7. oldal, összesen: 10 ElsőElső ... 56789 ... UtolsóUtolsó
121-140, összesen: 187

  1. #121
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    sose áll keresztbe,nem üzemanyag függő,versenykocsin is kínai van és hibátlan.

  2. #122
    Haladó
    Csatlakozás dátuma
    2011. 02.
    Hsz-ok
    46

    Alap

    Idézet HKSTOMEVO9: Hozzászólás megtekintése
    sose áll keresztbe,nem üzemanyag függő,versenykocsin is kínai van és hibátlan.
    Ez a HKS utánzat is jolesz szted?
    Mindenki lehurrogta

  3. #123
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    pontosan ez van nekem is.
    Ja egyébként most semmi nincs rajta,race kocsin nincs lefújó.Egy túlnyomás szelep kell,azt hello.HAvassynál van.

  4. #124
    Rezidens Dino74 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.530

    Alap

    Idézet blackevo620: Hozzászólás megtekintése
    Valaki tudna nekem prezentálni a héten egy lefujoszelepet?
    EVO VIII 1000CCM E85-re olyan kellene, ami megbizhato.
    Egy utcai autora kellene, és nem szeretnék szenvedni, hogy keresztbeáll mee kinai, avagy nem megbizhato...

    Remélem a többéves tapasztalotokat itt most kiélvezhetem
    nekem van egy turboxs eredeti 25ért odaadom

  5. #125
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    küldtem egy privit !

  6. #126
    Bennfentes
    Csatlakozás dátuma
    2010. 08.
    Hsz-ok
    97

    Alap

    sziasztok
    egy gyári 8as evoba szeretnék lefújót venni, szerintetek milyet érdemes? illetve hol vegyek?

  7. #127
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Idézet lendrax: Hozzászólás megtekintése
    sziasztok
    egy gyári 8as evoba szeretnék lefújót venni, szerintetek milyet érdemes? illetve hol vegyek?
    ha nem a hang miatt veszed akkor evo 9 fém lefújót bele !

  8. #128
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet lendrax: Hozzászólás megtekintése
    sziasztok
    egy gyári 8as evoba szeretnék lefújót venni, szerintetek milyet érdemes? illetve hol vegyek?
    Pl. APS, igaz árban húzós, de legalább jó és kétutas.

  9. #129
    Bennfentes Mivec Tomi avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 03.
    Hely
    Miskolc
    Hsz-ok
    51

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Pl. APS, igaz árban húzós, de legalább jó és kétutas.
    Vagy Turbosmart Dual Port,de árban ez is húzós kicsit!Viszont ennek hangja is van!

  10. #130
    Törzsvendég Corro avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 05.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    190

    Alap

    Idézet lendrax: Hozzászólás megtekintése
    sziasztok
    egy gyári 8as evoba szeretnék lefújót venni, szerintetek milyet érdemes? illetve hol vegyek?
    Vagy, ha valami olcsóbbat keresel, nézz körül nálam: tuningkereskedes.hu
    10% kedvezményt is tudok adni az evosoknak, mint már említettem itt.

  11. #131
    Bennfentes
    Csatlakozás dátuma
    2010. 08.
    Hsz-ok
    97

    Alap

    legfőképp a hang miatt kellene

  12. #132
    Rezidens Dino74 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2010. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    1.530

    Alap

    van nekem egy eladó turboxs annak elég komoly hangja van

  13. #133
    Rezidens Robevo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 09.
    Hsz-ok
    1.621

    Alap

    Idézet bunker: Hozzászólás megtekintése
    Pl. APS, igaz árban húzós, de legalább jó és kétutas.
    bocsi nem olvastam vegig az egeszet , szoval csak a vegehez szolok hozza.
    en kiprobaltam kb 5 fajta BOV. Koztuk a Greddy RS - Agency power - Forge - "crushed gyari Bov" stb. Nem probaltam a HKS-t mivel gyari ECU volt mindig MAF szenzorral.

    Magasan a APS volt a legjobb. Oly annyira hogy meg is tartottam es majd ha kesz lesz a motor bele is teszem a kocsiba megint.
    Nem olcso de nagyon komoly, viszont nincs hutyutyutyu , ha a gyari legszuro dobozzal mesz. Csak is nyitott legszurovel de akkor mindennek van hangja amugy is.

  14. Az alábbiaknak tetszik Robevo hozzászólása:


  15. #134
    Bennfentes EvoPeti avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Wallington,NJ
    Hsz-ok
    69

    Alap

    En a nyitott legszurovel nem hallottam a gyari IX-est. De az APS az tenyleg eleg jo. Pont annyi hangja van amennyi kell sztem.

  16. #135
    Rezidens Robevo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 09.
    Hsz-ok
    1.621

    Alap

    Idézet EvoPeti: Hozzászólás megtekintése
    En a nyitott legszurovel nem hallottam a gyari IX-est. De az APS az tenyleg eleg jo. Pont annyi hangja van amennyi kell sztem.
    jo hangos Petya a gyari BOV is, ha nyitott a szuro. Nekem K&N volt es ugy szolt mintha valami mas BOV lett volna nem a gyari. Mondjuk attol is fugg mekkora nyomassal mesz

  17. #136
    Bennfentes EvoPeti avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Wallington,NJ
    Hsz-ok
    69

    Alap

    Idézet Robevo: Hozzászólás megtekintése
    jo hangos Petya a gyari BOV is, ha nyitott a szuro. Nekem K&N volt es ugy szolt mintha valami mas BOV lett volna nem a gyari. Mondjuk attol is fugg mekkora nyomassal mesz
    En nem emlekszem, hogy lett volna hangja. Ha lesz idom lehet visszacserelem kiprobalni!
    Elvileg nem kellene, hogy hangos legyen mivel teljesen visszaforgat mindent a szivocsobe, ami zart. A levegoszuron keresztul a turbincsek szivja a levegot, tehat a nyitott v. K&N betetszurok csak tobb levegot engednek at. Ezt lehet is hallani foleg a nyitottnal ahogy az ember tolja neki. A turbo nyomas szamit persze de az nekem is 24-25 PSI (1.6-1.7 bar ha jol szamoltam), tehat azzal nem lehet gond. De ez csak az en velemenyem, javitson ki v.ki mas ha hulyesegeket irkalok!

  18. #137
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap

    Idézet EvoPeti: Hozzászólás megtekintése
    En nem emlekszem, hogy lett volna hangja. Ha lesz idom lehet visszacserelem kiprobalni!
    Elvileg nem kellene, hogy hangos legyen mivel teljesen visszaforgat mindent a szivocsobe, ami zart. A levegoszuron keresztul a turbincsek szivja a levegot, tehat a nyitott v. K&N betetszurok csak tobb levegot engednek at. Ezt lehet is hallani foleg a nyitottnal ahogy az ember tolja neki. A turbo nyomas szamit persze de az nekem is 24-25 PSI (1.6-1.7 bar ha jol szamoltam), tehat azzal nem lehet gond. De ez csak az en velemenyem, javitson ki v.ki mas ha hulyesegeket irkalok!
    Mikor lefúj akkor általában nem szív a turbó. Tényleg hallatszik a K&N szűrőn keresztűl.

  19. #138
    Rezidens Robevo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 09.
    Hsz-ok
    1.621

    Alap

    Idézet EvoPeti: Hozzászólás megtekintése
    En nem emlekszem, hogy lett volna hangja. Ha lesz idom lehet visszacserelem kiprobalni!
    Elvileg nem kellene, hogy hangos legyen mivel teljesen visszaforgat mindent a szivocsobe, ami zart. A levegoszuron keresztul a turbincsek szivja a levegot, tehat a nyitott v. K&N betetszurok csak tobb levegot engednek at. Ezt lehet is hallani foleg a nyitottnal ahogy az ember tolja neki. A turbo nyomas szamit persze de az nekem is 24-25 PSI (1.6-1.7 bar ha jol szamoltam), tehat azzal nem lehet gond. De ez csak az en velemenyem, javitson ki v.ki mas ha hulyesegeket irkalok!

    Nem a panel szurorol beszelek, az igazabol mindegy. tulsagosan is zart a doboz ahhoz hogy eleg hang jojjon ki belole.


    Akkor hallod ha egy nyitott szurot hasznalsz pl:




    de ha bedobozolod a jobb levego minoseg miatt/ hideg
    akkor mar jelentosen csokken a hangja de meg mindig hangosabb mintha a gyari dobozban lenne.


    Utoljára szerkesztette: Robevo; 2011. 04. 18. 14:38-kor

  20. #139
    HKSTOMEVO9
    Vendég

    Alap

    Patika motortér.

  21. #140
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.291

    Alap

    Nyitott légszűrővel se hallod... Legalábbis azon kívül amikor tolsz egy padlót és olyan hang jön a motortérből, hogy a vákum miatt mindjárt összeomlik a föld olyat szív azon kívül nincs hangja a lefújásnak.
    Vagyis egyszer hallottam valami lefújásra hajlanos hangot amikor 2-be 10-ről tolsz egy kövéret betölt a turbó és azonnal elveszed a gázt akkor lehet hallani valami olyasmit de az is olyan halk, hogy csak na. Nyitott légszűrőnél az a jó, hogy ha elindulsz vele (legalábbis a miénkkel) 1 sarokkal arrébb lehet hallani egy üres utcában ahogy szív a turbó ) Forgách utcában teszterltük le.
    Just for Fun

7. oldal, összesen: 10 ElsőElső ... 56789 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 3 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 3 vendég)

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva