9. oldal, összesen: 12 ElsőElső ... 7891011 ... UtolsóUtolsó
161-180, összesen: 228

  1. #161
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Kis autónak az olajfogyása füstölése megvan (SAJNOS)
    4 henger dugattyúja megolvadt... vagy a benzin nyomás szabályzó szelep ment tönkre (állítólag ez típus hiba) vagy az egyik injektor ment tönkre. Tudtok valakit aki be tudja mérni az injektorokat?

    thx

  2. #162
    Rezidens bunker avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 01.
    Hsz-ok
    3.533

    Alap

    Idézet ttop: Hozzászólás megtekintése
    Kis autónak az olajfogyása füstölése megvan (SAJNOS)
    4 henger dugattyúja megolvadt... vagy a benzin nyomás szabályzó szelep ment tönkre (állítólag ez típus hiba) vagy az egyik injektor ment tönkre. Tudtok valakit aki be tudja mérni az injektorokat?

    thx

  3. #163
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet ttop: Hozzászólás megtekintése
    Kis autónak az olajfogyása füstölése megvan (SAJNOS)
    4 henger dugattyúja megolvadt... vagy a benzin nyomás szabályzó szelep ment tönkre (állítólag ez típus hiba) vagy az egyik injektor ment tönkre. Tudtok valakit aki be tudja mérni az injektorokat?

    thx
    Sajnálom

    http://injektor.hu/index.jsp?id=3&akt=3

    széria AC pumpa volt benne???
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  4. #164
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Sajnálom

    http://injektor.hu/index.jsp?id=3&akt=3

    széria AC pumpa volt benne???
    nem evo-é...

  5. #165
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Kis update! Tanácsokat elfogadok!

    Egy kis történelem:
    Végre elkészült a kis autó 2év után! Első bevetésén az Evo klub nyári találkozóján eldurrant az egyetlen cső amit nem cseréltünk emiatt óriás füst stb... illetve alapon is füstölt picit az autó, de ennek nem tulajdonítottam túl nagy jelentőséget, arra gondoltam a turbó kezdi megadni magát 18 év után!
    Második túrája a Ring nyílt nap volt ahol a cél annyi volt, hogy összerázzam!
    8 éves lestrapált utcai gumival mentem ki szóval nem a tizedekért küszködtem
    Amivel először szembesültem, hogy a célegyenes végén rossz kigyorsítással is könnyedén 195 kmh val megyek ami egy kb 210 lóerős autónál lehetetlen!
    a következő kőrben bedadogott valószínűleg itt fogyhatott el a benzin (ezért is ment jól)... tovább nem is erőltettem (szerencsére).
    A hiba oka tönkre ment a benzin nyomás szabályzó szelep.
    Ha ismétlem HA lett volna benne Laci által is ajánlott elektromos visszajelző berendezések dömpingje szélessávú lambdával akkor ezt a kis malőrt megúszhattam volna, de ilyen nekem sajnos nem volt.

    A lényeg van egy (számomra gyönyörű) autó ami megint foglalja a helyet a kspeedben és igen csak szeretném használni. Viszont erre az alábbiakra volna szükségem.

    Vagy 1 db gyári dugó (nem biztos hogy ez a legjobb megoldás) vagy 4 db kovácsolt dugattyú úgy tűnik ez lesz a megoldás!
    Itt vagyok gondban hiszen a hengereken egy db karcolás sincs sőt a egyetlen hengerben találtunk összesen 0.03 mm kopást tehát elvileg felfúrás nélkül alapméretű dugattyú-t is bele tudnék tenni. (ha már megcsinálom ne fúrjam fel?)

    A bajok itt kezdődnek: gyári komputer van benne és nem is szeretném lecserélni.
    ha túlméretes dugót teszek bele, akkor kell komp upgrade. Illetve a egyetlen alapméretű dugó amit találtam hozzá annak is a kompressziója 0.5 -el nagyobb mint a gyári.

    Szóval itt tartok most.

    Ötleteket szívesen fogadok!

  6. #166
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    557

    Alap

    Gratulálok és sajnálom, a szélesvásznú kell bele mindenképp, a rózsaszínben is van már..

    4 gyári, alapméretű dugó? Vagy az annyiba fáj, amennyiért már lehet kovácsolt?

  7. #167
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Egy motorkódot irj lécci!

  8. #168
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet TéZé: Hozzászólás megtekintése
    Gratulálok és sajnálom, a szélesvásznú kell bele mindenképp, a rózsaszínben is van már..

    4 gyári, alapméretű dugó? Vagy az annyiba fáj, amennyiért már lehet kovácsolt?
    A gyári is kovácsolt!
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  9. #169
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Egy motorkódot irj lécci!
    BPD DOHC Turbo
    de a GTR egy külön állatfaj, csak 2500db készült belőle.
    Utoljára szerkesztette: MES-Racing; 2011. 09. 01. 15:00-kor
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  10. #170
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    BPD DOHC Turbo
    de a GTR egy külön állatfaj, csak 2500db készült belőle.
    Ilyesmi motor van a Mazda MX5 ben is.

  11. #171
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Idézet TéZé: Hozzászólás megtekintése
    Gratulálok és sajnálom, a szélesvásznú kell bele mindenképp, a rózsaszínben is van már..

    4 gyári, alapméretű dugó? Vagy az annyiba fáj, amennyiért már lehet kovácsolt?
    Abból veszek 3 garnitúra kovácsolt dugót , de a gyári is az volt!

  12. #172
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Úgy nézem van hozzá CP gyári méret (83.0mm), vmi 600$.
    Többiből csak túlméreteset találtam.

  13. #173
    Rezidens VGergo avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest - Pécs
    Hsz-ok
    1.831

    Alap

    Szia !

    Ha kell dugó szólj, tudok egész jó árakat ! Ha nem sürgős szerintem egyedibe is tudok Wisecot amivel tudja a motor a gyári kompressziót De persze bármi más márka !

    Lambda : az a baj, hogy nyomás fordulatszám függvényében változik és kiélezett helyzetben úgy sincs időd nézni + még gondolkozni is, hogy jó-e az értek ! És éppen ezért nem is létezik olyan ami villog sípol . Rá kell kötni az Ecu-ra a legtöbbre lehet védelmet írni. Pl akár az evo széria Ecuja is tud tiltani adott nyomás felett ha AFr probléma van . Az EGT még egy hasznos műszer


    Ecu : ha mégis kell is, szerintem egyszerűbb is kiszolgálja a GTR-t ami nem is biztos hogy olyan drága !

  14. #174
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Úgy nézem van hozzá CP gyári méret (83.0mm), vmi 600$.
    Többiből csak túlméreteset találtam.
    Nem az átmérővel van a probléma hanem a kompresszióval 8,2:1 VS 9:1!
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  15. #175
    Adminisztrátor Sanci avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 11.
    Hely
    Mogyoród
    Hsz-ok
    2.794

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Nem az átmérővel van a probléma hanem a kompresszióval 8,2:1 VS 9:1!
    8,2 a gyári és 9 a kapható kovácsolt?
    Hengerfej tömítéssel korrigálni, hogy közelebb legyen?

  16. #176
    Rezidens Tomó avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hely
    Szentendre
    Hsz-ok
    4.844

    Alap

    Szerintem csináltass egyedit, ha nem akarod faragni. Vagy keress bontóban akár fűzött blokkot.

    Havassy a Ladákba is csináltat kovácsoltat a Ross-nál. Megtervezte, kint meg legyártják. Mivel Neked van egy kiszedett, minta alapján szerintem hamar meglenne.

  17. #177
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet Sanci: Hozzászólás megtekintése
    8,2 a gyári és 9 a kapható kovácsolt?
    Hengerfej tömítéssel korrigálni, hogy közelebb legyen?
    Igen.
    Van kovácsoltból 8,6:1-es is, ami már jót is tenne a kocsinak a nagyon nagy turbo miatt, de annak tényleg kicsit utána kellene menni az ecu-val. Az alap előgyújtás változtatható az elosztós gyújtás miatt, amúgy meg ha nem szeretne a Tomi egy új ecu-t, akkor érdemes lenne legalább egy GReddy e-Manage Ultimate-et bekötni. Gyári ecu marad a helyén 8-10 vezetéket kell be-átkötni és nagyon jól behangolható lenne vele a kocsi. Kaphatna nagyobb injektorokat, lehetne szabályozni vele a nyomást............. s van itthon, aki nagyon vágja. Ha meg fullos ecu kell, akkor olcsón vems, kicsit drágábban DTA S80, vagy ha mindenáron motec, akkor kell keresni egy M48-at.
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  18. #178
    Rezidens MES-Racing avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    3.691

    Alap

    Idézet Tomó: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem csináltass egyedit, ha nem akarod faragni. Vagy keress bontóban akár fűzött blokkot.

    Havassy a Ladákba is csináltat kovácsoltat a Ross-nál. Megtervezte, kint meg legyártják. Mivel Neked van egy kiszedett, minta alapján szerintem hamar meglenne.
    Szerintem meg NE!

    Nézesd meg, hogy tényleg patika-e a blokk és nem kell fúrni, ha igen lehet érdemes megvenni bele a gyárit, nem lesz olajfogyasztás, nem fog hidegen kalapálni, s megint elmegy 100e km-t!
    Lehet rosszul emlékszem de valami 100e volt régen a 4db, ha gondolod megkérdezem.
    MES-Racing
    motorsport electronic solutions
    www.mesracing.hu / info@mesracing.hu

  19. #179
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet 323_GTR: Hozzászólás megtekintése
    Az alap előgyújtás változtatható az elosztós gyújtás miatt, amúgy meg ha nem szeretne a Tomi egy új ecu-t, akkor érdemes lenne legalább egy GReddy e-Manage Ultimate-et bekötni. Gyári ecu marad a helyén 8-10 vezetéket kell be-átkötni és nagyon jól behangolható lenne vele a kocsi. Kaphatna nagyobb injektorokat, lehetne szabályozni vele a nyomást............. s van itthon, aki nagyon vágja.
    Olyan is van, aki eladná

  20. #180
    Rezidens ttop avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    2.447

    Alap

    Fu Kaptam infót bőven!

    Most aztán teljesen elvesztem de ezért is dobtam fel a témát.
    Hétvégén rágódom rajta még egy keveset aztán beírom mit találtam ki az ötleteitek alapján.

    Blokk átnézve és patika!

9. oldal, összesen: 12 ElsőElső ... 7891011 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 1 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 1 vendég)

Hasonló témák

  1. Mazda
    By EclipseGST in forum Egyéb vetélytárs márkák
    Hsz-ok: 42
    Utolsó hozzászólás: 2022. 04. 16., 20:33
  2. Mazda
    By jordan6 in forum Nem Evo képek és videók
    Hsz-ok: 12
    Utolsó hozzászólás: 2021. 10. 24., 10:13
  3. Mazda Rx8
    By robee1328 in forum Egyéb vetélytárs márkák
    Hsz-ok: 23
    Utolsó hozzászólás: 2019. 03. 05., 17:13
  4. Mazda RX-7
    By jordan6 in forum Nem Evo képek és videók
    Hsz-ok: 77
    Utolsó hozzászólás: 2018. 02. 07., 18:16
  5. Mazda 323 GTR
    By MES-Racing in forum Autó eladó
    Hsz-ok: 37
    Utolsó hozzászólás: 2009. 09. 24., 11:55

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva