Utoljára szerkesztette: MES-Racing; 2010. 09. 18. 18:20-kor
én inkább arra a 106 millis löketű BC szettre lennék kíváncsi 86.5-es furattal. 2.6 liter azért már betyáros nem? Símán tudna 800 Nm-ert és vagy 500 pacit egy Tomei vagy egy HKS turbinccsal![]()
Kell egy jó program
szerintem nem, gyári 4G64 főtengely 100mm lökettel.
Amúgy szvsz a tomei 2,3-as kitjébe is gyári 4G64 főtengely (Gyuri ne húzd fel magad) van utólagos módosításokkal, bár könnyen lehet, hogy hülyeséget írok, de ha megnézitek a 2,2 vs 2,3 kit árát (6750$ vs 3870$), illetve a képeket a főtengelyekről, akkor azon látszik, hogy teljesen más a kettő......
1000lóerős 2.4es amcsi Evoba is gyári főtengusz van. amcsik azt mondják hibátlan ha forgatni nagyon gyilkolni akarod akkor egy kis kiegyensúlyozás nem árt neki és mehet is. olcsó jó. biztos van nála jobb csak az $1600.
2.4Mivec motort nagy kompresszióval E85 vmi érdeks turbóval, csak legyen hajtás ami ki is bírja![]()
Roller75 írta a saját Tomei kit-jéről:
http://forum.subaruklub.hu/viewtopic...4980&start=340
"Egy érdekesség: Ferivel néztük, hogy a tönkrement és kivett ultra drága Tomei főtengely, kísértetiesen hasonlít egy teljesen gyári öntvénysonkás főtengelyre, a Tomei felirat fölött még a gyári Subaru cikk szám is benne van. Valószínűleg ez egy minimálisan módosított (olajfuratok?) sima EJ25 tengely. Csak akkor mi a pöcs kerül benne 1,2 Millióba ??? Ez akkor mivel jobb a Feri által harmad áron beszerzett szintén módosított olajozású nitridált főtengelyt, Mahle dugókat, Manley H hajtókarokat tartalmazó stokeremnél ?"
ettől még lehet más az evo-é, és nem piszkálásból írom, csak megnéztem az info-kat a Tomei oldalán és elég hasonló a gyáriéhoz a főtengely, s az ára is erre engedet következtetni.
pár érdekesség :
http://forums.evolutionm.net/evo-dyn...stock-ecu.html
WRC vs 4G64 light weight vs 4g63 crank :
http://forums.evolutionm.net/evo-eng...wrc-crank.html
Winberg :
http://forums.evolutionm.net/vendor-...ank-there.html
Picture 1: Crank on top is 4G63 WRC race car crank, Middle one is my 4G64 Lightweight crank, and on bottom is a stock 4G63 crank
![]()
Utoljára szerkesztette: VGergo; 2010. 09. 20. 09:49-kor
na most már jó lesz, vicces akkor látható volt ha be voltam jelentkezve ahonnan linkeltem![]()
Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)