ez szívó maradt ?!
nagyon szépen mehet, elég komoly a görbe!![]()
na ez egy gyönyörű görbe- gratula a tulajnak- hihetetlen egyenletesen húz!!! Igazi pálya gép! Tipikusan olyan kocsi ami még menne ki a világűrbe, ha nem lenne leszabizva- isteni gép lehet!
Kell egy jó program
Köszi a nevében is:-) Annak készült, ilyet szerettünk volna, igaz kicsit hosszúra nyúlt és elég sok energia van benne, de a végeredményt látva megérte. Gyári motorbelsővel ezt mondják még biztonságosnak (értsd ezalatt 50e mérföldes példányok vannak már ezzel a setup-al.
Amúgy a görbe maradt olyan mint a gyári csak az értékek változtak rajta. 270LE helyett 412 és 280NM helyett 400.
Szegényke most kuplung problémákkal küzd, de jövő héten kész lesz és akkor jöhet a próba immáron pályán is :-)
'92 Acura NSX red/blk
'05 Evo VIII RS - eladva :-(
Könnyű lehetett vele felállni a padra
Szép teljesítmény!
'92 Acura NSX red/blk
'05 Evo VIII RS - eladva :-(
Iszonyatosan jó az az ADVAN felni!!Meg az NSX is!
Igen, a fele én voltam, mert nem tudtam betelni vele :-) Akkor jöttem haza németországból az enyémmel és végig odavoltam tőle h milyen jó az autó gyári állapotban, imádom a hangját, aztán mentem ezzel...hááát egész más lett. MEgmaradt a szívós mivolta azaz azonnal van gázreakció és lineáris a teljesítmény...csak hát 130Le több :-))
Összefutottunk egy P rendszámos GTR-el is (gtr Te voltál?) kíváncsi lettem volna nagyon, én vezettem, de a városban én nem nyomom neki max 1-es ben. Na de majd valamelyik pályán :-))
'92 Acura NSX red/blk
'05 Evo VIII RS - eladva :-(
èn az "Istanbul" Gyroszban kajáltam és vagy 4szer ment el az NSX
a P-s GTR szerintem a bobby volt, bár gyorsan suhant ö is, csak egyszer sikerült látni![]()
volt vagy 5 bubu is akik ott szaladgáltak...
én meg csak toltam a gyrost és néztem hogy "na itt a tavasz mindenki kihozza a garázsbol a cuccát!!!
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)