6. oldal, összesen: 10 ElsőElső ... 45678 ... UtolsóUtolsó
101-120, összesen: 187

  1. #101
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet Mx Roli: Hozzászólás megtekintése
    szerintem nem kéne fordítva betenni ,mert lehet el fogja engedni a nyomást amikor talpalod neki.
    Pont azért van gyárilag úgy betéve, hogy a nyomás segítse az elzárást.
    gyárilag van úgy betéve h nyomásra engedhet ! mikor zár a pillangószelep nyomás nő nyit+ még a vákum segiti.

  2. #102
    Rezidens Mx Roli avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Nagykanizsa
    Hsz-ok
    402

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    gyárilag van úgy betéve h nyomásra engedhet ! mikor zár a pillangószelep nyomás nő nyit+ még a vákum segiti.
    hát nekem itt egy gyári a kezemben, akkor ez pont fordítva van betéve gyárilag ?

  3. #103
    Rezidens Mx Roli avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hely
    Nagykanizsa
    Hsz-ok
    402

    Alap

    na megnéztem, és az enyémbe is fordítva volt betéve.(amikor megvettem)
    hmmmm. gondolom azért mert a megemelt nyomásnál kinyitogatott, vagy el van már gyengűlve a rugó.

  4. #104
    Bennfentes Mivec Tomi avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 03.
    Hely
    Miskolc
    Hsz-ok
    51

    Alap

    Idézet Mx Roli: Hozzászólás megtekintése
    na megnéztem, és az enyémbe is fordítva volt betéve.(amikor megvettem)
    hmmmm. gondolom azért mert a megemelt nyomásnál kinyitogatott, vagy el van már gyengűlve a rugó.
    Mennyi kilométer volt a tiédbe mikor megvetted?
    Mert ha kb. annyi km-el vetted mint én akkor lehet h az enyémnek is elgyengült a rugója.Mondjuk nemszámit mert már semmi pénzért nem raknám vissza a gyárit!És mi a véleményetek a Dual Port Bov-okról?Ha jól tudom többen is használnak ilyet!?A Dual Port-kat szeretik az Evo-k?

  5. #105
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Na, most nekem is így viselkedik. Az van, hogy nyomom a gázt és elkezd sziszegni, többször is végigellenőriztem a kötéseket az egész levegő rendszerben, de nem találtam semmi problémát. 4e-ig kb. ugyanúgy viselkedik, mint korábban, aztán mikor komolyabban elindulna az autó megtorpan és ez a sziszegés/kieresztés hallható. Nem is jutott eszembe a bov, de egyre inkább azt sejtem rosszak.
    Ja, és persze álló helyzetben ellenőrizhetetlen a dolog, gondolom amiatt, mert kisebb a nyomás ami felépül.
    Ez most tré, jó lenne rá valami megoldás! Ha tudnám, hogy a bov, akkor szereznék egyet, és cserélném, de hogyan lehetek biztos benne?

  6. #106
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet edoc: Hozzászólás megtekintése
    Na, most nekem is így viselkedik. Az van, hogy nyomom a gázt és elkezd sziszegni, többször is végigellenőriztem a kötéseket az egész levegő rendszerben, de nem találtam semmi problémát. 4e-ig kb. ugyanúgy viselkedik, mint korábban, aztán mikor komolyabban elindulna az autó megtorpan és ez a sziszegés/kieresztés hallható. Nem is jutott eszembe a bov, de egyre inkább azt sejtem rosszak.
    Ja, és persze álló helyzetben ellenőrizhetetlen a dolog, gondolom amiatt, mert kisebb a nyomás ami felépül.
    Ez most tré, jó lenne rá valami megoldás! Ha tudnám, hogy a bov, akkor szereznék egyet, és cserélném, de hogyan lehetek biztos benne?
    Újat raktál fel?
    Sztem ilyen hibát a rosszul, vagy be nem kötött vákumcső.

  7. #107
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    gyenge rugó

  8. #108
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet edoc: Hozzászólás megtekintése
    Na, most nekem is így viselkedik. Az van, hogy nyomom a gázt és elkezd sziszegni, többször is végigellenőriztem a kötéseket az egész levegő rendszerben, de nem találtam semmi problémát. 4e-ig kb. ugyanúgy viselkedik, mint korábban, aztán mikor komolyabban elindulna az autó megtorpan és ez a sziszegés/kieresztés hallható. Nem is jutott eszembe a bov, de egyre inkább azt sejtem rosszak.
    Ja, és persze álló helyzetben ellenőrizhetetlen a dolog, gondolom amiatt, mert kisebb a nyomás ami felépül.
    Ez most tré, jó lenne rá valami megoldás! Ha tudnám, hogy a bov, akkor szereznék egyet, és cserélném, de hogyan lehetek biztos benne?
    Valahol összefutunk és odaadom az enyémet (most úgyis áll az autó)!
    Kipróbálod, és ha az, akkor nyugodtan maradhat nálad addig, mig nem szerzel egy másikat! Akár holnap is odaadom ha kell.

  9. #109
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Valahol összefutunk és odaadom az enyémet (most úgyis áll az autó)!
    Kipróbálod, és ha az, akkor nyugodtan maradhat nálad addig, mig nem szerzel egy másikat! Akár holnap is odaadom ha kell.

    Szuper lenne, ha legalább azt meg tudnánk nézni, hogy tényleg az-e a baj. Nem tudom holnap mikor fogok tudni este szabadulni, de ha későn akkor kedden vagy szerdán megköszönöm, ha ki tudjuk próbálni!! Csúcs!

  10. #110
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Újat raktál fel?
    Sztem ilyen hibát a rosszul, vagy be nem kötött vákumcső.
    Nem, a gyárit raktam vissza, de lehet elkötögettem!

  11. #111
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet edoc: Hozzászólás megtekintése
    Szuper lenne, ha legalább azt meg tudnánk nézni, hogy tényleg az-e a baj. Nem tudom holnap mikor fogok tudni este szabadulni, de ha későn akkor kedden vagy szerdán megköszönöm, ha ki tudjuk próbálni!! Csúcs!
    Ok, hívjál nyugodtan!

  12. #112
    Rezidens Blindmouse avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 08.
    Hely
    Föld bolygó.. többnyire..
    Hsz-ok
    605

    Alap

    Idézet edoc: Hozzászólás megtekintése
    Na, most nekem is így viselkedik. Az van, hogy nyomom a gázt és elkezd sziszegni, többször is végigellenőriztem a kötéseket az egész levegő rendszerben, de nem találtam semmi problémát. 4e-ig kb. ugyanúgy viselkedik, mint korábban, aztán mikor komolyabban elindulna az autó megtorpan és ez a sziszegés/kieresztés hallható. Nem is jutott eszembe a bov, de egyre inkább azt sejtem rosszak.
    Ja, és persze álló helyzetben ellenőrizhetetlen a dolog, gondolom amiatt, mert kisebb a nyomás ami felépül.
    Ez most tré, jó lenne rá valami megoldás! Ha tudnám, hogy a bov, akkor szereznék egyet, és cserélném, de hogyan lehetek biztos benne?
    Gyárts hozzá egy leak testert..
    kell egy nagy "dugó" amiben van egy szelep.. a turboról lejövő csőbe berögzíted, és nekiállsz felfújni a csövezést... ahol sziszeg, ott a baj...
    Уважаемые товарищи! Hozzászólásomat remélem nem érzi elvtársai számára befogadhatatlannak, "népköztársaságunk" cenzúrát felügyelő állami bizottsága...

    "Az elvek olyanok mint a fos, tartod ameddíg birod - Gyuri"

  13. #113
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Idézet Blindmouse: Hozzászólás megtekintése
    Gyárts hozzá egy leak testert..
    kell egy nagy "dugó" amiben van egy szelep.. a turboról lejövő csőbe berögzíted, és nekiállsz felfújni a csövezést... ahol sziszeg, ott a baj...
    Ez tényleg nem rossz ötlet...
    Azért egyelőre a könnyebbik megoldást választom, elveszem másét!

    Aztán ha kiderül, hogy nem ott a baj, nekiállok nyomozni!

  14. #114
    Rezidens Blindmouse avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 08.
    Hely
    Föld bolygó.. többnyire..
    Hsz-ok
    605

    Alap

    Idézet edoc: Hozzászólás megtekintése
    Ez tényleg nem rossz ötlet...
    Azért egyelőre a könnyebbik megoldást választom, elveszem másét!

    Aztán ha kiderül, hogy nem ott a baj, nekiállok nyomozni!
    egy bov végülis 2 csavar.. az az egyszerűbb... az 2 perc..
    de 2. esetnek nefeledd..
    én a sajátomhoz csináltam egyet... cső turboedliről le, ez a dugó bele, bilincs ráhúz, és pumpa/kompresszor...

    Ednek a GVR4-en így fedeztük fel a lyukas coolert.. a sajátomon meg a bov "vezérlő" csövön lévő lyukat...
    Уважаемые товарищи! Hozzászólásomat remélem nem érzi elvtársai számára befogadhatatlannak, "népköztársaságunk" cenzúrát felügyelő állami bizottsága...

    "Az elvek olyanok mint a fos, tartod ameddíg birod - Gyuri"

  15. #115
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Ok, hívjál nyugodtan!
    Még egyszer köszi, állat lett!!
    Mondjuk azóta 3x kellett megállnom szerelni, mert most már a csöveket szedte széjjel a nyomás, de remélem mostanra sikerült mindent meghúznom úgy, hogy nem jön szét többet!

    Na, én leléptem pár napra, üdv!

  16. #116
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Ezek szerint maga a szelep volt a kakesz?

  17. #117
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Ezek szerint maga a szelep volt a kakesz?
    Igazából nem tudni.
    Lehet nem volt meghúzva rendesen valamelyik bilincs a gyári DV környékén, de ezen már nem tudtunk sokat gondolkodi, mert elkezdett ömleni az eső és csak gyorsan kicseréltük. Utána a próbakörön már minden tökéletesen működött.

  18. #118
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Igazából nem tudni.
    Lehet nem volt meghúzva rendesen valamelyik bilincs a gyári DV környékén, de ezen már nem tudtunk sokat gondolkodi, mert elkezdett ömleni az eső és csak gyorsan kicseréltük. Utána a próbakörön már minden tökéletesen működött.
    Jó pár alkalmat beszoptam még utána. Csak, hogy teljes legyen a történet.. Eljöttem Tőled, aztán 200m után szétdobta magát középen, az illesztésnél.. Valami autókozmetikában szereltem meg. Aztán szerdán indulás kirándulni, autópálya, ismét szétdobta magát, de alul. Hétköznap az elviharzó kamionok mellett a leállósávban az autó alatt feküdni emelő nélkül.. halálfélelmem volt. Inkább eldöcögtem az 1km lévő benzinkútig. Ott 2 órás kínlódás, még egy bilincs alulra, teszt, középen megint szét, meghúztam mint a picsa mindenhol.. Teszt.. ok. Utána nem volt gond vele egész úton.
    Azóta is jó.

  19. #119
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet edoc: Hozzászólás megtekintése
    Jó pár alkalmat beszoptam még utána. Csak, hogy teljes legyen a történet.. Eljöttem Tőled, aztán 200m után szétdobta magát középen, az illesztésnél.. Valami autókozmetikában szereltem meg. Aztán szerdán indulás kirándulni, autópálya, ismét szétdobta magát, de alul. Hétköznap az elviharzó kamionok mellett a leállósávban az autó alatt feküdni emelő nélkül.. halálfélelmem volt. Inkább eldöcögtem az 1km lévő benzinkútig. Ott 2 órás kínlódás, még egy bilincs alulra, teszt, középen megint szét, meghúztam mint a picsa mindenhol.. Teszt.. ok. Utána nem volt gond vele egész úton.
    Azóta is jó.
    Jó kör lehetett! Nekem eddig csak ringen dobta le.
    Legutóbb Hring nyíltnapon az Alesi előtti gyors balos szélén álltam, miközben Sanyi rakta vissza a csövet, az autók meg jöttek ezerrel.
    Persze én ki sem kötöttem magam a biztonság miatt, Sanyi meg a motortérben hasalt! :-DDD

  20. #120
    Haladó
    Csatlakozás dátuma
    2011. 02.
    Hsz-ok
    46

    Alap Keresek BOV-ot!

    Valaki tudna nekem prezentálni a héten egy lefujoszelepet?
    EVO VIII 1000CCM E85-re olyan kellene, ami megbizhato.
    Egy utcai autora kellene, és nem szeretnék szenvedni, hogy keresztbeáll mee kinai, avagy nem megbizhato...

    Remélem a többéves tapasztalotokat itt most kiélvezhetem

6. oldal, összesen: 10 ElsőElső ... 45678 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva