21. oldal, összesen: 28 ElsőElső ... 111920212223 ... UtolsóUtolsó
401-420, összesen: 552

  1. #401
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    Bocsi,hogy bele vau! Ez valami verseny autó,negyedmérföldes szörnyeteg? Mert különben nem teljessen értem,hogy miért ilyen fontos ez a néhány tized. Mert utcán nem hiszem,hogy hamar van ellenfeled. Szerintem a leirásodból kiindulva elég hegyes motorod van,nem lehet hogy valami elfáradt belül? Elég nagy terhelést kaphat ha 300 at fut! (szelepfészek beégett a repedt kipufogó miatt vagy vmi hasoló?) Üdv.Petya

  2. #402
    Rezidens ricsimae avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2007. 06.
    Hsz-ok
    3.128

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    kb 6e km van benne motorépítés óta.
    Gondolod ezalatt már el kéne fáradnia?

    Nem egy Subaru mondjuk ami hullik ,de versenykilóméter számít leginkább ,amiből va rendesen a kocsidban.
    Az enyémbe is kb annyi van , és már a felénél túl van a szakemberek szerint.

    ui: remélem nincs igazam.
    "az a kibaszott kormány azért van ,hogy tekerjed"

  3. #403
    Törzsvendég Corro avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2009. 05.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    190

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Nem vett észre bárki minőségi eltérést e85-el, tavalyhoz képest?
    Az autóm egyszerűen kb fél sec-el konstans lassabban megy 300-ig mint tavaly.
    Ami még furcsa hogy van elég üzemanyag az af correction 100% (más autónál 0) körül van még alá is be tud menni teljes nyomáson, tavaly meg éppen hogy befért 110-115%-ba közel volt ahhoz hogy kevés legyen mert 120% felett elkezd szegényedni az afr.
    Elvileg minden változatlan tavaly óta a kocsin mégis lassabb 200-ig, meg 250-ig, 3 tizeddel 300-ig meg 5tizeddel.
    Nem tudok másra gondolni mint hogy szarabb az e85 mint tavaly esetleg több benne az ocsmány 95-ös benya mint kéne. Ha több a benzin benne akkor kevesebb kell belőle ezért lehet most jobban elég az üzemanyag mint a múlt évben.
    Ami még változott hogy tavaly vége felé már kifújt a kipufogóm egy kicsit a titan y cső egyik hegesztése elengedett ez meg lett heggesztve, meg friss olaj lett betöltve a motorba de ugyanaz mint volt.
    A program lényegében változatlan és szerintem már nem tudom tovább tökéletesíteni, a max nyomáson megy a max gyújtással ahol még nincs knock.
    Az utolsó remény még némi erő előcsalogatására a wg actuatorok rúdjának rövidebbre állítása amitöl kb 2 tizeddel többet ki tud tartani jó esetben, talán ki tudná tartani a 2bart a mostani 1.8bar helyett 7000-nél.
    A program tök ugyan az? A gyújtás korrekció megegyezik a tavalyival?

  4. #404

    Alap

    Télen az etanol benzintartalma 20-25 % ,ellentétben a nyári 15%-al. Kérdés hogy mikor állnak át,mennyire fogy most a nagy áremelés óta. Lehet hogy még van a télen legyártottból.

  5. Az alábbiaknak tetszik B.Janika hozzászólása:


  6. #405
    Rezidens FQ-400 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2008. 01.
    Hsz-ok
    4.291

    Alap

    Idézet peterz81: Hozzászólás megtekintése
    Szerintem a leirásodból kiindulva elég hegyes motorod van,nem lehet hogy valami elfáradt belül?

    gtr, padra mikor viszed el az új configgal? Maszíroz a gondolat, hogy mit tud a vas, meg van-e a 4 számjegyes lóerő?
    Just for Fun

  7. #406
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 10.
    Hsz-ok
    1.953

    Alap

    Idézet B.Janika: Hozzászólás megtekintése
    ...... Kérdés hogy mikor állnak át,mennyire fogy most a nagy áremelés óta. Lehet hogy még van a télen legyártottból.
    ilyen árak mellett ez szinte biztos

  8. #407
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet peterz81: Hozzászólás megtekintése
    Bocsi,hogy bele vau! Ez valami verseny autó,negyedmérföldes szörnyeteg? Mert különben nem teljessen értem,hogy miért ilyen fontos ez a néhány tized. Mert utcán nem hiszem,hogy hamar van ellenfeled. Szerintem a leirásodból kiindulva elég hegyes motorod van,nem lehet hogy valami elfáradt belül? Elég nagy terhelést kaphat ha 300 at fut! (szelepfészek beégett a repedt kipufogó miatt vagy vmi hasoló?) Üdv.Petya
    Egyszerű utcai autó, full nehéz, komfortos is önmagához képest.
    Nem érdekes a néhány tized bár az egyik célom az volt vele hogy 1/4mile-n megfussa bármikor min a 9.9s -es időt, de ez nem megy, ha egyszer sikerül egy ilyet futni be is fejeztem a gyorsulást annyira nem érdekel, de bosszant hogy közel a cél és nem mindig sikerül az se a drag pályán. 14fokban tud jól rajtolni a kocsi, 18 fokban már nem 20 fok felett meg már gyengébb a meleg miatt. Amikor először kimentem idén vele a garázsból a tavalyi szesz volt még benne mintha jobban ment volna azzal a pár tizeddel és az üzemanyag is jobban határon volt.
    Amúgy nem 300-at fut hanem kb 345-350 a vége de ezt nem fogom kipróbálni, 335-nél elvettem a gázt, 23sec alatt volt 330-on csodát tesz a e85 vele. 17.2s 300-ra de az átlag 17.5s körül mostanság meg 18s vagy 17.9s, tényleg nem lényeg egyébként csak jó lenne már a 9seces célt teljesíteni min egyszer pályán utána nem érdekel a dolog és koptatom a toyo-imat a hringen, mert nem férek a sok gumitól a garázsban. Egy kevéske power hiányzik csak és nem tudom honnan lehetne előcsalogatni.

  9. Az alábbiaknak tetszik gtr hozzászólása:


  10. #408
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet FQ-400: Hozzászólás megtekintése

    gtr, padra mikor viszed el az új configgal? Maszíroz a gondolat, hogy mit tud a vas, meg van-e a 4 számjegyes lóerő?
    Honnan lenne, ilyenről nem is álmodoztam, de azért a földön maradva a 800-850 reális lónak örülnék meg kb 1000nm lehet. HA nincs annyi az se érdekel de szerintem van , gyári turbóval mértek 805nm-t 1.3baros nyomáscsúcs volt és egy bart tartott ki 7000-nél 603Le volt a max, utána én még emeltem 1.45bar-ra és 1.15bar-t ki tudott tartani, az biztos volt egy pár plussz lóerő. Most meg 2baron megyek és 1.8bart tart ki, ha ki tudná tartani a 2bart akkor menne jól, a gyújtásom most sokkal több mint régen azonos nyomáson, pl 1baros min nyomáson a 0-ás mappal 30-31fok(ezt 0 knockal tudja) minden fokozat végén régen ez max 20-22fok volt, most ezt 2baros 5-ös mapon tudja.

  11. #409
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet Corro: Hozzászólás megtekintése
    A program tök ugyan az? A gyújtás korrekció megegyezik a tavalyival?
    Tök ugyanaz volt a program apró változtatások vannak de nem érinti a gyújtást meg a főbb dolgokat, csak a SD ve táblán módosítgatok néha kicsit, tökéletesítem mindig egy keveset hogy az af corretion-ok minden fordulaton és minden tartományban közeledjenek a 100-as értékhez. Ez nem befolyásol semmit. Ahol visszavettem 1 fokot a gyújtásból az a 0-ás map ami 1baron fut és volt egy pici knock azt eltűntettem ez nem érinti a nagy terheléses üzemet.

  12. #410
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet ricsimae: Hozzászólás megtekintése
    Nem egy Subaru mondjuk ami hullik ,de versenykilóméter számít leginkább ,amiből va rendesen a kocsidban.
    Az enyémbe is kb annyi van , és már a felénél túl van a szakemberek szerint.

    ui: remélem nincs igazam.
    Reméljük nincs igazad, azért más utcán hűvösebb időben adni neki max 20-25sec terhelést meg más pályán melegben nyomni neki 20 percen keresztül pihenés nélkül alacsony hűtőhatás mellett.
    Szépen működik a kocsi egyébként, már amennyire finoman működhet egy 800Le körüli autó.
    Ha kész a Lacié jó lenne padra vinni kiváncsiság képpen.
    Már tudom míért olyan káosz a kocsija af coorection ügyileg, mert talán a tengely miatt alapjárton és kis terhelésen jóval kisebb a vákum MAP érték mint nekem ezért viselkedik tök máshogy. Jó lenne tudni mit tud az övé tengellyel meg vélhetően kicsit jobb turbókkal.

  13. #411
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Ha valaki tud németből hozni nekem 40-50L e85-öt azt kérem szóljon, kipróbálnám hogy azzal hogy szuperál a gép. Legkésőbb jövő márciusban én is kipróbálhatom mert viszem ki vizsgára, amitől egy kicsit félek azért bár le van zsírozva de azért mégiscsak nem itthon van.
    Amikor tavaly itt volt egy német csóka tuningoltatni a gtr-jét azt mondta hogy sokkal jobb a kinti e85 kevesebb knock és jobban ment vele mint az itthonival, de nem volt rendes vbox mérése.

  14. #412
    Adminisztrátor Miki avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2006. 10.
    Hely
    Budapest
    Hsz-ok
    11.968

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Ha valaki tud németből hozni nekem 40-50L e85-öt azt kérem szóljon, kipróbálnám hogy azzal hogy szuperál a gép. Legkésőbb jövő márciusban én is kipróbálhatom mert viszem ki vizsgára, amitől egy kicsit félek azért bár le van zsírozva de azért mégiscsak nem itthon van.
    Amikor tavaly itt volt egy német csóka tuningoltatni a gtr-jét azt mondta hogy sokkal jobb a kinti e85 kevesebb knock és jobban ment vele mint az itthonival, de nem volt rendes vbox mérése.
    Ha adsz két kannát, júniusban hozok

  15. #413
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Ha adsz két kannát, júniusban hozok
    Jövedékiadó köteles terméket akarsz "becsempészni"?

  16. #414
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Egyszerű utcai autó, full nehéz, komfortos is önmagához képest.
    Nem érdekes a néhány tized bár az egyik célom az volt vele hogy 1/4mile-n megfussa bármikor min a 9.9s -es időt, de ez nem megy, ha egyszer sikerül egy ilyet futni be is fejeztem a gyorsulást annyira nem érdekel, de bosszant hogy közel a cél és nem mindig sikerül az se a drag pályán. 14fokban tud jól rajtolni a kocsi, 18 fokban már nem 20 fok felett meg már gyengébb a meleg miatt. Amikor először kimentem idén vele a garázsból a tavalyi szesz volt még benne mintha jobban ment volna azzal a pár tizeddel és az üzemanyag is jobban határon volt.
    Amúgy nem 300-at fut hanem kb 345-350 a vége de ezt nem fogom kipróbálni, 335-nél elvettem a gázt, 23sec alatt volt 330-on csodát tesz a e85 vele. 17.2s 300-ra de az átlag 17.5s körül mostanság meg 18s vagy 17.9s, tényleg nem lényeg egyébként csak jó lenne már a 9seces célt teljesíteni min egyszer pályán utána nem érdekel a dolog és koptatom a toyo-imat a hringen, mert nem férek a sok gumitól a garázsban. Egy kevéske power hiányzik csak és nem tudom honnan lehetne előcsalogatni.
    Aha értem,full utcai autó! Akkor a nejem suzukia az mi??4 kerekü esernyö? Ja és bocsi,hogy leszoltam az autódat,hogy 300 at fut,egyszerü halandó vagyok,jó ha 260 at fut az evom és nem hullik szét,tudom te akkor még csak talán a 4. végét forgatod! És igazad van engem is bosszantana,ha ilyen utcai talicskával kellene járnom! Viccet férretéve,remélem megtalálod azt a néhány tizedet,elismerésem biztos sok munkád van benne és sok sikert hozzá! Grat! Üdv: Petya

  17. #415
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Jövedékiadó köteles terméket akarsz "becsempészni"?
    Már miért tenne ilyet.Ha van pl agipos blokk akkor lehet nálad kannába üzemanyag.

  18. Az alábbiaknak tetszik gtr hozzászólása:


  19. #416
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2008. 12.
    Hsz-ok
    1.232

    Alap

    Idézet peterz81: Hozzászólás megtekintése
    Aha értem,full utcai autó! Akkor a nejem suzukia az mi??4 kerekü esernyö? Ja és bocsi,hogy leszoltam az autódat,hogy 300 at fut,egyszerü halandó vagyok,jó ha 260 at fut az evom és nem hullik szét,tudom te akkor még csak talán a 4. végét forgatod! És igazad van engem is bosszantana,ha ilyen utcai talicskával kellene járnom! Viccet férretéve,remélem megtalálod azt a néhány tizedet,elismerésem biztos sok munkád van benne és sok sikert hozzá! Grat! Üdv: Petya
    Az igazság az hogy anyagi meg egyéb okok miatt idén nem tudok vele sokat foglalkozni, de ha már van és ennyi pénzt belelocsoltam akkor szeretném kihozni belőle amit lehet. Egyébként 240 körül rakja a 6.-at, nagyon rövid a váltója ezért megy keveset végre mert leforog a motor.

  20. #417
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2011. 10.
    Hely
    Budapest / Szombathely
    Hsz-ok
    1.991

    Alap

    Idézet Miki: Hozzászólás megtekintése
    Ha adsz két kannát, júniusban hozok
    augusztus környékén én is megyek ki friccekhez egy hétre, céges kombi volvóba befér, ha vkinek kell

    -C0pp3rM!n3-
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII F(uckin') Q(uick) MIVEC

  21. #418
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet gtr: Hozzászólás megtekintése
    Már miért tenne ilyet.Ha van pl agipos blokk akkor lehet nálad kannába üzemanyag.
    Utas tájékoztató az utasok személyi poggyászában behozott üzemanyag jövedéki adó mentességének megállapításához
    Az utasok személyi poggyászában importált termékek általános forgalmi adó árjövedéki adó mentességéről szóló 2008. évi LXVIll. törvény 4.§-a értelmében az üzemanyag behozatal mentes lehet a jövedéki adó megfizetése alól, amennyiben a behozatal időpontjában a kővetkező feltételek mindegyike teljesül:
    1.) A behozatal kizárólag alkalmi jellegű! A behozatal nem egy sorozat részeként valósul meg, hanem alkalomszerűen történik, legfeljebb hét naponként 1 alkalommal (ezzel kapcsolatban ld. 3. feltétel). Ebből kifolyólag nem minősül alkalmi jellegűnek — és a feltétel nem teljesül — ha a behozatal valamilyen rendszerességgel történik. Tehát egy héten belül többször, rövid időközönként, pl.: naponta, kétnaponta, vagy akár három-négynaponta
    2.) Az üzemanyagot személyes használatra hozzák be!
    Személyes használatának tekinthető az az üzemanyag mennyiség, amely a magánszemély által az utazáshoz használt gépjármű szabványos üzemanyagtartályában található, valamint a 10 litert meg nem haladó mennyiségű, hordozható tartályban/kannában tárolt üzemanyag
    3.) Az üzemanyagnak sem a mennyisége sem a jellege nem utal kereskedelmi mennyiségű behozatalra! A nem kereskedelmi jellegű behozatal akkor valósul meg, ha a behozott üzemanyag személyes vagy családi használatra szolgál, és a behozatal rendszeressége hét naponként az egy alkalmat nem haladja meg.
    Amennyiben a feltételek valamelyike nem teljesül, az üzemanyag csak az általános forgalmi adó és jövedéki adó megfizetése után hozható be Magyarország területére!

  22. #419
    Rezidens peterz81 avatarja
    Csatlakozás dátuma
    2012. 02.
    Hely
    Székesfehérvár
    Hsz-ok
    1.392

    Alap

    Idézet simigeri: Hozzászólás megtekintése
    Utas tájékoztató az utasok személyi poggyászában behozott üzemanyag jövedéki adó mentességének megállapításához
    Az utasok személyi poggyászában importált termékek általános forgalmi adó árjövedéki adó mentességéről szóló 2008. évi LXVIll. törvény 4.§-a értelmében az üzemanyag behozatal mentes lehet a jövedéki adó megfizetése alól, amennyiben a behozatal időpontjában a kővetkező feltételek mindegyike teljesül:
    1.) A behozatal kizárólag alkalmi jellegű! A behozatal nem egy sorozat részeként valósul meg, hanem alkalomszerűen történik, legfeljebb hét naponként 1 alkalommal (ezzel kapcsolatban ld. 3. feltétel). Ebből kifolyólag nem minősül alkalmi jellegűnek — és a feltétel nem teljesül — ha a behozatal valamilyen rendszerességgel történik. Tehát egy héten belül többször, rövid időközönként, pl.: naponta, kétnaponta, vagy akár három-négynaponta
    2.) Az üzemanyagot személyes használatra hozzák be!
    Személyes használatának tekinthető az az üzemanyag mennyiség, amely a magánszemély által az utazáshoz használt gépjármű szabványos üzemanyagtartályában található, valamint a 10 litert meg nem haladó mennyiségű, hordozható tartályban/kannában tárolt üzemanyag
    3.) Az üzemanyagnak sem a mennyisége sem a jellege nem utal kereskedelmi mennyiségű behozatalra! A nem kereskedelmi jellegű behozatal akkor valósul meg, ha a behozott üzemanyag személyes vagy családi használatra szolgál, és a behozatal rendszeressége hét naponként az egy alkalmat nem haladja meg.
    Amennyiben a feltételek valamelyike nem teljesül, az üzemanyag csak az általános forgalmi adó és jövedéki adó megfizetése után hozható be Magyarország területére!
    Jó nyakatekert.

  23. #420
    Rezidens
    Csatlakozás dátuma
    2009. 02.
    Hsz-ok
    3.230

    Alap

    Idézet peterz81: Hozzászólás megtekintése
    Jó nyakatekert.
    Gondolom ez főleg az Ukrán behozatalra lett kitalálva, s nem nagyon nézik az Osztrák határon.
    De ha mégis...

21. oldal, összesen: 28 ElsőElső ... 111920212223 ... UtolsóUtolsó

Téma információ

Tagok nézik épp a témát

Jelenleg 3 olvasó nézi ezt a témát. (0 tag, és 3 vendég)

Hozzászólás szabályok

  • Nem nyithatsz új témát
  • Nem szólhatsz hozzá
  • Nem csatolhatsz fájlt
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB kód bekapcsolva
  • Smileyk bekapcsolva
  • [IMG] kód bekapcsolva
  • [VIDEO] kód bekapcsolva
  • HTML kód bekapcsolva