benzin ( vagy inkább már hajtóanyag ) kell ebbe h ne csörögjön ?

  2. #122
    Rezidens Mx Roli avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Nagykanizsa
    Hsz-ok
    402

    Alap

    csak megvárom a végét.[/QUOTE]

    erre én is nagyon kíváncsi vagyok.

  3. #123
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    hát ez remek, szóval egy olyan kocsi volt a példa arra, hogy lehet strokert nagyon forgatni ami "soha nem ment egy normálisat" hmmm. Azért itt a mi általunk használt konfigok valamelyike már több mint 4 éve megy hibátlanul és nem megy szét és bármikor üzembiztosan bevethető.

    @Miki - mindjárt átpakolom az egészt az off topicomba, csak megvárom a végét.
    a kérdés az volt hogy lehet e a strokert 9000 ig forgatni igen lehet és nem attól ment szét a hengerfej mert stroker volt hanem attól, hogy nem volt normálisan megcsinálva.
    részemről majd jövőre visszatérek erre amikor is remélhetőleg üzembiztos stroker motorral megyek 9000 rpm felett 3 báros töltő nyomással.
    Addig is kár ezen vitatkozni részemről is.

  4. #124
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    huhh mondjuk 10.5 kompresszió hatalmas turbó 3.2 bar elég ellentétei milyen benzin ( vagy inkább már hajtóanyag ) kell ebbe h ne csörögjön ?
    c16 aminek az oktánszáma europában 127 lenne

  5. #125

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    dupla versenyrugók voltak/vannak benne de nem nagyon bírták a 10.5 sűrítést és a 3.2 bár nyomást, a hajtókar és a dugók na meg a blokk minden további nélkül bírta. a hajtókar egy 162 mm hosszú I profilú.
    3.2 bár...
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  6. #126
    Rezidens Mx Roli avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Nagykanizsa
    Hsz-ok
    402

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    huhh mondjuk 10.5 kompresszió hatalmas turbó 3.2 bar elég ellentétei milyen benzin ( vagy inkább már hajtóanyag ) kell ebbe h ne csörögjön ?
    szerintem gázolaj

  7. #127
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    c16 aminek az oktánszáma europában 127 lenne
    komoly... a durva az h itt a géped kb http://www.driven2modify.com/showthr...868&styleid=21

    jó persze durva példa mert ez egy aranyáras ams 2.3rr blokk de forog 9000et

    http://www.lancershop.com/customer/p...productid=1254

  8. #128
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    topic ide átmozgatva a lacházai topikból.
    Kell egy jó program

  9. #129

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    a kérdés az volt hogy lehet e a strokert 9000 ig forgatni igen lehet és nem attól ment szét a hengerfej mert stroker volt hanem attól, hogy nem volt normálisan megcsinálva.
    részemről majd jövőre visszatérek erre amikor is remélhetőleg üzembiztos stroker motorral megyek 9000 rpm felett 3 báros töltő nyomással.
    Addig is kár ezen vitatkozni részemről is.
    Na el is adom a japánt ha te is japánnal jössz...

    Másrészt idén legalább próbálkoztál japánnal de ha már a celicát kipipáltam több mint 1 másodperccel akkor azért a talontól többet várok.

    Hajrá.

    A viper az kemény volt azért egész évben.

    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=cUA1r6hQexo[/ame]
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  10. #130
    Zöldfülű
    Csatlakozás dátuma
    2009. 10.
    Hsz-ok
    12

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    komoly... a durva az h itt a géped kb http://www.driven2modify.com/showthr...868&styleid=21

    jó persze durva példa mert ez egy aranyáras ams 2.3rr blokk de forog 9000et

    http://www.lancershop.com/customer/p...productid=1254
    egy kis videó egy fél futamról

    http://www.dragracing.hu/usr_videok.php?id=54

  11. #131

    Alap

    Idézet oioio-1: Hozzászólás megtekintése
    egy kis videó egy fél futamról

    http://www.dragracing.hu/usr_videok.php?id=54
    Egész keményen megindult rajtban.
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

  12. #132
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    521

    Alap

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Egész keményen megindult rajtban.
    Nem lenne az a kocsi rossz! Főleg ha szépen összarakják neki!

  13. #133
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    hát ez remek, szóval egy olyan kocsi volt a példa arra, hogy lehet strokert nagyon forgatni ami "soha nem ment egy normálisat" hmmm. Azért itt a mi általunk használt konfigok valamelyike már több mint 4 éve megy hibátlanul és nem megy szét és bármikor üzembiztosan bevethető.

    @Miki - mindjárt átpakolom az egészt az off topicomba, csak megvárom a végét.
    ez egy full drag racing épített motor, ne akard bármivel összehasonlítani, megint ott kötöttünk ki, hogy egy kisturbós nyomatékra hangolt stroker motort hasonlítunk össze egy max power-re hangolt nagyturbós, nagytengelyes strokerrel (Zolié szerintem már üzemórás motor). Nem lehet ezeket összehasonlítani és szerintem nem is kell, mindenki csináltasson olyat amilyet szeretne, s végül szerintem is el lehet forgatni 9000-ig egy strokert, amerikában nagyon sokan mennek strokerrel gyorsulásin, s azok mind komolyat forognak.

  14. #134
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    ez egy full drag racing épített motor, ne akard bármivel összehasonlítani, megint ott kötöttünk ki, hogy egy kisturbós nyomatékra hangolt stroker motort hasonlítunk össze egy max power-re hangolt nagyturbós, nagytengelyes strokerrel (Zolié szerintem már üzemórás motor). Nem lehet ezeket összehasonlítani és szerintem nem is kell, mindenki csináltasson olyat amilyet szeretne, s végül szerintem is el lehet forgatni 9000-ig egy strokert, amerikában nagyon sokan mennek strokerrel gyorsulásin, s azok mind komolyat forognak.
    ez igaz, csak mindig ott van a félreértés, hogy két full más világ, az egyik egy leszarom ha felrobban, csak 402 métert menjen, a másik meg egy normál hosszútávú sokkal ésszerűbb megközelítés, nem utolsó sorban betartva a gyártói előírásokat. Kb olyan a dolog, mintha megkérdezne téged egy drages, hogy te nomrál esetben mennyi kávét iszol egy nap- erre te mondod, hogy kettőt, erre ő közli, hogy hát az lószar, egy ember szíve még nem áll meg akkor sem, ha 20-at iszol, igaz, hogy két hét múlva az intenzíven kötsz ki. És ez így van mindennel. Ők a technikát túleröltetik, ez nem lehet vitás hiszen a gyártók mind kevesebb rpm-et adnak meg limitre. Innen fogva lehet imátkozni, de ettől még ne jelentsük ki, hogy ez így tökre oké és rendben van mert nem ez a normál felhasználási specifikáció. Én is ki tudnám nyomni fekve a 200 kilót csak egy kicsit szúrni kéne a Winstrolt, akkor most mennyit nyom egy ember fekve?? Érzed amire gondolok?

    És az egész kifakadásom csak azért van mert most is mi volt? Beszélgettünk, a miniralliról és egyszer csak jön egy komment a semmiből, hogy 9000-ig is lehetne forgatni, mintha ez lenne a természetes dolog.
    Kell egy jó program

  15. #135
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Végülis lehet 9000-ig forgatni

    Csak nem a tiédet meg az enyémet, ami évekre van építve, utcai használatra is, nem pedig évente néhány tucat x 402 m-re.

  16. #136
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    ez ügyben akkor talán kérdezzük meg dr Kiss Elemért, aki 12.000 ig forgatta aztán lett nagy csönd. Akkor 12.000 ig lehet forgatni ugye? - sőt lehet ha kicsit bátrabbak lennének a magyar drages fiúk még a végén kiderülne, hogy a 20.000 is elérhető- F1- mi az ?!? Smafu! - lol
    Kell egy jó program

  17. #137
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    ez ügyben akkor talán kérdezzük meg dr Kiss Elemért, aki 12.000 ig forgatta aztán lett nagy csönd. Akkor 12.000 ig lehet forgatni ugye? - sőt lehet ha kicsit bátrabbak lennének a magyar drages fiúk még a végén kiderülne, hogy a 20.000 is elérhető- F1- mi az ?!? Smafu! - lol
    nekem még a simson-os tuningos korszakom hajnalán mondta egy tuning guru, ami szerintem nagyon nagy igazság, hogy "a fordulat öli meg a motort" :-)

  18. #138
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    ez ügyben akkor talán kérdezzük meg dr Kiss Elemért, aki 12.000 ig forgatta aztán lett nagy csönd. Akkor 12.000 ig lehet forgatni ugye? - sőt lehet ha kicsit bátrabbak lennének a magyar drages fiúk még a végén kiderülne, hogy a 20.000 is elérhető- F1- mi az ?!? Smafu! - lol
    Lada samara kettesben 120 at megy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fordszám hiányában nem tudom mennyit forgott, de tuti 8000 fölött.
    Kb 2 perc volt, de lehet ,hogy több!
    Egy lúzer erre verte a nyálát ,és mi nem hittük el ,de valóban 120 at mutatott az óra .
    Értelme semmi nem volt ,utánna meg ezért röhögtem ki ,milyen fasz!
    Gyuri jó a Tiéd úgy ahogy van, nekem kéne!!!!!!!!!!!

  19. #139
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2006. 11.
    Hsz-ok
    645

    Kérdés

    Idézet Fapuma8: Hozzászólás megtekintése
    Majd ha eltöltessz még ezen a fórumon is 1 évet akkor látod hogy tökmindegy milyen eredmény lesz úgyis valamilyen baromsággal fanyalognak majd....

    Nem olyan a görbe , erős , gyenge , miért nem megy akkor gyorsabban, miért csak 4000 től megy vagy 6000-től , miért nem 9000nél van a nyomatékcsúcs.Miért 7500nál van a lóerőcsúcs , miért fehér az autó , miért nem süt a nap éjszaka....

    Ezért is írom hogy kb pont leszarom ki mit gondol , nekem megfelel amit sikerült belőle építeni , elégedett és boldog vagyok.Eredményeket is elértem.

    Tulajdonképpen kb az egész évből tökéletesen jöttem ki.

    És legyen csak minél erősebb és mondják hogy nem hoztam ki belőle a maximumot , nem is kellett több az évben belőle , megbízható volt az a lényeg.
    Milyen szar ez a fórum tényleg, h nem esik seggre senki tőled...

    Továbbá az szerintem nem ezt a fórumot minősíti ha megkérdőjelelződik valamilyen állításod,ami már stílusában is a dcshez köthető. Kénytelen leszel elfogadni ha ezen a fórumon is dicsőíted magad, meg a dcst, lesznek szkeptikusok,akik esetleg már "kissé" előrébb tartanak tuning és autóépítés terén, szakmai felkészültségben mint ti.(nem magamra gondoltam)

    Mondjuk olvasd már vissza a 2 évvel ezelőtti timeslip fórumokat, h mekkora baromságokat íroggattál, mindenféle tárgyi tudás nélkül...szóval nem bizti h az evoklubb a hibás minden téged itt ért sérelemért, sőt...

  20. #140

    Alap

    Idézet lanciafan: Hozzászólás megtekintése
    Milyen szar ez a fórum tényleg, h nem esik seggre senki tőled...

    Továbbá az szerintem nem ezt a fórumot minősíti ha megkérdőjelelződik valamilyen állításod,ami már stílusában is a dcshez köthető. Kénytelen leszel elfogadni ha ezen a fórumon is dicsőíted magad, meg a dcst, lesznek szkeptikusok,akik esetleg már "kissé" előrébb tartanak tuning és autóépítés terén, szakmai felkészültségben mint ti.(nem magamra gondoltam)

    Mondjuk olvasd már vissza a 2 évvel ezelőtti timeslip fórumokat, h mekkora baromságokat íroggattál, mindenféle tárgyi tudás nélkül...szóval nem bizti h az evoklubb a hibás minden téged itt ért sérelemért, sőt...
    Szép történet csak nem igaz.Nem vágyunk dicsőségre és nem is nekünk van kissebbségi komplexusunk.
    Quality in Financial Planning
    www.qfp.hu
    Független pénzügyi tervezés, befektetések külföldi alapokba

7. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 5678917 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 3 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 3 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva