9. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 789101119 ... UtolsóUtolsó
161-180, összesen: 568

  1. #161
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.068

    Alap


    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Jajj, én a harmadikra gondoltam!

  2. #162
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Jó a harmadik, de csak tökúj vagy majdnem új motoron lehet megcsinálni, mert 85mm a gyári furat. És mivel dugót kell cserélni, ha már kicsit is kopott a motor, érdemes 85,5-re megfúrni, az enyém is ilyen, így pedig 2295 ccm.

  3. #163
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    nekem ezek szerint egy nem leírt négy és feledik van, mert 86-os a furat, 100-as löket mellett, így 2323 cc a teljes motortérfogat. Van is nyomaték rendesen

    volt abból 85,5 furattal is, ami 2295 cc-re jön, de ez nem változtat azon, hogy elvileg 6 féle motorváltozat alakítható ki, s ezen belül még van ahol lehet variállni a furattal is.

    Most nézem, már a Miki is leírta.
    Utoljára szerkesztette: MES-Racing; 2010. 09. 18. 18:20-kor
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  4. #164
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    én inkább arra a 106 millis löketű BC szettre lennék kíváncsi 86.5-es furattal. 2.6 liter azért már betyáros nem? Símán tudna 800 Nm-ert és vagy 500 pacit egy Tomei vagy egy HKS turbinccsal
    Kell egy jó program

  5. #165
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Jó a harmadik, de csak tökúj vagy majdnem új motoron lehet megcsinálni, mert 85mm a gyári furat. És mivel dugót kell cserélni, ha már kicsit is kopott a motor, érdemes 85,5-re megfúrni, az enyém is ilyen, így pedig 2295 ccm.
    Neked is 94mm-s löketed van? (Mármint az autódnak ) Milyen főtengely?

  6. #166
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    Mikinek?

  7. #167
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Neked is 94mm-s löketed van? (Mármint az autódnak ) Milyen főtengely?
    szerintem nem, gyári 4G64 főtengely 100mm lökettel.

    Amúgy szvsz a tomei 2,3-as kitjébe is gyári 4G64 főtengely (Gyuri ne húzd fel magad ) van utólagos módosításokkal, bár könnyen lehet, hogy hülyeséget írok, de ha megnézitek a 2,2 vs 2,3 kit árát (6750$ vs 3870$), illetve a képeket a főtengelyekről, akkor azon látszik, hogy teljesen más a kettő......
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  8. #168
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    szerintem nem, gyári 4G64 főtengely 100mm lökettel.
    Én is erre gondolok, csak meglepődtem.

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Amúgy szvsz a tomei 2,3-as kitjébe is gyári 4G64 főtengely (Gyuri ne húzd fel magad ) van utólagos módosításokkal, bár könnyen lehet, hogy hülyeséget írok, de ha megnézitek a 2,2 vs 2,3 kit árát (6750$ vs 3870$), illetve a képeket a főtengelyekről, akkor azon látszik, hogy teljesen más a kettő......
    Nem lesz nekem 2.2 az már tuti!

  9. #169
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Mikinek?
    Nem,benéztem

  10. #170
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    1000lóerős 2.4es amcsi Evoba is gyári főtengusz van. amcsik azt mondják hibátlan ha forgatni nagyon gyilkolni akarod akkor egy kis kiegyensúlyozás nem árt neki és mehet is. olcsó jó. biztos van nála jobb csak az $1600.

    2.4Mivec motort nagy kompresszióval E85 vmi érdeks turbóval, csak legyen hajtás ami ki is bírja

  11. #171
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    szerintem nem, gyári 4G64 főtengely 100mm lökettel.

    Amúgy szvsz a tomei 2,3-as kitjébe is gyári 4G64 főtengely (Gyuri ne húzd fel magad ) van utólagos módosításokkal, bár könnyen lehet, hogy hülyeséget írok, de ha megnézitek a 2,2 vs 2,3 kit árát (6750$ vs 3870$), illetve a képeket a főtengelyekről, akkor azon látszik, hogy teljesen más a kettő......
    nem, a Tomei 2.3-as kitjének főtengelye nem egy Mitsu OEM főtengely, ez tutti. A különbség amit írsz az abból adódik, hogy a 2.2-esnek egy kovácsolt tömbből forgácsolt főtengelye van, míg a 2.3-asnak egy "natúr" öntött.
    Kell egy jó program

  12. #172
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Nekem gyári 4G64-es főtengely, és 100 mm-es löket.

    ("Low budget" stroker, de semmi nem "kínai" benne, vagy gyári, vagy amerikai, meg 1-2 HKS motyó.)

  13. #173
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet hunevo6: Hozzászólás megtekintése
    nem, a Tomei 2.3-as kitjének főtengelye nem egy Mitsu OEM főtengely, ez tutti. A különbség amit írsz az abból adódik, hogy a 2.2-esnek egy kovácsolt tömbből forgácsolt főtengelye van, míg a 2.3-asnak egy "natúr" öntött.
    Roller75 írta a saját Tomei kit-jéről:

    http://forum.subaruklub.hu/viewtopic...4980&start=340

    "Egy érdekesség: Ferivel néztük, hogy a tönkrement és kivett ultra drága Tomei főtengely, kísértetiesen hasonlít egy teljesen gyári öntvénysonkás főtengelyre, a Tomei felirat fölött még a gyári Subaru cikk szám is benne van. Valószínűleg ez egy minimálisan módosított (olajfuratok?) sima EJ25 tengely. Csak akkor mi a pöcs kerül benne 1,2 Millióba ??? Ez akkor mivel jobb a Feri által harmad áron beszerzett szintén módosított olajozású nitridált főtengelyt, Mahle dugókat, Manley H hajtókarokat tartalmazó stokeremnél ?"

    ettől még lehet más az evo-é, és nem piszkálásból írom, csak megnéztem az info-kat a Tomei oldalán és elég hasonló a gyáriéhoz a főtengely, s az ára is erre engedet következtetni.
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  14. #174

  15. #175
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    pár érdekesség :
    WRC vs 4G64 light weight vs 4g63 crank :

    http://forums.evolutionm.net/evo-eng...wrc-crank.html
    sajnos a képek nem elérhetőek csak regisztrált tagoknak...
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  16. #176
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Picture 1: Crank on top is 4G63 WRC race car crank, Middle one is my 4G64 Lightweight crank, and on bottom is a stock 4G63 crank




    Utoljára szerkesztette: VGergo; 2010. 09. 20. 09:49-kor

  17. #177
    Rezidens hunevo6 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    6.567

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Roller75 írta a saját Tomei kit-jéről:

    http://forum.subaruklub.hu/viewtopic...4980&start=340

    "Egy érdekesség: Ferivel néztük, hogy a tönkrement és kivett ultra drága Tomei főtengely, kísértetiesen hasonlít egy teljesen gyári öntvénysonkás főtengelyre, a Tomei felirat fölött még a gyári Subaru cikk szám is benne van. Valószínűleg ez egy minimálisan módosított (olajfuratok?) sima EJ25 tengely. Csak akkor mi a pöcs kerül benne 1,2 Millióba ??? Ez akkor mivel jobb a Feri által harmad áron beszerzett szintén módosított olajozású nitridált főtengelyt, Mahle dugókat, Manley H hajtókarokat tartalmazó stokeremnél ?"

    ettől még lehet más az evo-é, és nem piszkálásból írom, csak megnéztem az info-kat a Tomei oldalán és elég hasonló a gyáriéhoz a főtengely, s az ára is erre engedet következtetni.
    lehet, én csak annyit láttam, hogy a gyárival ellentétben szebben ki van egyensúlyozva, megvan olajfuratolva és saját logós- innen gondoltam, hogy saját öntésű. De lehet, kutya közönséges gyári cucc megbuherálva. Tök mindegy. Működik.
    Kell egy jó program

  18. #178
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet VGergo: Hozzászólás megtekintése
    Picture 1: Crank on top is 4G63 WRC race car crank, Middle one is my 4G64 Lightweight crank, and on bottom is a stock 4G63 crank




    az otthoni gépen még volt 2 vagy 3 X a képek helyén, az irodában már X sincs, minden esetre köszi.
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  19. #179
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    na most már jó lesz, vicces akkor látható volt ha be voltam jelentkezve ahonnan linkeltem

  20. #180
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet vgergo: Hozzászólás megtekintése
    na most már jó lesz, vicces akkor látható volt ha be voltam jelentkezve ahonnan linkeltem :d
    köszi!
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

9. oldal, összesen: 29 ElsőElső ... 789101119 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. EVO VIII RS Stroker 430LE
    By rxp in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 6
    Utolsó hozzászólás: 2015. 03. 24., 00:36
  2. Evo 8 2.3 Stroker ELADO
    By aronmatic in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 34
    Utolsó hozzászólás: 2011. 11. 10., 20:26
  3. Stroker főtengely
    By berkes in forum Keres
    Hsz-ok: 2
    Utolsó hozzászólás: 2009. 06. 25., 00:19

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva